rivo
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Kappy
- **
- 325 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 325
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
Si se opreste motoru?
Incearca sa scoti busonu si sa pornesti masina
Si vezi ca sar putea sa aiba niste furtunase (care intra in furtunu ala gros care iese la buson) infundate. Ar trebui sa le vezi daca te uiti pe la pasajul rotii . La astra f asa este ca am avut eu probl cu ele ca sau infundat si pe masura ce motoru tragea benz din rezervor se facea vid si se oprea ca erau alea infundate.
Altceva nu stiu ce sati mai zic, ca parca regulatoru ala de presiune e mecanic si pompa de benz parca nu are nici un senzor in ea
Bafta
Incearca sa scoti busonu si sa pornesti masina
Si vezi ca sar putea sa aiba niste furtunase (care intra in furtunu ala gros care iese la buson) infundate. Ar trebui sa le vezi daca te uiti pe la pasajul rotii . La astra f asa este ca am avut eu probl cu ele ca sau infundat si pe masura ce motoru tragea benz din rezervor se facea vid si se oprea ca erau alea infundate.
Altceva nu stiu ce sati mai zic, ca parca regulatoru ala de presiune e mecanic si pompa de benz parca nu are nici un senzor in ea
Bafta
rivo
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Kappy
- **
- 325 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 325
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
Nu stiu ce sati spun atunci decat sa iei pt inceput tot circuitul de alimentare la mana si sa vezi daca nu e vreun senzor pe traseu
Daca nu gasesti nimic nici asa nu stiu ce sati zic..... verifica rampa aia de alimentare de la injectoare.
Dar dupa spusele tale"sistemului de ventilare a rezervorului" la rezervor e problema asa ca ridica si tu masina pe cric si uitete la firele alea de pe la pompa de benzina si la cele pt sondfa indicatorului de combustibil
Daca nu gasesti nimic nici asa nu stiu ce sati zic..... verifica rampa aia de alimentare de la injectoare.
Dar dupa spusele tale"sistemului de ventilare a rezervorului" la rezervor e problema asa ca ridica si tu masina pe cric si uitete la firele alea de pe la pompa de benzina si la cele pt sondfa indicatorului de combustibil
rivo
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
oare de ce am gasit aceeasi intrebare si pe migweb
La C20NE este o valva, fixata pe motor, langa electrovalva care regleaza turatia de relanti, in care intra doua furtunase unul duce catre admisie, iar celalalt in filtrul de particule "dezm. - carbon" (care este legat printr-un furtun direct la rezervor) este singura valva care ar putea fi, oricum merg acasa si verific si in inst el a motorului ca sa fiu sigur.
La C20NE este o valva, fixata pe motor, langa electrovalva care regleaza turatia de relanti, in care intra doua furtunase unul duce catre admisie, iar celalalt in filtrul de particule "dezm. - carbon" (care este legat printr-un furtun direct la rezervor) este singura valva care ar putea fi, oricum merg acasa si verific si in inst el a motorului ca sa fiu sigur.
rivo
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Mai jos vei gasi o schema pe care am luat-o de pe net, este a unui motor turbo(C20LET) unde poti vedea cum arata respectiva valva, eu am montat doua sisteme de injectie pe fostul meu Kadett C20NE (Bosch Motronic 4.1 si 1.5) iar respectiva valva nu se regasea in nici unul dintre cele doua setup-uri de altfel nici la actualul C20XE nu exista.
Este posibil ca ECU-ul sa raporteze eronat un cod de defect eu am patit-o.
Este posibil ca ECU-ul sa raporteze eronat un cod de defect eu am patit-o.
rivo
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2004
- Mesaj Privat
Cod eronat nu cred sa fie ...pentru ca am gasit pe migweb pe cineva cu aceiasi problema..adica masina merge perfect dar cand ajunge temperatura in jur de 90 se aprinde becul de la bord.. si cocluzia a fost ca valva asta e defecta
Din ce am mai cautat pe net tind sa cred ca valva asta se gaseste pe tubul ala care vide le la rezervor pe sub aripa ...in week-end o sa ma uit...
THX
Din ce am mai cautat pe net tind sa cred ca valva asta se gaseste pe tubul ala care vide le la rezervor pe sub aripa ...in week-end o sa ma uit...
THX
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
rivo
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Valva FTVV (Fuel Tank Ventilation Valve) are rolul de a reduce emisiile poluante, mai exact in anumite regimuri de functionare ale motorului (nu permanent) vaporii din rezervor sunt preluati printr-o conducta in filtrul de carbon, iar apoi absorbiti (prin deschiderea respectivei valve) in admisie.
Singura schema unde am gasit respectiva valva este diagrama motorului C20LET de pe un site engl. postata anterior din care reiese ca ceea ce am eu pe masina, (exista si la C20NE) este Hot Start Valve.
Dar aseara, am gasit in documentatia referitoare la modurile de operare ale Motronic 1.5 si 2.5 ca exista referiri directe in ceea ce priveste modul de functionare a valvei FTVV valve facand o analogie este posibil ca valva din schema let-ului (HSV) la C20NE si C20XE sa aiba rolul de valva FTVV sau chiar ambele.
Singura schema unde am gasit respectiva valva este diagrama motorului C20LET de pe un site engl. postata anterior din care reiese ca ceea ce am eu pe masina, (exista si la C20NE) este Hot Start Valve.
Dar aseara, am gasit in documentatia referitoare la modurile de operare ale Motronic 1.5 si 2.5 ca exista referiri directe in ceea ce priveste modul de functionare a valvei FTVV valve facand o analogie este posibil ca valva din schema let-ului (HSV) la C20NE si C20XE sa aiba rolul de valva FTVV sau chiar ambele.
rivo
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
rivo
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Corvin
- **
- 193 mesaje
- din 18 Mar 2005
- Bucuresti
Corvin
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2005
- Mesaj Privat
http://www.picrack.com/001/other(3)/cod61.JPG
sper ca e deajuns, sa iti fie de ajutor; asta e cod 61 error...
sper ca e deajuns, sa iti fie de ajutor; asta e cod 61 error...