Dum 16 Mar, 2014 12:48 pm
DA colegu, daca vrei sa dai jos tecile, trebuie sa dai jos suportul axelor cu came! Dar hai sa o luam pas cu pas!
1. dai jos tubualatura turbo-admisie, suport calc, filtru aer, dupa caz conducta de la egr, dai drumul la antigel!
2. suspenzi motorul, si dai jos suportul motor de sub filtur aer,
3. dai jos cureau de trnsmisie, dai jos capacul de la distribuite, scoti si rola mare de la vibrochen
4. dai jos capacul de la distributie, si aduci distributia la punctu ( gasesti aici tutorial pt distributie, cum blochezi punctele )
5. desfaci conductele de motorina de la injectoare, se soct garniturile, se da jos capacul
6. odata ce ai descoperit motorul - dai jos lnia de alimentare - atentie la saibele de cupru, le poti pierde, sa sara!
7. se desfac suportii injector, se scot injectoarele ( vezi garniturile injecotr ) recomandare inlocuire
8. ca sa poti scoate suportul axe cu came, se da jos fulia axelor _ o blochezi mai bine si dai jos piulita, inca ceva ai o tabla prinsa de partea chiuloasei 2 surubele de 10, eu nu stiam in ce mai tine!
9. se desfac suruburile de la suport axe, de la margini spre interior ( ca la chiuloasa ), nu umbli la axele cu came daca nu au probleme!
10. in stadiul asta, cu un extractor de teci se scot si se inlocuiesc, tecile, oringuri, si garnitura port axa dupa caz!
Dupa inlocuire se pun inapoi in ordinea inversa! Suport ax cu came se strange de la mijloc spre exterior, se introduc injectoarele, si se strang cu suportiii. Atentie la saibele conductei de alimnetare! Se monteaza fulia axului cu came si se pune distributia la punct! Iar restul iti dai tu seama!
Imi cer scuze daca am uitat ceva, daca intampini probleme, intrebi si incercam sa te lamurim! Spor la munca