Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D
  • floreaus

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2008 1.3 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua tuturor,am dat si eu de prima problema cu opelul meu corsa 1.3 cdi 90cp astazi dimineata. Ca de obicei in fiecare dimineata cobor sa pornesc masina si sa plec la servici,astazi insa masina porneste si se opreste imediat dupa 1 sau 2 secunde. Ce ar trebuii sa verific prima data?
Pentru a va ajuta metionez ca:
-masina a pornit foarte usor si la minus 20 de grade
-nu mi-a facut niciodata probleme la pornire si cu o zi inainte a functionat impecabil
-are 110.000 km
-pornirea se face la sfert si rotund dupa care motorul se opreste brusc
-am facut cu o zi inainte plinul de combustibil
-nu apare nici o eroare in bord
-am repetat pornirea de cel putin 10 ori si de fiecare data pornea la sfert si se oprea
-filtrul de motorina a fost schimbat anul trecut
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Observ cateva aspecte:
1. masina ta este benzinar de 1.2
2. tu vrei sa ne ajuti pe noi
floreaus a scris:...Ce ar trebuii sa verific prima data?
Pentru a va ajuta metionez ca:

3. faci pe mecanicul. Felicitari! Cumpara manual de service!
4. cum ai aflat ca nu are erori? Ai facut diagnoza?
Alte aspecte dupa ce vii cu informatii despre erorile citite sau dupa ce gasesc globul de cristal ( sa pot ghici)!


L.E. Fa o diagnoza completa si vino cu erorile!


Ultima modificare făcută de corsablue la Mie 12 Feb, 2014 1:43 pm, modificat de 3 ori în total
  • floreaus

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2008 1.3 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Motorul foloseste motorina pe post de combustibil insa se observa si din descriere"1.3 cdti" iar in ce priveste exprimarea "Pentru a va ajuta metionez ca: " nu mi-am dorit decat sa ofer cat mai multe detalii,evident ca eu nu sunt in postura de a va ajuta cu ceva in momentul asta.
  • floreaus

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2008 1.3 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Postez pe forum in momentul in care caut informatii ce m-ar putea ajuta sa-mi repar masina fara sa merg la service desigur daca exista aceasta posibilitate si cateodata unii oameni binevoitori iti mai dau cate o idee,daca aveam destule resurse financiare in momentul acesta o urcam pe platforma si la service cu ea unde se ocupau profesionistii de masina.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
...corsablue ti-a sugerat ca :
1- in semnatura ta masina e gresita...acolo ai 1.2 din 2010. ( pare incredibil, dar toata lumea se uita acolo ce marca e si ce are sub capota si chiar si din ce an e...chiar conteaza cand ceri parerea cuiva )
2-...chestie de exprimare...inversa...ai postat in speranta sa fii ajutat...nu invers
3-...nu comentez...
4- fara o diagnoza nu ai cum sa stii ce erori are...asta e mi mult decat clar.

PS : Singurul lucru suspect care ma intriga e acel plin de combustibil...vezi bonul si daca e diesel sau ...altceva...nu ai fi primul sau ultimul
  • floreaus

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2008 1.3 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc catastefan,am intrat pe forumul acesta prin 2008 si am mai facut ceva postari prin 2010 daca nu ma insel si de atunci pauza,acum am vazut semnatura cu vechea masina pe care am vandut-o,acum detin o corsa d din 2008 1.3 cdti de 90 cp. Maine am programat un tester pentru ea,intre timp am mai incercat sa o pornesc fara succes si cu aceleasi simptome. De alimentat am facut-o de la servici de unde alimentez de obicei si de unde gasesc doar diesel.
Indiferent de rezolvarea problemei am sa o postez poate ajuta pe cineva pe viitor,sunt extrem de curios de ce poae fi.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Am uitat sa te intreb...cand pui contactul pe II se stinge martorul masina cu cheita?
Sau se stinge dupa pornirea motorului?
Daca se stinge dupa pornirea motorului ai erori stocate.

Te-ai uitat in zona pompei de injectie? Ceva scurgeri?
  • floreaus

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2008 1.3 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Martorul cu cheita se stinge imediat dupa ce pun cheia pe pozitia II iar in cea ce priveste scurgerile in zona pompei de injectie pot spune ca lipsesc cu desavarsire,ma gandesc totusi ca problema ar putea avea legatura cu alimentarea din ziua precedenta si cu faptul ca am bagat motorina pana in gura,am sa vad maine dimineata ce-mi spune diagnoza.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Sa ma uit daca la motorizarea ta exista canistra de vapori. Poate are vreo legatura...
A13DTR e motorul?
Da-mi VIN sa ma uit mai sigur

Nu are canistra de vapori.
Fa o chestie...scoate mufa la debitmetru si porneste. ( Am citi pe forum la cineva exact cu aceeasi problema ca si tine...)
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=34386
  • floreaus

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2008 1.3 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Seria este W0L0SDL088611664 ,faza cu mufa de la debitmetrul de aer am facut-o aseara fara succes din pacate,apucasem sa citesc si eu topicul respectiv,multumesc mult pentru sprijin Respect! !
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ce a iesit la diagnoza?...daca ai facut-o...

LE: VIN-ul e gresit...
  • floreaus

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2008 1.3 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2008

  • Mesaj Privat
W0L0SDL0886116064,nu am facut inca diagnoza,maine pana la pranz se deplaseaza un domn pana la masina.
  • floreaus

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2008 1.3 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am pus testerul pe masina si nu afisa nici un fel de eroare,norocul a fost ca cel care a venit cu diagnoza avea experienta si in timp ce el dadea la automat m-a pus pe mine sa bat cu o surubelnita in EGR,dupa ce am chinuit bateria vreo 5 minute masina a pornit insa a stat la 700-800 ture aproximativ o ora,in timpul acesta nu putea fi accelerata de loc,dupa o ora si-a revenit iar acum v-a pleca la service pentru curatarea EGR-ului.
Multumesc tuturor pentru sprijin!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Fa curatarea cu el in imersie si cu impulsuri de 12V scurte ( si cu un mic consumator...sa nu arzi bobina )
Asa se curata cel mai bine tija pistonasului...
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Egr-ul la acest motor este electro-mecanic, deci partea electrica se demonteaza si ramanea partea mecanica. Aceasta este cea care creeaza probleme. Din acest motiv nu aveai erori inmagazinate. Gasesti foarte multe informatii in sectiunea Corsa C despre motorul 1.3cdti. Sa ne spui cate ceva despre cum se comporta dupa vizita la service.
  • floreaus

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2008 1.3 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am luat masina si nu pot spune altceva decat ca sunt multumit.curatarea EGR-ului,admisiei si a tubulaturii a costat 200 ron. Mecanicul mi-a spus ca pentru kilometrii care ii are masina era destul de curata insa pistonasul de la egr era complet ruginit. In acest moment mi sa pare mai elastic motorul si ca raspunde mai usor la acceleratii,pornirea se face extrem de usor acum. La sfarsitul povestii mi-am dat seama ca am avut noroc ca am dat de o persoana cu experienta ce m-a indrumat direct spre repararea defectului si nu am gasit niste mecanici de cartier care ma puneau sa schimb si masina intr-un final. Multumesc userilor corsablue si catastefan,drumuri bune se aveti baieti!
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Multumim asemenea!
Ma bucur ca ti-ai rezolvat problema si cu aceasta ocazie ai acumulat experienta.
  • radumihalache

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut,
Am si eu aceeasi problema cu un Astra h 1.3 cdti, porneste 2-5 sec, nu pot sa o accelerez in acest interval de timp, dupa care se opreste.
Ce am facut pana acum:
-verificat vizual injectoarele si pompa de inalta presiune - nu exista scurgeri;
-verificat tur si retur filtru combustibil - am debit de motorina pe ambele;
-test agrafa, erori ECN 040061, ECN 224408; Am citit ca P2244 este de la o sonda lamdba. Aveti idee care sonda are probleme, 1 sau 2 si daca una din cele doua sonde poate sa fie cauza problemei mele? In ceea ce priveste P0400 am vazut ca este de la EGR (EGR blocat).
- pus OP-COM si sters erorile
Dupa toate aceste operatii masina tot nu porneste, intre timp am ramas si fara baterie de la dat asa mult la automat.
Am sa ma duc sa bat cu o surubelnita si in EGR. Sper sa o fac sa porneasca pt a ma putea duce la un service.
Daca mai aveti si alte idei/opinii privind codurile de eroare si problema pornirii va sunt recunoscator.
  • cristi2015

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salutare Opelisti, intampin o problema cu masina Opel COrsa d 1.3 cdti 2008, Z13DTH, dupa un mers de vreo 800 de km, am parcat-o si dimineata cand sa plec am dat la cheie, porneste 1 sec 2-3 sec se tureaza pana la 60- 700 cateodata aproape de 900 rpm si dupaia se opreste brusc, am mai incercat sa o pornesc, acceleratia nu functioneaza doar cateodata si creste in turatii foarte greu, am reusit odata sa o pornesc dar acceleratie nu functiona deloc eram cu piciorul blana, dupaia nu mai a pornit deloc, cand a pornit a dat fum in draci alb albastru si cand reusea sa se accelereze dadea negru ! Am scos si mufa de la Maf si tot asa facea adica dadea sa porneasca pornea o 2 3 sec si dupaia se oprea brusc !
Precizez ca are revizia facuta de curand, ambreiaj schimbat, electromotor reconditionat, turbina reconditionata, epuratorul si furtune noi, galeria de admisie si clapeta de acceleratie curatate si egr nou !
Pus tester nici o erroare pe partea de motor, daca ma poate ajuta cineva care a mai intalnit asa simptome si poate sa imi zica macar niste cauze, sa stiu la ce sa ma astept !
Multumesc !
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Masina are filtru de particule ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR