maryan08
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2013
- Mesaj Privat
Salut tuturor datorita unor abuzuri intamplate recent la un magazin de electronice am creat acest topic unde sa puteti posta abuzurile si neregulile din magazinele de electronice sau orice alt magazin. Am facut acest lucru deoarece indiferenta si ignoranta celor de la magazin a fost prea mare.
Pe data de 06.02.2014 m-am prezentat la sediul Sigmanet de pe strada Stirbei Voda din Bucuresti cu telefonul in cutie si toate accesoriile (casti, incarcator, cablu si card) la garantie (Se bloca si imi gajaiu castile) si ce sa vezi problema nu le mergea sistemul la garantii astept, astept cam o ora iau fisa de service si plec termenul limita fiind 21.02.2014 (15 zile). Peste o saptamana le dau mail imi raspund ca nu a ajuns, am spus ok mai astept, trece termenul de 21 iar azi pe 24 ma duc la ei si surpriza telefonul teoretic venise de pe 17 dar nu am fost anuntat in nici un fel nici telefonic nici pe mail si ei tot insistau ca nu am vazut mailul ca a intrat la spam, in fine nu era nici un mail verificat.
Dupa care ce sa aflu mi-au anulat garantia pe motiv ca avea o mica julitura in colt, ma uit in cutie verific cardul lipsea. II intreb unde e cardul si tot imi zicea ca nu a existat nici un card, in timp ce pe fisa de service scrie accesorii complet deci si cardul, i-am spus ca vreau proces verbal cu data de azi 24.02.2014 ca nu e cardul si ca ei nu mi-au livrat integral la timp in termen de 15 zile produsul lasat in service si atunci mi-a spus ca nu face nici un proces si ma tot obliga sa semnez sa iau telefonul si ca ma anunta ei cand o sa vina si cardul. Dupa asta incepe si imi spune ca nu exista card de la producator si au ajuns sa imi zica ca ei nu au luat nici un card la telefoane ca o sa platesc 5 euro daca nu ridic in termen de 30 de zile produsul.
In concluzie nu va lasati pacaliti de unele preturi mai mici la achizitie pentru ca in caz de garantie sunteti ca si fara ea sa nu mai mentionez lipsa de bun simt a vanzatorilor. De cand a fost preluat de IT&S Sigmanetul s-a dus de rapa si isi ignora clientii. Am fost client fidel cativa ani dar nu mai cumpar nimic de la ei si nu recomand nimanui sa o faca. Sper sa va ajute cele scrise si sa nu va aflati in situatia mea.
Daca a mai patit cineva asa ceva la Sigmanet sau alte magazine online sa posteze oricat de mica a fost neregula. Este bine ca oamenii sa fie cat mai informati cand intra pe usa unui magazin.
Pe data de 06.02.2014 m-am prezentat la sediul Sigmanet de pe strada Stirbei Voda din Bucuresti cu telefonul in cutie si toate accesoriile (casti, incarcator, cablu si card) la garantie (Se bloca si imi gajaiu castile) si ce sa vezi problema nu le mergea sistemul la garantii astept, astept cam o ora iau fisa de service si plec termenul limita fiind 21.02.2014 (15 zile). Peste o saptamana le dau mail imi raspund ca nu a ajuns, am spus ok mai astept, trece termenul de 21 iar azi pe 24 ma duc la ei si surpriza telefonul teoretic venise de pe 17 dar nu am fost anuntat in nici un fel nici telefonic nici pe mail si ei tot insistau ca nu am vazut mailul ca a intrat la spam, in fine nu era nici un mail verificat.
Dupa care ce sa aflu mi-au anulat garantia pe motiv ca avea o mica julitura in colt, ma uit in cutie verific cardul lipsea. II intreb unde e cardul si tot imi zicea ca nu a existat nici un card, in timp ce pe fisa de service scrie accesorii complet deci si cardul, i-am spus ca vreau proces verbal cu data de azi 24.02.2014 ca nu e cardul si ca ei nu mi-au livrat integral la timp in termen de 15 zile produsul lasat in service si atunci mi-a spus ca nu face nici un proces si ma tot obliga sa semnez sa iau telefonul si ca ma anunta ei cand o sa vina si cardul. Dupa asta incepe si imi spune ca nu exista card de la producator si au ajuns sa imi zica ca ei nu au luat nici un card la telefoane ca o sa platesc 5 euro daca nu ridic in termen de 30 de zile produsul.
In concluzie nu va lasati pacaliti de unele preturi mai mici la achizitie pentru ca in caz de garantie sunteti ca si fara ea sa nu mai mentionez lipsa de bun simt a vanzatorilor. De cand a fost preluat de IT&S Sigmanetul s-a dus de rapa si isi ignora clientii. Am fost client fidel cativa ani dar nu mai cumpar nimic de la ei si nu recomand nimanui sa o faca. Sper sa va ajute cele scrise si sa nu va aflati in situatia mea.
Daca a mai patit cineva asa ceva la Sigmanet sau alte magazine online sa posteze oricat de mica a fost neregula. Este bine ca oamenii sa fie cat mai informati cand intra pe usa unui magazin.
- S.Andrei
- **
- 200 mesaje
- din 27 Mai 2008
- Astra 2002 y17td
- Hunedoara
S.Andrei
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2002 y17td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2008
- Mesaj Privat
maryan08
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2013
- Mesaj Privat
maryan08
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2013
- Mesaj Privat
Revin cu informatii noi, dupa ce am sunat sa intreb daca au rezolvat problema cu cardul am primit exact acelasi raspuns ca acum o saptamana, le-am spus sa verefice inregistrarea video si mi s-a spus ca nu se poate ba mai mult neaga in continuare ca a ramas cardul acolo si mi-au sugerat sa imi cumpar altul. Cam asa se rezolva problemele clientilor.