- dorojan viorel maria
- OP
- 44 mesaje
- din 25 Dec 2010
- Astra 2005 z16xep
- Bucuresti
dorojan viorel maria
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2010
- Mesaj Privat
Am pus cateva poze ca sa vedeti cam cu e.Am avut si Matiz si am si o Astra g si intradevar la matiz deschizi cu o clapeta din stanga soferului,la podea,iar la Astra , da merge cu centralizata.La agila am si eu centralizata dar poate este alt model de echipare.Nu are stutul ala mic care blocheaza,este doar un C care se clipseaza cu un O,in asa fel in cat sa nu se deschida singura .La fel ca la plasa de insecte de la termopan,(bine la mine dupa cum vedeti e rupt C-ul).Apropo la Astra g se unde se aprinde faza scurta-lunga,la bord (martor) dar la Agila nu.E normal?Si ma avut probl. cu oglinzile,nu functionau,s-a rezolvat datorita acestui forum pe care f. multe SERVICE-uri il detesta!!!.Merci.
- ddf
- ****
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
- dorojan viorel maria
- OP
- 44 mesaje
- din 25 Dec 2010
- Astra 2005 z16xep
- Bucuresti
dorojan viorel maria
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2010
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
bezart a scris:Poti incerca cu busonul slabit sa verifici ca asta e cauza..adica nu mai da in nas...DAR..la anumite masini din cauza busonului neetans se aprinde check engine .. sesizeaza prin intermediul canistrei carbon...stiu asta de la masinile fabricate pentru US...nu stiu sigur daca si la europene face la fel..dar posibil.
Nu stii la europene,OK.,dar argumenteaza cum se aprine check engine,prin intermediul canistrei carbon,la cele din USA...!
- bezart
- **
- 187 mesaje
- din 05 Nov 2012
- Corsa 2012 12 XER
- Bucuresti
bezart
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2012 12 XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2012
- Mesaj Privat
http://autorepair.about.com...Elightarticle.htm
o cautare pe goagal cu check engine light on due to loose gas cap
da o gramada de rezultate...se pare ca la americani chestia cu poluarea e mai srticta...ei au OBD II din 1996...deci in esenta e vorba de o monitorizare a presiunii/depresiunii din rezervor...ECU sesizand ca busonul e neetans.
o cautare pe goagal cu check engine light on due to loose gas cap
da o gramada de rezultate...se pare ca la americani chestia cu poluarea e mai srticta...ei au OBD II din 1996...deci in esenta e vorba de o monitorizare a presiunii/depresiunii din rezervor...ECU sesizand ca busonul e neetans.
dna20
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2011
- Mesaj Privat
Salutare si LA MULTI ANI !
Am si eu o problema cumva asemanatoare cu o CorsaB, 1996, motor X14XE.
Porneste foarte usor, la sfert de cheie, merge bine, apoi se opreste in mers (in momentul in care reduc viteza prin franare), cade acul de la turometru la zero. Apoi porneste imediat la cheie insa motorul nu mai are putere, abia se misca din loc cu 1-a, iar a 2-a cu pedala la fund abia se misca. Daca insist (pentru ca nu pot ramane in mijlocul strazii) isi mai revine si pot merge insa motorul se aude infundat si tot cu lipsa de putere. Bujiile schimbate, fisele la bujii schimbate, filtru aer schimbat. Masina a fost pusa pe tester si nu are inregistrata nici o eroare. Cand nu face pe nebuna, motorul se aude chiar bine, "rotund". Mecanicul m-a sfatuit sa pun un aditiv de ulei sa vad daca se intampla ceva ca apoi oricum nu scap fara sa desfac motorul....
Va rog un sfat...
Multumesc,
Am si eu o problema cumva asemanatoare cu o CorsaB, 1996, motor X14XE.
Porneste foarte usor, la sfert de cheie, merge bine, apoi se opreste in mers (in momentul in care reduc viteza prin franare), cade acul de la turometru la zero. Apoi porneste imediat la cheie insa motorul nu mai are putere, abia se misca din loc cu 1-a, iar a 2-a cu pedala la fund abia se misca. Daca insist (pentru ca nu pot ramane in mijlocul strazii) isi mai revine si pot merge insa motorul se aude infundat si tot cu lipsa de putere. Bujiile schimbate, fisele la bujii schimbate, filtru aer schimbat. Masina a fost pusa pe tester si nu are inregistrata nici o eroare. Cand nu face pe nebuna, motorul se aude chiar bine, "rotund". Mecanicul m-a sfatuit sa pun un aditiv de ulei sa vad daca se intampla ceva ca apoi oricum nu scap fara sa desfac motorul....
Va rog un sfat...
Multumesc,
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
ba nu, nu pune aditivi de ulei.. multi au pus si au dat de belea... citeste numai pe forum... scrie in casuta de cautare din dreapta sus "lipsa putere" si vei fi surprins cate discutii sunt pe aceasta tema...
incearca mai intai sa cureti si sa verifici temeinic EGR, clapeta de acceleratie, debitmetru aer.... etanseitate furtunase de vacuum.... astea nu costa nimic si fac minuni
incearca mai intai sa cureti si sa verifici temeinic EGR, clapeta de acceleratie, debitmetru aer.... etanseitate furtunase de vacuum.... astea nu costa nimic si fac minuni
dna20
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2011
- Mesaj Privat
ugly1031- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Vrancea
- Masina: Zafira 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2014
- Mesaj Privat
dna20 a scris:Salutare si LA MULTI ANI !
Am si eu o problema cumva asemanatoare cu o CorsaB, 1996, motor X14XE.
Porneste foarte usor, la sfert de cheie, merge bine, apoi se opreste in mers (in momentul in care reduc viteza prin franare), cade acul de la turometru la zero. Apoi porneste imediat la cheie insa motorul nu mai are putere, abia se misca din loc cu 1-a, iar a 2-a cu pedala la fund abia se misca. Daca insist (pentru ca nu pot ramane in mijlocul strazii) isi mai revine si pot merge insa motorul se aude infundat si tot cu lipsa de putere. Bujiile schimbate, fisele la bujii schimbate, filtru aer schimbat. Masina a fost pusa pe tester si nu are inregistrata nici o eroare. Cand nu face pe nebuna, motorul se aude chiar bine, "rotund". Mecanicul m-a sfatuit sa pun un aditiv de ulei sa vad daca se intampla ceva ca apoi oricum nu scap fara sa desfac motorul....
Va rog un sfat...
Multumesc,
Am si eu o problema cumva asemanatoare cu o CorsaB, 1996, motor X14XE.
Porneste foarte usor, la sfert de cheie, merge bine, apoi se opreste in mers (in momentul in care reduc viteza prin franare), cade acul de la turometru la zero. Apoi porneste imediat la cheie insa motorul nu mai are putere, abia se misca din loc cu 1-a, iar a 2-a cu pedala la fund abia se misca. Daca insist (pentru ca nu pot ramane in mijlocul strazii) isi mai revine si pot merge insa motorul se aude infundat si tot cu lipsa de putere. Bujiile schimbate, fisele la bujii schimbate, filtru aer schimbat. Masina a fost pusa pe tester si nu are inregistrata nici o eroare. Cand nu face pe nebuna, motorul se aude chiar bine, "rotund". Mecanicul m-a sfatuit sa pun un aditiv de ulei sa vad daca se intampla ceva ca apoi oricum nu scap fara sa desfac motorul....
Va rog un sfat...
Multumesc,
Posibil sa fie calculatorul eu asa pateam la un vectra b am rezolvat cu un baiat din bz
dna20
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2011
- Mesaj Privat
luciraica a scris:ba nu, nu pune aditivi de ulei.. multi au pus si au dat de belea... citeste numai pe forum... scrie in casuta de cautare din dreapta sus "lipsa putere" si vei fi surprins cate discutii sunt pe aceasta tema...
incearca mai intai sa cureti si sa verifici temeinic EGR, clapeta de acceleratie, debitmetru aer.... etanseitate furtunase de vacuum.... astea nu costa nimic si fac minuni
incearca mai intai sa cureti si sa verifici temeinic EGR, clapeta de acceleratie, debitmetru aer.... etanseitate furtunase de vacuum.... astea nu costa nimic si fac minuni
Salutare,
am resusit sa curat clapeta de accelearatie (nu vreti sa stiti ce era in ea...insa acum e "noua"); in momentul in care am dat jos clapeta, in furtunul gros care vine de la filtrul de aer la clapeta era apa amestecata cu ulei. Dupa multe eforturi (demontat o gramada la masina - inclusiv alternator) am reusit sa scot si furtunul pe care l-am curatat de apa cu ulei (am gasit acolo si o bucata de gheata). Dupa ce am montat totul la loc, masina a pornit si a mers foarte bine insa dupa aprox. 10 km mi s-a aprins in bord martorul de erori fara sa se schimbe mersul masinii. Am citit eroarea cu "agrafa" si mi-a iesit codul 1503. Am cautat si am gasit "Immobiliser control unit". Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna despre ce este vorba.
Multumesc,
dna20
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2011
- Mesaj Privat
Salutare,
azi a mai aparut o eroare 1602.
Masina merge bine doar ca in mers se aprinde becul "check engine". Codurile de eroare sunt citite cu metoda "agrafa". Deci am 2 coduri stocate 1503 si 1602. Ma poate ajuta cineva cu interpretarea lor ? Am mai citi despre ele pe net insa la 1503 am gasit "Immobiliser control unit" - asta nu inseamna ca ECU nu mai recunoaste cheia ? (totusi masina porneste si merge OK), La 1602 am gasit "knock control module - replace ECU" - chiar trebuie sa inlocuiesc ECU ? - ma cam sperie... in conditiile in care masina merge.
Astept un sfat.
azi a mai aparut o eroare 1602.
Masina merge bine doar ca in mers se aprinde becul "check engine". Codurile de eroare sunt citite cu metoda "agrafa". Deci am 2 coduri stocate 1503 si 1602. Ma poate ajuta cineva cu interpretarea lor ? Am mai citi despre ele pe net insa la 1503 am gasit "Immobiliser control unit" - asta nu inseamna ca ECU nu mai recunoaste cheia ? (totusi masina porneste si merge OK), La 1602 am gasit "knock control module - replace ECU" - chiar trebuie sa inlocuiesc ECU ? - ma cam sperie... in conditiile in care masina merge.
Astept un sfat.