- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
In seara asta mi-a aparut si mie "service vehicle soon" insotit de masina cu cheita. S-a intamplat in momentul in care am schimbat banda si am accelerat, mai brusc, dar nu cu acceleratia la podea (in treapta a 2-a). In momentul ala am simtit ca motorul se "ineaca" si nu mai trage, pentru ca apoi sa urce greu in ture si sa se plafoneze pe la 2000-2200rpm. Am mers mai usor pana la primul semafor, am oprit si am repornit motorul si a nu mi-a mai aparut mesajul, iar acum motorul merge OK. Am incercat mai apoi niste accelerari cu pedala la podea, dar nu a mai aparut nimic, merge normal. Ce sa fi fost? Eroarea o fi ramas stocata?
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Posibil sa fi avut presiune mai mare,ramane de vazut.
Acelasi lucru l-am patit si eu pe DN1,rulam cu 120-130km/h si dintr-o data s-a gatuit si a aparut mesajul in bord,apoi dupa ce am oprit motorul si l-am repornit a disparut mesajul din bord ,insa dupa diagnoza a reiesit ca am avut presiune mai mare in turbina,am sters eroarea si totul a revenit la normal.
Codul de eroare a fost P0234.
Acelasi lucru l-am patit si eu pe DN1,rulam cu 120-130km/h si dintr-o data s-a gatuit si a aparut mesajul in bord,apoi dupa ce am oprit motorul si l-am repornit a disparut mesajul din bord ,insa dupa diagnoza a reiesit ca am avut presiune mai mare in turbina,am sters eroarea si totul a revenit la normal.
Codul de eroare a fost P0234.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Mi-au spus ca a fost o suprapresiune pe turbina, au verificat tija care actioneaza platoul geometriei variabile de la turbina si era OK, isi facea cursa si sa o tinem sub observatie. Asta banuiesc si eu ca agata undeva si d-aia am mers mai sportiv in ultima perioada, ce-i drept in oras, folosind aproape toata gama de turatii, dar...
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- B295CRS
- **
- 216 mesaje
- din 25 Apr 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
B295CRS
- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Putin offtopic, confirm teoria cu functionarea DPF-ului la Insignia. Am pus OPCOM-ul pe o Insignia a unui prieten forumist pe aici, i-a sarit furtunul din intercooler (cel care vine dinspre turbo). Pain in the ass sa-l punem la loc fara bara data jos, asa ca si-a facut programare la maiandrei. la DPF measuring , datele sunt complet altele decat la Vectra. Scrie numarul de km de la ultima regenerare, nr de km de la instalarea/schimbarea DpF-ului, DPF Soot Accumulation percentage (in cazul lui era 255% ?) . Nu inteleg oricum de ce la masina asta noua ca si tehnologie, exista ACEEASI problema cu furtunurile de intercooler ca la Y22DTR ?! fabricata acum 10-11 ani ? Astia de la GM chiar nu se invata minte... Decat sa fi luat motorul de pe Alfa Giulietta si sa-l arunce doar cu bloc + chiulasa si injectoare + ecu, mai bine luau tot motorul si il puneau in insignia, cu tot cu accesorii , turbo, furtune si tot tacamul.
PS: iar cu DPF -> 250euro, resoftare fara DPF, scos fizic si la revedere probleme...
PS: iar cu DPF -> 250euro, resoftare fara DPF, scos fizic si la revedere probleme...
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Cred ca stiu despre cine este vorba...
A avut noroc ca nu s-a spart furtunul de la evacuare,de regula acela cedeaza mai repede,insa datorita faptului ca masina a avut ceva "umblat" pe la ea,a cedat legatura dintre furtunul de admisie in intercooler si intercooler.
Mai mult ca sigur problema a fost cauzata de o eroare a senzorului de presiune diferentiala,nu a mai putut fi initializata procedura de regenerare si de aici problemele aparute...
In acest caz,mai mult ca sigur colegul va opta pentru DPF OFF,resoftare si eliminare,deja are oferta de la ...
De regula,prin citirea numarului de km de la instalarea/schimbarea DPF-ului iti poti da seama daca au fost modificati km.
La multi colegi am observat ca difera substantial nr. de km afisati in bord,fata de nr.de km parcursi de la prima regenerare(exemplu la unii ,km in bord 140.000,iar in km de la prima regenerare 2000),asta cam cum se poate interpreta?
A avut noroc ca nu s-a spart furtunul de la evacuare,de regula acela cedeaza mai repede,insa datorita faptului ca masina a avut ceva "umblat" pe la ea,a cedat legatura dintre furtunul de admisie in intercooler si intercooler.
Mai mult ca sigur problema a fost cauzata de o eroare a senzorului de presiune diferentiala,nu a mai putut fi initializata procedura de regenerare si de aici problemele aparute...
In acest caz,mai mult ca sigur colegul va opta pentru DPF OFF,resoftare si eliminare,deja are oferta de la ...
De regula,prin citirea numarului de km de la instalarea/schimbarea DPF-ului iti poti da seama daca au fost modificati km.
La multi colegi am observat ca difera substantial nr. de km afisati in bord,fata de nr.de km parcursi de la prima regenerare(exemplu la unii ,km in bord 140.000,iar in km de la prima regenerare 2000),asta cam cum se poate interpreta?
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Pai asa era si la el, DPF installation km 1357 km , si ultima regenerare la 335 km, iar masina are 89000 Mi se pare dubios, eu pe vectra a m DPF-ul din 2005 de cand e masina si nu are problemele astea, se regenereaza singur odata cam la 2 luni. Mai exista o varianta, masina a fost desfacuta in fata pt reparatii minore si pot sa pun pariu ca baietii de la service cand au montat piesele nu au strans bine colierele de la intercooler, ca asa e-n tenis. Mi se pare absurd ca o masina de taliei Insigniei, fabricata in 2009 sa aiba problemele astea la senzori, sau DPF. Totusi tind sa cred ca a fost o eroare de manopera, furtunul a bubuit cu masina in sarcina maxima (urcat in rampa la munte, a 3-a, bagaje, etc), deci presiune turbo mare. Din ce-mi amintesc la fosta mea masina Bertone Turbo, pana nu i-am pus coliere sport, zburau alea de fabrica mereu.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
ToX a scris: ...DPF Soot Accumulation percentage (in cazul lui era 255% ?)
Versiunea OP-COM 2010 utilizata poate da erori de citire a anumitor parametrii,in cazul de fata dupa efectuarea unui nou test ,a reiesit o acumulare de doar 58%...
Erori pe ECU nu mai avea(probabil le-ai sters) ,nu am pornit motorul,insa avea o serie de erori din cauza tensiunii scazute,la foarte multe module...
Imi permit o intrebare(daca nu te deranjeaza),pentru a ne da seama daca interfata+softul utilizat este "bun" pe Insignia,ai depistat si aceste erori sau le-ai sters doar pe cele din ECU?
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
gyzmo a scris:Du-te peste ei...,trebuie demontata turbina si verificata,mai ales ca ai garantie extinsa...
Am fost zilele astea la service si mi-au facut diagnoza, aceeasi eroare P0234, si sa ma duc vineri sa citeasca mai multe valori in diferite regimuri de functionare si cica s-ar putea sa demonteze turbina ca sa o verifice/curete. Sa ii las sa o demonteze?
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat