- xpclaudiu80br
- OP
- 8 mesaje
- din 24 Feb 2014
- Omega 1994 X20XEV
- Braila
xpclaudiu80br
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Braila
- Masina: Omega 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2014
- Mesaj Privat
salut de curind am achizitionat un opel omega 2.0i 16 v din 94
nu imi indica in bord temperatura si nivelul la benzina nu se ridica deloc desi am bagat 20 de litri
intrebarea este cum pot remedia problema fara sa merg la service , este vreo siguranta arsa care le alimenta?
toate parerile sunt bine venite multumesc
nu imi indica in bord temperatura si nivelul la benzina nu se ridica deloc desi am bagat 20 de litri
intrebarea este cum pot remedia problema fara sa merg la service , este vreo siguranta arsa care le alimenta?
toate parerile sunt bine venite multumesc
- xpclaudiu80br
- OP
- 8 mesaje
- din 24 Feb 2014
- Omega 1994 X20XEV
- Braila
xpclaudiu80br
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Braila
- Masina: Omega 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2014
- Mesaj Privat
- xpclaudiu80br
- OP
- 8 mesaje
- din 24 Feb 2014
- Omega 1994 X20XEV
- Braila
xpclaudiu80br
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Braila
- Masina: Omega 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2014
- Mesaj Privat
am rezolvat doar problema cu indicatorul de temperatura din bord ..firul negru cu un papuc era iesit din sonda de temperatura de pe chiluasa sunt 2senzori unul pt ecu cu 2fire mufa albastra si unul pt indicator bord
sper sa fie utila informatia si pt altii
mai ramine sa rezolv prob cu indicatorul de benzina ... am desfacut capacul de la rezervor in interior totul este ok plutitorul nu este spart l-am verificat pluteste si nu are benzina in el, cablul care vine din instalatie are o mufa cu 5 pini dar sunt doar 4 cu fire pe 2 din ele vine current pt pompa de benzina si celelalte 2 sunt pt flotorul din rezervor masurate intre ele vine o tensiune de 12 v ESTE NORMAL? am facut si o punte intre ele in ideia sa indice maxim ca sa verific indicatorul din bord (tind sa cred ca este defect) nu stiu ce sa mai fac de aici
astept in continuare sugestii
sper sa fie utila informatia si pt altii
mai ramine sa rezolv prob cu indicatorul de benzina ... am desfacut capacul de la rezervor in interior totul este ok plutitorul nu este spart l-am verificat pluteste si nu are benzina in el, cablul care vine din instalatie are o mufa cu 5 pini dar sunt doar 4 cu fire pe 2 din ele vine current pt pompa de benzina si celelalte 2 sunt pt flotorul din rezervor masurate intre ele vine o tensiune de 12 v ESTE NORMAL? am facut si o punte intre ele in ideia sa indice maxim ca sa verific indicatorul din bord (tind sa cred ca este defect) nu stiu ce sa mai fac de aici
astept in continuare sugestii
- marian_9484
- *
- 1 mesaje
- din 03 Dec 2012
- Vectra 2002 Z18XEV
- Bucuresti
marian_9484
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2012
- Mesaj Privat
salut, am si eu relativ aceleasi defecte, (coolant level, check oil level) nu se ridica ceasul de temperatura din bord, acesta functioneaza, i-am facut test, nu imi apare nicio eroare pe diagnostic, meseriasul la care am ajuns mi-a spus ca cel mai probabil este pe undeva oxidat sau exfoliat cablajul, am verificat si senzorul de temperatura de pe chiulasa respectiv baia de ulei si functioneaza in parametri, ma deranjeaza ca aceste erori ajung in ECU si auto functioneaza intrerupt in mod special la cald, daca mai exista cazuri similare, va rog sa nu ezitati sa le postati. Multumesc!
- xpclaudiu80br
- OP
- 8 mesaje
- din 24 Feb 2014
- Omega 1994 X20XEV
- Braila
xpclaudiu80br
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Braila
- Masina: Omega 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2014
- Mesaj Privat
salut marian 9484 cauta in spatele chiuloasei in dreptul bobinei de inductie acolo este senzorul de tepm care indica in bord are doar un fir negru verifica sa nu fie iesit din papuc eu asa am rezolvat .. (pune acel fir negru la masa asa ar trebui sa se duca imediat acul la temp la maxim daca nu se duce e posibil sa fie interupt firul daca spui ca ai verificat indicatorul de temp) daca asa se dice la maxim indicatorul problema este de la sensor ce-l de pe chiloasa
pt mersul interrupt schimba fisele (eventual si bujiile) cauze pot fi mai multe .. incearca sa verifici asa fisele masoarale cu un aparat fisele intre ele separat si vezi daca ai valori diferite intre ele sau Noaptea sa fie intuneric bine da capacul jos de deasupra bujiilor porneste motorul si uita-te la fise vezi daca se vede scapari de current de culoare albastru ,,incearca sa turezi un pic motorul si atunci cind se intrerupe ar treb sa se vada ceva albastrui pe fise pe o suprafata mica 1/2 mm inspecteaza bine
ps iti da rateu in filtru de aer?
ast rasp daca ai rezolvat
a pt eroarea cu uleiul verifica pe joja daca ai ulei la nivel daca ai verifica si lichidul hidraulic de la servo iti poate si de acolo lipsa ulei bafta si spor la treaba
pt mersul interrupt schimba fisele (eventual si bujiile) cauze pot fi mai multe .. incearca sa verifici asa fisele masoarale cu un aparat fisele intre ele separat si vezi daca ai valori diferite intre ele sau Noaptea sa fie intuneric bine da capacul jos de deasupra bujiilor porneste motorul si uita-te la fise vezi daca se vede scapari de current de culoare albastru ,,incearca sa turezi un pic motorul si atunci cind se intrerupe ar treb sa se vada ceva albastrui pe fise pe o suprafata mica 1/2 mm inspecteaza bine
ps iti da rateu in filtru de aer?
ast rasp daca ai rezolvat
a pt eroarea cu uleiul verifica pe joja daca ai ulei la nivel daca ai verifica si lichidul hidraulic de la servo iti poate si de acolo lipsa ulei bafta si spor la treaba
- xpclaudiu80br
- OP
- 8 mesaje
- din 24 Feb 2014
- Omega 1994 X20XEV
- Braila
xpclaudiu80br
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Braila
- Masina: Omega 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2014
- Mesaj Privat
salut din nou la toata lumea am rezolvat si cu indicatorul la benzina acum functioneaza perfect (am schimbat si becul din bord ce-l care indica ca este pe rezerva )se aprinde cind coboara acul pe rosu asta insemnind ca mai am 5 l de benzina (masurata benzina)
defectul a fost (sper sa ma exprim bine) pe flotor sunt acei contacti gen potentiometru erau tociti nu mai faceau contact cu acel cablaj in anumite pozitii . rezolvare I-am curatat cu putin smilgher fin si I-am indoit putin cu patentul , in spatele acelor contacti se afla o tablita de alama bronz cred care are rol de arc sa tina contactii presati pe acel cablaj am indoit putin si acea tablita ca sa tensioneze mai bine Acum indicatorul functioneaza perfect . o zi buna la toata lumea
defectul a fost (sper sa ma exprim bine) pe flotor sunt acei contacti gen potentiometru erau tociti nu mai faceau contact cu acel cablaj in anumite pozitii . rezolvare I-am curatat cu putin smilgher fin si I-am indoit putin cu patentul , in spatele acelor contacti se afla o tablita de alama bronz cred care are rol de arc sa tina contactii presati pe acel cablaj am indoit putin si acea tablita ca sa tensioneze mai bine Acum indicatorul functioneaza perfect . o zi buna la toata lumea
bubuescu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2004 Y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2014
- Mesaj Privat