Danutzu07
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1988 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2014
- Mesaj Privat
Salut am un astra g din 98 1.7 diesel ...am avut o problema cu el mai exact am schimbat supapele , tacheti si culbutori ... asa ca a trebuit sa schimb si distributia ...
Problmea mea mai exact este ... am pus totul la punct ... porneste binisor dar scoate fum si nu trage asa cum trebuie sa traga . Tin sa mentionez ca am umblat la avans ... l-am pus dupa parametri de pe tester dar nu are nici o treaba... Stiti cumva cum ar trebui reglat ca sa traga si sa nu mai scoata fum ?
Problmea mea mai exact este ... am pus totul la punct ... porneste binisor dar scoate fum si nu trage asa cum trebuie sa traga . Tin sa mentionez ca am umblat la avans ... l-am pus dupa parametri de pe tester dar nu are nici o treaba... Stiti cumva cum ar trebui reglat ca sa traga si sa nu mai scoata fum ?
- ray_from_sb
- **
- 52 mesaje
- din 12 Aug 2008
- Astra 1995 x17dtl
- Sibiu
ray_from_sb
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1995 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2008
- Mesaj Privat
Banuiesc ca ai pompa de injectie rotativa, nu ai common rail..... normal avansul la pompa de injectie rotativa..atat bosch cat si lucas Cav se regleaza exact cu un ceas comparator! daca nu ai,o poti face, la Bosch cel putin, si fara ceas..insa trebuie sa reglezi din aproape in aproape! daca masina ta scoate fum negru prea mult, trebuie sa ii iei din avans! eu am turat motorul lent la 3000 ture, am tinut turatia asa timp de 4....5 secunde si apoi am eliberat pedala.....daca iti scoate fum prea negru trebuie sa ii iei din avans, daca e mai alb trebuie sa ii mai dai avans....acum nu stiu.. tine de finetea observarii..nu stiu ce sa zic..... e important si cat de negru e fumul la pornire...si binenteles cat de repede porneste si cat de bine trage.....eu asa am reglat avansul pana am fost multumit de toate aceste aspecte, insa nu sunt impacat cu ideea ca e reglat 100% corect...
ion-marin
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 1999 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2011
- Mesaj Privat
- tudor-d
- **
- 103 mesaje
- din 10 Aug 2008
- Astra 1999 X17DTL
- Galati
tudor-d
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2008
- Mesaj Privat
Astra G X17DTL este echipata cu motor GM .
Pompa de injectie are un blocaj , Cand se trage motorul la punct , in partea superioara a pinionului de la pompa este o gaura un pic ovala, pe acolo se baga un spiral de 6 si se blocheaza pompa. Se invarte de motor pana intra spiralul apoi se slabesc cele 3 suruburi de la pompa si se readuce motorul la semne, se strange din nou dupa care se porneste. Ar trebui sa mearga normal .
Pompa de injectie are un blocaj , Cand se trage motorul la punct , in partea superioara a pinionului de la pompa este o gaura un pic ovala, pe acolo se baga un spiral de 6 si se blocheaza pompa. Se invarte de motor pana intra spiralul apoi se slabesc cele 3 suruburi de la pompa si se readuce motorul la semne, se strange din nou dupa care se porneste. Ar trebui sa mearga normal .
caranda
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 1998 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2009
- Mesaj Privat