Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • ionutgogo

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salut, de ceva timp mi-a aparut cateva pete de rugina de vreo 2-3 cm pe la pasajele din spate si pe la praguri, si vreau sa le remediez singur.
Vreau sa o fac dar sa si tina, nu peste cateva luni sa reapara rugina din nou.
Am comandat un spray cu vopseau care imi trebuie mie dar vrea sa stiu cum sa si procedez, adica cum pregatesc suprafata si ce materiale trebuie sa cumpar.
Astept cat mai multe sfaturi, va multumesc.

PS: Va rog nu ma luati cu texte sa ma duc la vreun vopsitor profesionist sau la service, pentru ca oricum aceasta operatie o voi face eu pentru ca e masina mea si vreau sa ma implic.
  • arisgigi

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Si eu sunt intr-o situatie asemanatoare , numai ca la mine e ceva mai extinsa problema (deh msina abia cumparata sh vechime 13 ani+samsari Smile , nu am cumparato eu ca nu ma pricem , a cumparato un coleg care se ocupa da nu a facut cea mai buna alegere )



Initial o sa caut prin Bucuresti vreo tinichigerie/vopsitorie de cartier care sa incerce sa rezolve problema local nu pe piese intregi . Daca nu gasesc ma gandeam sa curat cat de cat zona cu un dremel cu disc de sarma dupa care sa aplic un rust coverter (ma gadesc ca e o metoda ceva mai moderna/simpla decat sa curat rugina puna la metal + chit + primer +vopsea + lac ) gen acesta
Cyclo rust converter
dupa care o sa vopsesc cu un spray cu vopsea la codul culoarii masinii ( nu culoarea care a fost data peste rugina inainte de vanzare Mad )
dupa care mai multe straturi de lac plus polish .

Nu e nevoie sa iasa foarte bine doar sa nu imi mai sara rugina in ochi un an -2 cat o sa tin masina ...

Poate se mai populeaza topicul si cu persoane care au rezolvat priobleme asemanatoare , dar ma indoiesc .

In orice caz tutorialele sunt foarte bune pe acest forum Cool
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
daca a ajuns in adancime doar cu flexul si alta tabla o mai rezolvi... ti-o spun din experienta Wink
poti incerca si cu acea solutie dar curata cat de cat pana la tabla apoi cu ala si pe urma cu cheva chit auto apoi vopsire cum trebuie si daca ai noroc scapi dar daca a patruns pana aproape pe partea cealalta nu mai ai sanse Sad
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
as recomanda un chit cu fibra de sticla in el ,care atunci cand se va intari se va face piatra,in caz ca va ramane gaura in tabla.eu zic ca nu are rost sa te complici cu alta tabla.
despre acesta este vorba
iar dupa acesta poti folosi chit de finisare (eventual tot de la body-este o cutie albastra)
  • arisgigi

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Deocamdata ca o solutie temporara sa nu se mai extinda rugina, am curatat cu un cap pe sarma pe bormasina cu baterii dar cat de cat superficial nu puna la metal ca nu avea putere bormasina, am dat cu WD40 sa nu mai aiba reactie rugina cu umezeala si am acoperit cu o banda argintie 3M (chiar arata mult mai bine pe vopsea gri decat rugina Smile ) din aceia panzata care se gaseste pe la lidl (e si inpermeabila ) . Deocamdata trebuie sa ma duc saptamana viitoare sa ii fac revizia pe la motor ca nu i-am facut nimic de cand am cumparato de 3 luni si dupa aceia ma ocup si de rugina.
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR