djboyy
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2011
- Mesaj Privat
Buna ziua colegi, de ceva timp ma confrunt cu o problema la masina mea, un vectra b2 z18xe.
Cand merg cu clima pornita (adica caldura, este modelul climatronic) in mers cand scot masina din viteza pe liber ramane turata cam cat a fost cand era in viteza, dar numai cu caldura pornita, nu conteaza la ce treapta de viteza..doar cand pun frana si ma opresc scade si turatia la normal.
Va rog sa ma ajutati cu o parere, am cautat dar asemenea problema nu am gasit si cei de la service mi-au spus sa o incarc cu freon, cred ca sa scape de mine...
Cand merg cu clima pornita (adica caldura, este modelul climatronic) in mers cand scot masina din viteza pe liber ramane turata cam cat a fost cand era in viteza, dar numai cu caldura pornita, nu conteaza la ce treapta de viteza..doar cand pun frana si ma opresc scade si turatia la normal.
Va rog sa ma ajutati cu o parere, am cautat dar asemenea problema nu am gasit si cei de la service mi-au spus sa o incarc cu freon, cred ca sa scape de mine...
- Dariescu Claudiu
- ***
- 683 mesaje
- din 30 Jun 2008
- Astra 2003 Z18xe
- Iasi
Dariescu Claudiu
- Mesaje scrise: 683
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2008
- Mesaj Privat
djboyy
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2011
- Mesaj Privat
clapeta am verificato este curata..dar mi se pare penibil sa fie de la clapeta fiindca face asa doar cu clima pornita..sa fie ceva la ventilatoarele de la clima sau (am bservat ca daca cuplez butonul ECO cu clima pornita numai face) nu stiu ce altceva ar putea influenta turatia motorului in mers pe liber...
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Problema consta in perceperea informatiei de prag de sarcina la relany a motorului.Trebuie urmarita functionarea senzorului de presiune admisie(MAP).Probabil servofrina se alimenteaza cu vacuum din admisie,iar la calcarea pedalei de frina,influenteaza valoarea presiunii din admisie.E o chestie de finete si ceva materie cenusie...,dar se poate rezolva!