rylalex
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2008
- Mesaj Privat
Cum spuneam si de sarbatori, s-a rupt vibrochenul la a mea vectra c 2003 y22dtr.
Am ajuns cu ea la un parc de dezmembrari care mi-a facut oferta de 3.500 lei pe motor + kit ambreiaj + volanta + montaj = garantie 6 luni. Am zis ca e acceptabil si s-au apucat de masina. Azi m-au chemat sa-mi arate ca pompa mea de injectie este lovita intre pinion si corpul ei... chiar lipseste o bucata din ea, deci costul reparatiei creste cu 400euro + 300 lei (costul la reprezentanta pentru niste coduri). I-am zis ca nu-mi convine si ca vreau sa imi cumpar eu alta masina de anglia ca am gasit una cu mai multe dotari si costa doar 1200 euro. Raspunsul a fost imediat: Nu se poate! Nu se potriveste, risti sa o cumperi bibelou, ca la opel toate calculatoarele comunica intre ele, mi-a povestit si ceva despre un imobilizator.
Ma gandeam la varianta de a pune calculatorul pompei mele, pe pompa masinii de anglia, si in felul asta elimin orice incopatibilitate de coduri... cica NICI ASA NU SE POATE pentru ca e posibil ca acea pompa sa nu aibe acelasi cod cu pompa mea. Asa diferite sa fie pompele avand in vedere ca provin de pe motoare identice ? Cine s-a mai lovit de asa ceva?
Am ajuns cu ea la un parc de dezmembrari care mi-a facut oferta de 3.500 lei pe motor + kit ambreiaj + volanta + montaj = garantie 6 luni. Am zis ca e acceptabil si s-au apucat de masina. Azi m-au chemat sa-mi arate ca pompa mea de injectie este lovita intre pinion si corpul ei... chiar lipseste o bucata din ea, deci costul reparatiei creste cu 400euro + 300 lei (costul la reprezentanta pentru niste coduri). I-am zis ca nu-mi convine si ca vreau sa imi cumpar eu alta masina de anglia ca am gasit una cu mai multe dotari si costa doar 1200 euro. Raspunsul a fost imediat: Nu se poate! Nu se potriveste, risti sa o cumperi bibelou, ca la opel toate calculatoarele comunica intre ele, mi-a povestit si ceva despre un imobilizator.
Ma gandeam la varianta de a pune calculatorul pompei mele, pe pompa masinii de anglia, si in felul asta elimin orice incopatibilitate de coduri... cica NICI ASA NU SE POATE pentru ca e posibil ca acea pompa sa nu aibe acelasi cod cu pompa mea. Asa diferite sa fie pompele avand in vedere ca provin de pe motoare identice ? Cine s-a mai lovit de asa ceva?
- AlexDmi
- ***
- 537 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Vectra 2007 Z20NET
- Bucuresti
AlexDmi
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
Daca ai codul de securitate de la masina pe care o cumperi, nu ar trebui sa fie nicio problema, iei toata pompa (sau tot motorul, de fapt) si se imperecheaza cu calculatoarele masinii tale.
Dar pompa ta de injectie, de curiozitate, s-a stricat singura? Daca lipsea o bucata din ea, teoretic nu ar fi trebuit sa mai mearga masina dinainte sa ti se rupa vibrochenul... pentru ca nu cred eu ca s-a stricat in acelasi moment. Sa nu cumva sa ti-o fi sustras baietii cu dezmembrarile...
Dar pompa ta de injectie, de curiozitate, s-a stricat singura? Daca lipsea o bucata din ea, teoretic nu ar fi trebuit sa mai mearga masina dinainte sa ti se rupa vibrochenul... pentru ca nu cred eu ca s-a stricat in acelasi moment. Sa nu cumva sa ti-o fi sustras baietii cu dezmembrarile...
- petrescu cosmin
- *
- 31 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Vectra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
petrescu cosmin
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat