- florescunicu
- OP
- 9 mesaje
- din 10 Feb 2014
- Astra 2005 Z16XEP
- Dolj
florescunicu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2014
- Mesaj Privat
Am un Astra F caravan din 94 pe benzina si am urmatoarea problema la sistemul de franare: dupa ce pornesc motorul trebuie sa fac 6,7,8 pedale ca sa-mi tina frana, altfel nu pot sa merg cu masina ..Nu pot spune ca dupa ce fac asta, am frane 100% , dar pot merge iar in timpul mersului trebuie sa apas o data ,iar la a doua pedala totul este ok. Mentionez ca nu scade nivelul lichidului de frana,nu am pierderi.Ce ma sfatuiti si care credeti ca poate fi problema? Va multumesc pt. intelegere...
- szian
- ****
- 1,173 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Astra 2008 Z16XER
- Hunedoara
szian
- Mesaje scrise: 1,173
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
- florescunicu
- OP
- 9 mesaje
- din 10 Feb 2014
- Astra 2005 Z16XEP
- Dolj
florescunicu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2014
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Tie banuiesc ca nu-ti ,,mai tin,, garniturile,, din pompa centrala, adica lichidul reuseste sa scape printre garnituri si peretele pompei. Evident, poti aerisi zile in sir ca rezultatul ramane acelasi.
Da, furtunul ,,servo,, ce pleaca ,,din motor,, la capsula servo are importanta lui. Daca nu e perfect etans si apar scapari de presiune sau aer fals , evident calitatea franarii va avea de suferit. De fapt efortul depus de piciorul tau va resimti asta , franele raman aceleasi.
Garniturile din pompa se verifica usor ....... calci/lasi pedala de frana in ritm sacadat cu intervale scurte dar fara o eliberare completa a pedalei...... daca in timpul acestui ,,joc,, simti cum pedala coboara incetisor cu fiecare calcare/eliberare , atunci garniturile sint uzate ( sau cilindrul corpului pompei) ......desi s-ar putea uneori , in faza incipienta, sa nu ai astfel de simptome.
Da, furtunul ,,servo,, ce pleaca ,,din motor,, la capsula servo are importanta lui. Daca nu e perfect etans si apar scapari de presiune sau aer fals , evident calitatea franarii va avea de suferit. De fapt efortul depus de piciorul tau va resimti asta , franele raman aceleasi.
Garniturile din pompa se verifica usor ....... calci/lasi pedala de frana in ritm sacadat cu intervale scurte dar fara o eliberare completa a pedalei...... daca in timpul acestui ,,joc,, simti cum pedala coboara incetisor cu fiecare calcare/eliberare , atunci garniturile sint uzate ( sau cilindrul corpului pompei) ......desi s-ar putea uneori , in faza incipienta, sa nu ai astfel de simptome.