Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...
  • Logos

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Daca faci achizitii de peste 10000eur din UE trebuie sa te declari direct platitor de TVA.
Daca vrei sa iti iei masina din UE, platesti la dealer fara TVA, iar apoi la inmatriculare platesti TVA-ul in tara.
Nu ma pricep sa iti explic f bine, sunt inginer nu economist Smile.
Daca intrebi un contabil iti explica mai bine. Trebuie sa vezi in ce caz te incadrezi.
Skip ads

  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
ovidiu.SB a scris:Un alt "minus" posibil la volvo e volumul portbagajului de 380 de litri

Sunt de acord.Putea sa faca macar de 480 litri.Pentru un asemenea autoturism mi se pare prea mic.Are Astra mea G capacitatea portbagajului de 370 litri.
As fi mincinos sa zic ca nu imi place Volvo S60.Oricand il prefer Insigniei.Marele sau minus este din punctul meu de vedere capacitatea mica a portbagajului.
Skoda Octavia 2 are capacitatea portbagajului de 560 litri iar Octavia 3 de 590 litri.


Ultima modificare făcută de florin71 la Joi 06 Feb, 2014 10:41 pm
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Logos, pana la urma ce autoturism ti-ai luat?Volvo sau Opelul?
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#1404583
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Deci Logos si-a cumparat in anul 2011, Opel Insignia, motorizare diesel, de 2l, 160 cai putere.Dupa atitia ani ar fi interesant de aflat daca este multumit de alegerea facuta.
  • Logos

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salutare!

Si scuze de atata timp de "tacere"...dar cand totul merge bine, nu te plangi; asta e si cazul meu, in general totul a mers bine pana acum.

Intr-adevar, am cumparat o Insignia 2L 160CP,model Cosmo cu ceva extra-optiuni (AFL e foarte cool Wink ), motor diesel ecoFlex.

Am ales Insignia in fata lui Volvo pentru ca are portbagajul mai mare (nu radeti, pentru mine e un criteriu important). Mi-a placut Volvo la aproape toate capitolele, insa nu regret alegera facuta.

Nu am avut probleme cu masina, in afara de mici interventii din cauza mea. Adica am uitat ca trebuie sa schimb placutele de frana pe spate si am stricat discurile pentru ca au ajuns metal pe metal.

La fiecare 30K km am facut reviziile normale (acum am 77k) si m-a costat cam 250 eur fiecare.

Am uitat ceva: am schimbat discurile de frana pe fata la cca 50k km, si mi-au spus ca nu sunt acoperite de garantie, asa ca le-am platit (250 eur discuri si placute). Un prieten tot cu Insignia le-a schimbat la 30k km insa lui i le-au schimbat pe garantie. Eu nu consider ca sunt un sofer prea sportiv, deci partea cu discurile duse mi se pare un pic suspecta...ma rog, vedem mai tarziu.

Una peste alta sunt foarte multumit de masina, isi face datoria zi de zi cu brio, si nu consuma mai mult de 6.6l % mixt.

Nu stiu ce sa va spun mai mult, asa ca intrebati-ma si va raspund.
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Dupa atata timp ai impresia ca masina ta este submotorizata?Ca ar fi fost nevoie de mai multi caluti putere raportat la greutatea caroseriei?Esti multumit de cutia de viteza?Este nevoie demontarea unei roti pentru a schimba un anumit filtru?Confortul este ok?La inceput nu a fost dificil cu plansa de bord care nu este prea ergonomica cu atatea butoane si butonase?
In oras, vara si iarna, ce consum realizezi?Dar in afara, pe autostrada, cand rulezi la o viteza de circa 130km/h?
Te-a tentat vreodata sa iti cumperi Skoda Octavia2, atunci cand oscilai intre Volvo si Insignia?
Pentru foarte multi oameni conteaza marimea portbagajului asa ca nu vad de ce cineva ar rade de tine.Daca Volvo avea aceeasi capacitate a portbagajului sau pe aproape, macar un 460l, probabil ca acum ai fi avut si tu Volvo S60, care este frumusel.Se pare ca si varianta S80 a Volvo are portbagajul aproape la fel de mare ca si fratele sau mai mic, S60.
In cazul Volvo, o solutie ar fi apelarea temporara la portbagajul demontabil care se monteaza in exterior, pe cabina autoturismului.Nu tot timpul ai nevoie de mai mult de 380 litri capacitatea la portbagaj.
  • catalin.

