Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...
  • Viz

  • Mesaje scrise: 513
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Eu am trecut de la Astra G la Astra H. asa ca iti pot impartasi cateva aspecte.

Din punct de vedere al confortului si al comportamentului rutier, este peste Astra G.
Din punct de vedere al costurilor de exploatare (consum carburant, taxe, asigurari, revizii) costurile sunt usor mai ridicate la AH - in conditiile in care nu ai defecte la componente mai serioase, vezi CIM-ul, ambreiaj)
Oricum ambele modele sunt destul de populare in Romania, asa ca ai sante sa rezolvi multe probleme relativ ieftin.

In plus, fata de Astra G, la A-H ai mai multe batai de cap: filtru particule sau volanta bimasa (desigur in functie de motorizare)
Ca si fiabilitate, depinde de norocul fiecaruia. As putea spune ca A-H sta putin mai prost decat G-ul.
Spun asta pentru ca am vazut o gramada de "erori de proiectare" - si aici amintesc:
- renumitul CIM - Chiar si la masinile cu facelift (dupa 2007)
- cutii de viteza distruse/ sparte - in special cutia M20/M32 intalnite in special pe 1.9 si 1.7 CDTI.
- galeria de admisie la Z19DTH.
- cablajul usiilor spate - taiat/ retezat - in special la masinile cu km multi.
- clapeta recirculare aer - foarte multe masini am vazut sa aiba probleme (le vezi si in trafic cu geamuri aburite)
- rugina, cum spunea si cineva mai sus. (inclusiv la masina mea, an 2008)

La o Astra H la 3700-4000euro, sa te astepti sa:
- sa gasesti o masina cu KM multi - total diferit de ce este in bord
- sa nu primesti chiar toate piesele (un airbag sau calculator airbag lipsa - cum am vazut si pe forum)
- sa intalnesti multe din problemele pe care le semnalezi tu la masina ta.

Sincer, daca tot vrei sa faci un upgrade ganteste-te la un Astra J - desi si acolo sunt probleme... Smile
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
[quote="kynder"]
bh13ncu a scris:,
Cu partea financiara nu stau foarte stralucit dar ma gandeam decat sa bag bani in volanta si kit ambreaj o vand pu eu diferenta si iau un H, dar pe o parte ai si tu dreptate daca cumpar un ( H SH Smile ) va trbuie sa bag ceva banuti si in ala asa ca sunt putin cam in pom si pomul in aer.

Multumesc tuturor pentru sfaturi.

Ai sanse foarte mari sa iti cumperi un H frecat foarte bine insa cosmetizat pentru vanzare care sa aiba in cel mai scurt timp aceeasi problema tehnica ca si G-ul tau.
Cu placere.
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Floydian a scris:Remaparea, daca e facuta cum trebuie, nu dauneaza motorului. Mai degraba volantei/cutiei/turbinei daca e condusa foarte sportiv, talpa la semafor etc cum e cazul de multe ori cand dintr-o data masina s-a transformat intr-una mult mai fasneata. TDI-urile sunt tractoare, mai ales modelele mai vechi. Smile

Generic am folosit termenul motor.
Sunt mai mult decat suficiente problemele tehnice indicate de tine.Ca sa evit asemenea probleme am renuntat la remapare.La un motor care are macar 101 cai putere, componentele mentionate de tine nu sunt identice cu cele montate la masina mea, proiectate sa fie exploatate la cel mult 80 caluti putere, puterea maxima a motorului.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Defecte generale la Astra G:
Y20DTH valabil si la Y22DTH
- pica ECU care se inlocuiesti cu tot cu pompa la PSG16, la celelare doar partea mecanica.
-Vesnicele probleme cu furtunasele de retur care crapa.
-arbore cotit rupt , in general la 3-400 000 km . (sa nu te uimeasca nr de km majortiatea au implminit demult 300 000 km Smile
Y17DT
-vesnicele lipituri in calculatorul de injectie
-vesnicele probleme cu motorina in ECU datorita spill valve de pe pompa
-vesnicele probleme cu puntea de diode +releu. (se continua si la Astra H 1.7 ,scapa cele cu alternator Bosch)
Z16XE
-motor "de hartie" mananca segmenti si semeringuri de supape in prostie cu consumul aferent de ulei specific.
-bobine de inductie cu fiabilitate aprox 50 000 km .
Clapeta de recirculare aer defect comun la ambele modele.
P.S. La 4000 E gasesti un Astra H ok , depinde cine il alege... ca asa si la 5000 poti sa iei o teapa si mai mare.
Masina second hand nu se cumpara ca si una noua din show room ... daca nu cunosti personal mecanica/electronica/tinichigerie cel mai probabil o sa iei teapa.Daca te duci cu altu , ala sigur nu si va da interesul deoarece nu-s banii lui.
Trebuie sa evoluam totusi ...(daca ne permitem daca nu stam si ne uitam la altii).
P.S. Si Dacia era foarte buna , n-avea injectoare, n-avea CIM , n-avea muuuulte. Deci fiabila ca n-avea ce sa se strice.
P.S. 2 Tineti cont ca o volanta cu dubla masa tine cam 150 000 km , dupa parerea mea SUFICIENT , ca aveti voi ghinionul sa pice la voi asta nu inseamna ca o masina este "nefiabila".
  • kynder

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Va multumesc tuturor pentru sfaturi din pacate am sa renunt la upgrade deoarece am cateva probleme familiale.
Trebuie sa zic ca se poate inchide sau cum se procedeaza ?
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR