emilm
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2011
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Am un AstraH si ma gandesc sa-l schimb cu un Insignia/mondeo/superb.
Ma poate ajuta cineva cu detalii privind diferentele dintre cele 2 motoare mentionate in titlu?
Inca nu m-am decis ce masina sa aleg. Insignia imi place ca design dar spatiul interior e cam mic si motoarele diesel inteleg ca sunt cam zgomotoase.
Ce imi puteti spune despre cele 2 motoare? In ce masura merita in combinatie cu FlexRide?
Multumesc
Am un AstraH si ma gandesc sa-l schimb cu un Insignia/mondeo/superb.
Ma poate ajuta cineva cu detalii privind diferentele dintre cele 2 motoare mentionate in titlu?
Inca nu m-am decis ce masina sa aleg. Insignia imi place ca design dar spatiul interior e cam mic si motoarele diesel inteleg ca sunt cam zgomotoase.
Ce imi puteti spune despre cele 2 motoare? In ce masura merita in combinatie cu FlexRide?
Multumesc
- x678001
- **
- 162 mesaje
- din 02 Mai 2010
- Insignia 2011 20DTH
- Bucuresti
x678001
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2010
- Mesaj Privat
Eu am 2.0 160cp si rupe cand o calc.
E zgomotoasa ce e drept ca e diesel, dar pui un dubstep pe infinity sound si e perfect...
Am avut si un 1.8 140cp benzina, inchiriata 1 saptamana si e puturoasa la dimensiunea ei.
Din punctul meu de vedere, am oscilat intre insignia/passatul nou/superbul nou. Am exclus ford ca nu-mi place.
Superbul l-am avut tot asa inchiriat si e prea mare. Cei din spate nu te aud cand vorbesti, parca esti rupt, trebuie sa repeti destul de des sa fi inteles si asta pe fondul unei melodii in surdina. Altfel masina e perfecta, se aseaza bine si trage. (2.0 140 cp)
Passatul cel nou parca totusi e prea sobru, prea dur. Nu l-am testat gen drive test, dar m-am urcat in el si nu excela la spatiul in interior. Insignia mi s-a parut mai confortabil.
In final discount-ul mi s-a parut cel mai confortabil. WV imi dadea 500-1500 euro... Skoda un 2000.... Opel am obtinut 9000 euro, modelul comandat fiind 32.000 euro. Ce e drept ca 32k n-as fi dat, dar 23k am dat.
Succes!
E zgomotoasa ce e drept ca e diesel, dar pui un dubstep pe infinity sound si e perfect...
Am avut si un 1.8 140cp benzina, inchiriata 1 saptamana si e puturoasa la dimensiunea ei.
Din punctul meu de vedere, am oscilat intre insignia/passatul nou/superbul nou. Am exclus ford ca nu-mi place.
Superbul l-am avut tot asa inchiriat si e prea mare. Cei din spate nu te aud cand vorbesti, parca esti rupt, trebuie sa repeti destul de des sa fi inteles si asta pe fondul unei melodii in surdina. Altfel masina e perfecta, se aseaza bine si trage. (2.0 140 cp)
Passatul cel nou parca totusi e prea sobru, prea dur. Nu l-am testat gen drive test, dar m-am urcat in el si nu excela la spatiul in interior. Insignia mi s-a parut mai confortabil.
In final discount-ul mi s-a parut cel mai confortabil. WV imi dadea 500-1500 euro... Skoda un 2000.... Opel am obtinut 9000 euro, modelul comandat fiind 32.000 euro. Ce e drept ca 32k n-as fi dat, dar 23k am dat.
Succes!
emilm
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2011
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
emilm a scris:Multumesc mult pentru opinie. Urmeaza drivetest cu fiecare din masinile pe care le-am mentionat.
Cat despre diferentele constructive si rafinamentul comparat al celor 2 motoare ce imi puteti spune?
Cat despre diferentele constructive si rafinamentul comparat al celor 2 motoare ce imi puteti spune?
dieselul de 160 cai are cutie f40, cel de 130 are m32 si ar mai fi si ambreajul, motoarele ar fi identice cu exceptia softului.. am detinut ambele masini, in treapta 1 varianta de 130 cai mi se pare mai nervoasa un pic, in mers insa se cunosc cei 30 de cai lipsa. si consumul la motorizarea de 160 cai era mai mic, 5,8 l/100 fata de 6,5 cat am acum la varianta mai slaba. in rest, cam la 2000 rpm, treapta 6 ambele au 130 km/h, iar la 3200 rpm viteza de 200 km/h.
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
sever iulian a scris:
dieselul de 160 cai are cutie f40, cel de 130 are m32 si ar mai fi si ambreajul, motoarele ar fi identice cu exceptia softului..
dieselul de 160 cai are cutie f40, cel de 130 are m32 si ar mai fi si ambreajul, motoarele ar fi identice cu exceptia softului..
De la masinile construite in 2011 motoarele nu mai sunt identice la 130 si 160CP. Deja difera turbina si modelul de ECU.
Motoarele au fost identice (diferenta doar soft) pentru masinile 2009-2010. La masinile respective motorul de 130CP era DTJ, acum este doar DT - tocmai pentru a sublinia diferenta.
luc1979
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
emilm a scris:Salutare tuturor,
Am un AstraH si ma gandesc sa-l schimb cu un Insignia/mondeo/superb.
Ma poate ajuta cineva cu detalii privind diferentele dintre cele 2 motoare mentionate in titlu?
Inca nu m-am decis ce masina sa aleg. Insignia imi place ca design dar spatiul interior e cam mic si motoarele diesel inteleg ca sunt cam zgomotoase.
Ce imi puteti spune despre cele 2 motoare? In ce masura merita in combinatie cu FlexRide?
Multumesc
Am un AstraH si ma gandesc sa-l schimb cu un Insignia/mondeo/superb.
Ma poate ajuta cineva cu detalii privind diferentele dintre cele 2 motoare mentionate in titlu?
Inca nu m-am decis ce masina sa aleg. Insignia imi place ca design dar spatiul interior e cam mic si motoarele diesel inteleg ca sunt cam zgomotoase.
Ce imi puteti spune despre cele 2 motoare? In ce masura merita in combinatie cu FlexRide?
Multumesc
Este foarte important sa faci test drive cu toate cele mentionate. Ia in calcul si Passatul. Depinde ce urmaresti la masina: sa fie sport, sa fie fiabila, sa fie puternica, sa fie mai business...
Poti sesiza de exemplu ca iti plac mai mult cei 140 CP pe Superb sau Passat decat 160 CP pe Insignia, ca una e mai sgomotoasa la 150 km/h,
ca iti place cum suna mai mult motorul uneia....
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
dieselul de 160 cai are cutie f40, cel de 130 are m32 si ar mai fi si ambreajul, motoarele ar fi identice cu exceptia softului.. am detinut ambele masini, in treapta 1 varianta de 130 cai mi se pare mai nervoasa un pic, in mers insa se cunosc cei 30 de cai lipsa. si consumul la motorizarea de 160 cai era mai mic, 5,8 l/100 fata de 6,5 cat am acum la varianta mai slaba. in rest, cam la 2000 rpm, treapta 6 ambele au 130 km/h, iar la 3200 rpm viteza de 200 km/h.[/quote]
dap...la 2000rpm in treapta 6 - 130 km/h dar.......la 200 km/h doar 3200rpm....? chiar duminica am testat cum, ce si cat poate o insignia de 160cp pe A1. in treapta 6 am reusit 222km/h pe sport off. daca mai lua ceva era doar din inertie, insa tin sa cred, ca parca turometrul era la o valoare mai mare decat 3200rpm.
dap...la 2000rpm in treapta 6 - 130 km/h dar.......la 200 km/h doar 3200rpm....? chiar duminica am testat cum, ce si cat poate o insignia de 160cp pe A1. in treapta 6 am reusit 222km/h pe sport off. daca mai lua ceva era doar din inertie, insa tin sa cred, ca parca turometrul era la o valoare mai mare decat 3200rpm.
- sebastian_dorca
- **
- 155 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Insignia 2010
- Timis
sebastian_dorca
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
- Eddie
- **
- 497 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Insignia 2011
- Bucuresti
Eddie
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- sebastian_dorca
- **
- 155 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Insignia 2010
- Timis
sebastian_dorca
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- sebastian_dorca
- **
- 155 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Insignia 2010
- Timis
sebastian_dorca
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Alex V
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Nu facea confuzii deoarece se refera strict la masinile dotate cu cutii manuale,cele cu cutii automate au AF40,este adevarat.
Pentru edificare uite aici:
http://www.partsbase.org/op...--8-transmission/
Pentru edificare uite aici:
http://www.partsbase.org/op...--8-transmission/
Alex V
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2013
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
stiu ca merge pus F40 pe masina de 130 de cai. a mea e tunata, daca o sa am probleme cu ea o schimb cu una din asta.
am crezut ca diferenta la consum dintre cele160 si 130 de cai in cazul meu venea de la diferenta de putere dar dupa ce am tunat-o consumul a ramas la fel. cred ca de la cutia de viteza am avut consum mai mic cu 0,8 l la varianta de 160 cai.
am crezut ca diferenta la consum dintre cele160 si 130 de cai in cazul meu venea de la diferenta de putere dar dupa ce am tunat-o consumul a ramas la fel. cred ca de la cutia de viteza am avut consum mai mic cu 0,8 l la varianta de 160 cai.
- danielsabine
- **
- 105 mesaje
- din 16 Feb 2012
- Insignia 2008 A20DTJ
- Alta tara
danielsabine
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2008 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2012
- Mesaj Privat