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2009

  • Mesaj Privat
salut,

Intamplator fratele meu are S60 2.0 D, motorul D3 163 CP, cutie automata, navigatie, senzori etc.
Eu am Insignia 2.0 CDTI, motorul DTH, 160 CP, cutie automata, navigatie, senzori etc.
Evident.. le-am condus pe amandoua...

Insignia + :
- pretul mai mic
- revizii mai ieftine (revizia la Volvo la reprezentanta este aprox. 1400 lei)
- interior cu un design mai placut - aici depinde de gusturi...

Volvo + :
- fiabilitate mai mare/interior care rezista mai bine (nu se exfoliaza nimic... nu se aud greierasi... - eu nu ma plang dar am vazut pe forum ca multi colegi au probleme...)
- cutia se comporta mai bine - rapoartele sunt mai bine impartite si schimba mai "delicat" chiar si cand e bruscata masina
- motorul este mai silentios
- consuma aprox cu un litru mai putin decat Insignia - cine face multi km poate sa compenseze alte costuri prin economia de motorina...
- directia este electronica - mie imi placa mai mult
- sistemul audio este mai bun

As putea sa continui, dar oricat ne-ar placea Opelul... Volvo S60 este o masina premium iar Opel Insignia este o masina frumoasa cu un raport excelent intre pret si calitate...
P.S. Daca aveti ceva banuti in plus... alegeti Volvo S60.
Am vazut si alte comentarii si vreau sa spun ca S60 nu are nicio legatura cu S40... doar marca si cate ceva parti comune la design...
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
catalin, tu ai simtit ca masina ta este submotorizata si distanta prea lunga a schimbatorului de viteza?
Sper ca nu am pus o intrebare prea insolenta la care nu este bine sa raspunzi.
  • catalin.

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2009

  • Mesaj Privat
@Florin71: eu sunt foarte multumit de puterea motorului. sunt totusi 160 CP... vw passat sau audi a4 nu au atatia CP. Eu nu simt nevoia de mai mult.
Nu cred ca inteleg exact ce vrei sa spui cu distanta prea lunga a schimbatorului... eu am cutie automata... daca te referi la viteza de raspuns a cutiei... este ok. doar la accelerari bruste (kick-down) exista o o secunda in care cutia ”intarzie” retrogradarea vitezei dar nu e deranjant si te obisnuiesti sa o iei in calcul...
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Passat-ul si Audi A4 cantaresc cu cel putin circa 150kg mai putin ca si Insignia si chiar daca luam in calcul motorizarea veche,2.0 TDI, de 140 cai putere, sunt mai agile decat Insignia echipata cu motorul de 2.0 CDTI, avand 160 cai putere, care fata de cele doua marci si modele de autoturisme are inclusiv treptele destul de lungi la cutia de viteza manuala. Din anul 2010 grupul VAG are disponibil motorul de 2.0 care dezvolta 170 cai putere.In prezent acesta nu se mai fabrica.
Din cauza masei excesiv de mari si cursei treptelor la cutia de viteza atat Insignia cat si Astra J,chiar daca sunt echipate cu noul motor 2.0, bi-turbo, de 195 cai putere, sunt mai lente decat autoturismele apartinand grupului VAG echipate cu motorul de 2.0 care dezvolta 184 cai putere.
Cele afirmate de mine sunt preluate din publicatiile germane Auto Bild si Auto Motor si Sport si sunt valabile inclusiv pentru motorul CDTI care dezvolta 195 cai putere.Din aceasta cauza am adresat intrebarile postate mai sus, fiind curios sa aud impresia unui posesor de Insignia echipata cu motorul de 2.0 CDTI, 160 cai putere.Perceptia utilizatorului versus autoturismul sau.Pana la urma conteaza doar multumirea utilizatorului si nu rezultatul comparativ al testului facut cu diverse marci si modele de autoturisme.
  • catalin.

