- kta_stefan88
- OP
- 18 mesaje
- din 24 Feb 2014
- Vectra 2004 Z22SE
- Bucuresti
kta_stefan88
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2014
- Mesaj Privat
Va salut!
Ma numesc Stefan si sunt nou p club,detin un Vectra C 2.2 benzina, an 2003,de curand am avut probleme cu CIM-ul zic eu,imi cadeau acele,mi se aprindeau erorile cu volanul cu masina si cheitza,abs si esp,beculetul de la benzina si in ultima faza nu mai pornea decat la a 20 a cheie,am schimbat CIM-ul dupa o diagnoza(au fost mai multe),akum masina porneste,nu imi mai cad acele dar inca imi mai apar erorile cu volanul si semnul exclamarii si masina cu cheita din cand in cand,sa zic la 4-5 porniri dar daca opresc masina si o pornesc dispare pt o perioada....credeti ca exista alta cauza pt aceasta problema? ca ma dispera cand vad beculetele alea si imi este frica sa nu imi distruga din nou CIM-ul. Multumesc!
Ma numesc Stefan si sunt nou p club,detin un Vectra C 2.2 benzina, an 2003,de curand am avut probleme cu CIM-ul zic eu,imi cadeau acele,mi se aprindeau erorile cu volanul cu masina si cheitza,abs si esp,beculetul de la benzina si in ultima faza nu mai pornea decat la a 20 a cheie,am schimbat CIM-ul dupa o diagnoza(au fost mai multe),akum masina porneste,nu imi mai cad acele dar inca imi mai apar erorile cu volanul si semnul exclamarii si masina cu cheita din cand in cand,sa zic la 4-5 porniri dar daca opresc masina si o pornesc dispare pt o perioada....credeti ca exista alta cauza pt aceasta problema? ca ma dispera cand vad beculetele alea si imi este frica sa nu imi distruga din nou CIM-ul. Multumesc!
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- kta_stefan88
- OP
- 18 mesaje
- din 24 Feb 2014
- Vectra 2004 Z22SE
- Bucuresti
kta_stefan88
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2014
- Mesaj Privat
- kta_stefan88
- OP
- 18 mesaje
- din 24 Feb 2014
- Vectra 2004 Z22SE
- Bucuresti
kta_stefan88
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- kta_stefan88
- OP
- 18 mesaje
- din 24 Feb 2014
- Vectra 2004 Z22SE
- Bucuresti
kta_stefan88
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2014
- Mesaj Privat
da , va multumesc dar eu incercam sa aflu cu adevarat problema,nu cred ca 3 CIM-uri puse pe masina mea erau defecte, pt ca imediat dupa ce am schimbat si testat 3 CIM-uri, problemele erau acelasi,dupa ce a fost schimbat problemele erau la "intensitate" mica sa zic asa, adik imi dadea doar erorile cu volanul si masinutza cu cheia,apoi,dupa mai putin de 2 saptamani se comporta ca unul defect...,eu unul suspectez urmatoarele: punte de diode(pt ca atunci knd sunt in mers si o calc imi cad imediat ceasurile,daca merg linistit nu se intampla nimic),scurtcircuit pe unul din fire la instalatia de la motor(problemele au aparut p timpul iernii cand apa/zapada intra f usor la instalatie),calculatorul de pe motor sau mufa de la pompa de ABS,credeti ca este posibil una din variantele mele?daca o testez cu tech 2 imi arata daca am scurtcircuit p undeva? PS; toate mufele de pe masina au fost desfacute si aplicat Loctite cleaner, inclusiv cele din usa
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- kta_stefan88
- OP
- 18 mesaje
- din 24 Feb 2014
- Vectra 2004 Z22SE
- Bucuresti
kta_stefan88
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2014
- Mesaj Privat
multumesc inca o data, un raspuns adecvat din partea unui moderator..., nu cred ca isi au rostul astfel de glume cand unul din noi cauta un raspuns...unul din CIM-uri a fost luat d p o masina care respectivul mergea cu ea zilnic,fara nici o eroare p tester,l-a pus d fata cu mn, a pus cim-ul la mn si imi dadea cele 2 erori(masina cu cheia si volan cu semnul exclamarii)
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- kta_stefan88
- OP
- 18 mesaje
- din 24 Feb 2014
- Vectra 2004 Z22SE
- Bucuresti
kta_stefan88
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2014
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- kta_stefan88
- OP
- 18 mesaje
- din 24 Feb 2014
- Vectra 2004 Z22SE
- Bucuresti
kta_stefan88
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2014
- Mesaj Privat
da Op Com avea,e f ciudata chestia, p cine am mai intrebat,majoritatea tind catre un scurtcircuit p instalatie pt ca problema asta mi-a aparut p sezonul rece knd probabil mi-a intrat zapada pe akolo si problemele mari le am cand asfaltul e ud..... cablajul de sub pompa de servo e plin de lichid de frana de la bidonasul de lichid, am inteles ca asta e coroziv,credeti ca se poate?
