666KEP
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1996 X14SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2013
- Mesaj Privat
Buna ziua, am un Opel Astra G Caravan Y20DTH din 2001 si am o mare problema.
Am avut vibrochenul rupt si am inlocuit jumatate de motor ( nu eu, niste mecanici), toate piesele de pe motorul "vechi" au fost puse pe cel "nou" (tot ce nu era stricat). Azi am plecat in proba cu masina, a mers perfect, urca bine in ture, motorul mergea rotund, pana cand s-a incalzit. Atunci a inceput sa nu se mai accelereze, apasam pedala de acceleratie 1 sfert si nu se accelera, dadea sa moara motorul. Daca apasam acceleratia la podea se tura dar sarea brusc de la 2000 ture la 5000. Si inca ceva, a trebuit sa o tractez ca sa o pot porni.
Nici mecanicul nu prea stie a spus ca e de la pompa de injectie, dar a fost schimbata (cumparata NOUA).
Daca mecanicul "bajbaie" mai bine ma ocup eu cat este in puterea mea.
Va multumesc, o zi buna!
Am avut vibrochenul rupt si am inlocuit jumatate de motor ( nu eu, niste mecanici), toate piesele de pe motorul "vechi" au fost puse pe cel "nou" (tot ce nu era stricat). Azi am plecat in proba cu masina, a mers perfect, urca bine in ture, motorul mergea rotund, pana cand s-a incalzit. Atunci a inceput sa nu se mai accelereze, apasam pedala de acceleratie 1 sfert si nu se accelera, dadea sa moara motorul. Daca apasam acceleratia la podea se tura dar sarea brusc de la 2000 ture la 5000. Si inca ceva, a trebuit sa o tractez ca sa o pot porni.
Nici mecanicul nu prea stie a spus ca e de la pompa de injectie, dar a fost schimbata (cumparata NOUA).
Daca mecanicul "bajbaie" mai bine ma ocup eu cat este in puterea mea.
Va multumesc, o zi buna!
- insignia
- ***
- 695 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
pune diagnoza pe ea si vezi daca ai vreo eroare sau care sunt parametrii. verifica si daca au fost conectate toate cablurile si furtunele de vacum corect.
faptul ca ai pornit-o tractata la inceput e din cauza dezamorsarii dar ar trebui apoi sa iti porneasca normal...
daca pompa de injectie este noua atunci o poti teoretic elimina din calcul. dar cel mai sigur este diagnoza si apoi analiza datelor...
faptul ca ai pornit-o tractata la inceput e din cauza dezamorsarii dar ar trebui apoi sa iti porneasca normal...
daca pompa de injectie este noua atunci o poti teoretic elimina din calcul. dar cel mai sigur este diagnoza si apoi analiza datelor...
666KEP
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1996 X14SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2013
- Mesaj Privat
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
666KEP
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1996 X14SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2013
- Mesaj Privat
666KEP
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1996 X14SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2013
- Mesaj Privat
Azi am incercat sa pornesc masina, insa fara nici un rezultat.
La circuitul de Vacuum era inversat furtunasul care duce la EGR cu cel care duce la Capsula de admisie, le-am pus corect.
Am gasit insa 2 mufe care nu sunt conectate la nimic. Tind sa cred ca "mecanicul" care a montat motorul pe masina a uitat sa le conecteze. Daca stiti cumva unde vin va rog sa ma ajutati, poate problema o fi de la ele.
Pe tester inca nu am dus-o deoarece nu prea am cum din moment ce nu porneste.
Aceasta mufa vine pe sub bateria masinii.
Iar aceasta este langa baia de ulei, pe acelasi traseu este si mufa conectata la baie.
La circuitul de Vacuum era inversat furtunasul care duce la EGR cu cel care duce la Capsula de admisie, le-am pus corect.
Am gasit insa 2 mufe care nu sunt conectate la nimic. Tind sa cred ca "mecanicul" care a montat motorul pe masina a uitat sa le conecteze. Daca stiti cumva unde vin va rog sa ma ajutati, poate problema o fi de la ele.
Pe tester inca nu am dus-o deoarece nu prea am cum din moment ce nu porneste.
Aceasta mufa vine pe sub bateria masinii.
Iar aceasta este langa baia de ulei, pe acelasi traseu este si mufa conectata la baie.
666KEP
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1996 X14SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2013
- Mesaj Privat
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
666KEP a scris:Azi am incercat sa pornesc masina, insa fara nici un rezultat.
La circuitul de Vacuum era inversat furtunasul care duce la EGR cu cel care duce la Capsula de admisie, le-am pus corect.
Am gasit insa 2 mufe care nu sunt conectate la nimic. Tind sa cred ca "mecanicul" care a montat motorul pe masina a uitat sa le conecteze. Daca stiti cumva unde vin va rog sa ma ajutati, poate problema o fi de la ele.
Pe tester inca nu am dus-o deoarece nu prea am cum din moment ce nu porneste.
Aceasta mufa vine pe sub bateria masinii.
Iar aceasta este langa baia de ulei, pe acelasi traseu este si mufa conectata la baie.
La circuitul de Vacuum era inversat furtunasul care duce la EGR cu cel care duce la Capsula de admisie, le-am pus corect.
Am gasit insa 2 mufe care nu sunt conectate la nimic. Tind sa cred ca "mecanicul" care a montat motorul pe masina a uitat sa le conecteze. Daca stiti cumva unde vin va rog sa ma ajutati, poate problema o fi de la ele.
Pe tester inca nu am dus-o deoarece nu prea am cum din moment ce nu porneste.
Aceasta mufa vine pe sub bateria masinii.
Iar aceasta este langa baia de ulei, pe acelasi traseu este si mufa conectata la baie.
Mufele prezentate de tine nu au legataura cu pornirea. Incearca sa-ti alimentezi pompa dintr-un recipient .
- adrian terinte
- ****
- 1,216 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,216
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat