AndreiVec
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2012
- Mesaj Privat
Prima si prima data sa spun ce masina am:
OPEL VECTRA B 1.6 8v (fara turometru)
Cine stie cum se schimba vitezele corect fara turometru? Adica dupa kilometraj.
1.Vreau sa stiu la ce viteza se pot schimba vitezele (1 2 3 4 5) fara sa stiu turatia motorului(adica dupa cat imi indica acul din bord , kilometrajul ).
2.Vreau sa stiu cat trebuie sa turez sau pana la ce viteza sa ajung sa fie turata in 4000-5000 de rotarii pe minut (adica daca sunt intra 3-a la ce viteza trebuie sami indice acul de la kilometraj sa fiu in 3000 4000 5000)
Nustiu daca ma inteles cineva ce vreau eu sa stiu....
PS:Nustiu daca am postat bine... daca nu rog sa mute topicu unde trebuie
OPEL VECTRA B 1.6 8v (fara turometru)
Cine stie cum se schimba vitezele corect fara turometru? Adica dupa kilometraj.
1.Vreau sa stiu la ce viteza se pot schimba vitezele (1 2 3 4 5) fara sa stiu turatia motorului(adica dupa cat imi indica acul din bord , kilometrajul ).
2.Vreau sa stiu cat trebuie sa turez sau pana la ce viteza sa ajung sa fie turata in 4000-5000 de rotarii pe minut (adica daca sunt intra 3-a la ce viteza trebuie sami indice acul de la kilometraj sa fiu in 3000 4000 5000)
Nustiu daca ma inteles cineva ce vreau eu sa stiu....
PS:Nustiu daca am postat bine... daca nu rog sa mute topicu unde trebuie
- AIin
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Mar 2012
- Astra 2003 z16se
- Dolj
AIin
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2012
- Mesaj Privat
blaster
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1998 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2010
- Mesaj Privat
AndreiVec
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2012
- Mesaj Privat
blaster
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1998 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2010
- Mesaj Privat
mihai2277
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2012
- Mesaj Privat
am opel Vectra b 1997
schimb 1 niciodata sau in conditii extreme ---iarna
a2 la plecare turata la 16oo 1800
a3 ajung daca sunt grabit si la 110 km /h
a4 afarara ma duc ffff lejer la 140 km/h la 5000 r/min------
a5 180km/h la 5000r/m sau 6000 r/min daca o urechesch
acum consum
oras 9---9,5 maxim
extraurban 5,2--6
mixt 7,5
motor 1,6 16v x
nu am reusit sa inteleg -- am masina de 6 ani de ce ce nu pot sa fac frana de motor de la a 2 la 1 a ?
doar daca stau pe loc?
stima la baieti
;;;;;;;;;;;;;;;
schimb 1 niciodata sau in conditii extreme ---iarna
a2 la plecare turata la 16oo 1800
a3 ajung daca sunt grabit si la 110 km /h
a4 afarara ma duc ffff lejer la 140 km/h la 5000 r/min------
a5 180km/h la 5000r/m sau 6000 r/min daca o urechesch
acum consum
oras 9---9,5 maxim
extraurban 5,2--6
mixt 7,5
motor 1,6 16v x
nu am reusit sa inteleg -- am masina de 6 ani de ce ce nu pot sa fac frana de motor de la a 2 la 1 a ?
doar daca stau pe loc?
stima la baieti
;;;;;;;;;;;;;;;
cretzu194
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2014
- Mesaj Privat
Tu faci raliu cu masina nu mergi cu ea , la ce ai scris tu mai sus cam greu sa ai consumul ala . Si sa nu crezi ca faci frana de motor din treapta 2 in treapta unu la 40 km/h , eventual bagi treapta 1 la 15-20 km/h ! Opel vectra de 1.6 nu cred ca e o masina cu care sa pleci de pe loc cu treapta 2 , o sa distrugi ambreiajul !
AndreiVec
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2012
- Mesaj Privat
- Sever.SVR
- **
- 210 mesaje
- din 26 Oct 2012
- Vectra 2001 Y20DTH
- Constanta
Sever.SVR
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2012
- Mesaj Privat
Cam asa este la toate motoroarele, cel putin la Vectra , daca ai peste 10km/h nu poti baga intr-a 1a, este protectia motorului, ia ganditiva sa cum ar fi sa faci frana de motor de la 90 la ora din a 3-a intr-a 1a, sigur s-ar defecta ceva, socul resimtit de cutie implicit de motor ar fi prea mare, e bine cand faci frana de motori sa faci astfel;
Mereu sa cobori din treapta in treapta, adica daca ai 100 intra a5a, dai a4a pana simti ca nu mai franeaza doar din frana de motor, apoi a3a la fel, apoi a2a la fel, iar daca este necesar ajuti frana de motor cu frana de pedala. Franari de genul de la 90 la ora direct intr-a a2a sunt violente si aduc uzura mare cutiei si motorului...
Mereu sa cobori din treapta in treapta, adica daca ai 100 intra a5a, dai a4a pana simti ca nu mai franeaza doar din frana de motor, apoi a3a la fel, apoi a2a la fel, iar daca este necesar ajuti frana de motor cu frana de pedala. Franari de genul de la 90 la ora direct intr-a a2a sunt violente si aduc uzura mare cutiei si motorului...
- cont-sters-23186
- **
- 124 mesaje
- din 22 Sep 2008
cont-sters-23186
- Mesaje scrise: 124
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2008
- Mesaj Privat
AndreiVec
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2012
- Mesaj Privat