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- kta_stefan88
- OP
- 18 mesaje
- din 24 Feb 2014
- Vectra 2004 Z22SE
- Bucuresti
kta_stefan88
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
kta_stefan88 eu ti-am dat un sfat ca am schimbat multe CIM, nu poti avea incredere in SH, mai devreme sau mai tarziu pica. Ca tu ai luat de pe o masina care mergea si nu avea becuri in bord aprinse nu este relevant, poate a picat la tine, poate a sters erorile inainte sa-ti arate, poate si la el era aleator ca asta este inceputul.
Cu vandut masina si mersul cu mijloace de mers in comun pai asa este. Te ieftinesti si marii mecanici profita de tine, manopera clar o platesti, ca CIM nu e bun si garantat pe ei ii doare in cot, mai sunt si mana-n mana cu 'donatorul'....deci sport de glezne si strange bani.
Singurele probleme ar aparea la programari dar se rezolva si nu treaba ta, e riscul lor ca e blocat un calculator. Riscul tau e sa 'uite' cheile si aici cotizezi ca trebuie altele si vin numai tip briceag.
Cu vandut masina si mersul cu mijloace de mers in comun pai asa este. Te ieftinesti si marii mecanici profita de tine, manopera clar o platesti, ca CIM nu e bun si garantat pe ei ii doare in cot, mai sunt si mana-n mana cu 'donatorul'....deci sport de glezne si strange bani.
Singurele probleme ar aparea la programari dar se rezolva si nu treaba ta, e riscul lor ca e blocat un calculator. Riscul tau e sa 'uite' cheile si aici cotizezi ca trebuie altele si vin numai tip briceag.
- kta_stefan88
- OP
- 18 mesaje
- din 24 Feb 2014
- Vectra 2004 Z22SE
- Bucuresti
kta_stefan88
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2014
- Mesaj Privat
Nu e vorba d strans bani, pot pune un cim nou,dar cautam fix problema care o are masina mea, ca sa iau un cim nou si sa constat ca defapt era bun dar aveam probleme la mufa de la pompa abs nu e chiar dragutz pt cei 1000 lei aruncati aiurea, asta e si motivul pt care multi apeleaza la acest forum, cautam persoane care au mai intalnit prbleme si le.au rezolvat. Intai testam,analizam si dupa bagam mana adanc in buzunar daca nu avem alta solutie
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,291 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
pentru ca trebuie niste oameni de calitate, sa nu te fure pe fata, chestie foarte greu de gasit in ziua de azi. pe mine m-au ars de 105 ron la Opel pentru recalibrare modul AFL si mi-au spus ca e defect modulul, ma costa 1286 ron. Cand am pus saptamana trecuta jantele de vara, am constatat ca senzorul de leveling de pe bascula spate era scos din locasul lui, d-aia aveam erori si nu se putea recalibra. Nici nu s-au sinchisit sa ridice masina pe elevator sau sa citeasca cu Tech2 valorile de unghi ale senzorilor. Mi-au bagat repede pe gat pret de modul AFL, in conditiile in care nu am vobit cu ei ca un neica nimeni care lucreaza la drumuri si poduri, le-am explicat ce si cum in termeni tehnici, am idee despre programari , masini, etc (am facut si resoftari de ecu)
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
Referitor la AFL : Recalibrarea se face cu masina pe roti adica senzorii sa fie in pozitie de lucru. cel mai bine se face pe elevator de geometrie pentru ca se poate ridica masina iar aceasta sa fie asezata pe roti. Se verifica valoarea masurata de senzori cu tech2 si eventual se ajusteaza tablitele de fixare de la senzori cu mana in asa fel ca valorile masurate sa fie in plaja.Plaja de masurare se ia din TIS. Abia dupa toate operatiile astea daca totul e in regula se da " recalibrare"
- kta_stefan88
- OP
- 18 mesaje
- din 24 Feb 2014
- Vectra 2004 Z22SE
- Bucuresti
kta_stefan88
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2014
- Mesaj Privat