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2009

  • Mesaj Privat
ai facut o remarca buna... eu unul sunt multumit de puterea motorului atata timp cat nu ma astept sa am o masina sport... iar cutia automata isi face bine treaba.
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
florin71 a scris:Passat-ul si Audi A4 cantaresc cu cel putin circa 150kg mai putin ca si Insignia si chiar daca luam in calcul motorizarea veche,2.0 TDI, de 140 cai putere, sunt mai agile decat Insignia echipata cu motorul de 2.0 CDTI, avand 160 cai putere, care fata de cele doua marci si modele de autoturisme are inclusiv treptele destul de lungi la cutia de viteza manuala. Din anul 2010 grupul VAG are disponibil motorul de 2.0 care dezvolta 170 cai putere.In prezent acesta nu se mai fabrica.
Din cauza masei excesiv de mari si cursei treptelor la cutia de viteza atat Insignia cat si Astra J,chiar daca sunt echipate cu noul motor 2.0, bi-turbo, de 195 cai putere, sunt mai lente decat autoturismele apartinand grupului VAG echipate cu motorul de 2.0 care dezvolta 184 cai putere.
Cele afirmate de mine sunt preluate din publicatiile germane Auto Bild si Auto Motor si Sport si sunt valabile inclusiv pentru motorul CDTI care dezvolta 195 cai putere.Din aceasta cauza am adresat intrebarile postate mai sus, fiind curios sa aud impresia unui posesor de Insignia echipata cu motorul de 2.0 CDTI, 160 cai putere.Perceptia utilizatorului versus autoturismul sau.Pana la urma conteaza doar multumirea utilizatorului si nu rezultatul comparativ al testului facut cu diverse marci si modele de autoturisme.


@florin71 esti sigur pe ce spui? E o diferenta crasa in favoarea opel mai jos in ceea ce priveste acceleratia:
http://www.autozeitung.de/v...passat-cc-2-0-tdi

Cat despre versiunea de 195 cp nu am gasit un versus insa scoate 8.3 s pe 0-100,
http://www.auto-motor-und-s...60494.html?show=4
Varianta de 170cp am gasit undeva 8.6 0-100
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Catalin, este ok.Multumesc frumos pentru raspuns.
mad2max, in publicatia Auto Bild am citit, clasica, nu online.
  • Theo P

  • Mesaje scrise: 422
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2008

  • Mesaj Privat
@mad2max, sunt 25cp diferenta in test, iar diferenta aia de 0.9sec in viata reala nu o observi (oricum nu iti cumperi masina de talia insignia/passat sa faci liniute ) iar diferenta e oricum mica.

legat de insignia de 195cp ce scoate 8.3, iar passatul de 170cp ce scoate 8.6 iar nu iti spune nimic ? din nou 25cp diferenta iar ca timp e inexistenta. Degeaba discutam discutii, opel inca nu stie sa faca cutii, nu stie sa puna puterea cum trebuie la roti (comparativ cu putere similara) dar intr-un final, pentru oamenii normali (utilizatorii obisnuiti) mai putina relevanta au treburile astea.
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
O diferenta de 1 sec pe 0-100 se traduce intr-o diferenta din ce in ce mai mare si mai departe de 100km/h.
Si oricum eu doar am vrut sa arat ca nu e mai lenesa o insignia de 160cp fata de un passat de 140..
Si cum arata testul, Opel a iesit peste Passat overall, asta pentru cei care cred ca VW e miezu'
  • Theo P

  • Mesaje scrise: 422
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Eu zic ca peste 100km/h insignia pierde si mai mult, datorita greutatii mai mari (degeaba are 20cp in plus). Legat de test, parerile sunt subiective. Sunt fan opel de mic, dar recunosc ca, chiar daca au evoluat/progresat cu insignia/astra j, sunt unele capitole la care mai e mult de lucru .
  • Logos

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2011

  • Mesaj Privat
@Florin71: Scuze pentru intarzierea cu care raspund, nu intru foarte des pe net, din lipsa de timp.

Deci:
Dupa atata timp ai impresia ca masina ta este submotorizata?Ca ar fi fost nevoie de mai multi caluti putere raportat la greutatea caroseriei?

R: Pentru mine masina are o herghelie de cai suficienta. Nu m-am facut de ras in nici o situatie pana acum, am folosit masina la depasiri din scurt pe drumurile din tara, am testat-o pana la 210km/h in Germania pe autobahn - mai mult putea dar instinctul meu de conservare nu m-a lasat sa merg mai tare )un pirtem a dus-0 pe a lui pana la 240 pe ceas). Deci face ce fac si celelalte.
Dar sa stii ca nu plec cu cronometrul de la semafor, nu ma intereseaza discutii de genul "aia face suta in x, y,z secunde" - irelevant, nu suntem la curse. Iar pentru Romania, unde dupa jumate de an de cand vin imi aduce aminte un cumnat ca limita intre localitati este 90km/h, este mai mult decat suficient.

Esti multumit de cutia de viteza?
R: Cutia de viteza este ok, destul de lungi rapoartele (6 trepte manuala), insa ajuta bine la stilul mai degraba confort al masinii.

Este nevoie demontarea unei roti pentru a schimba un anumit filtru?
R: Nu am schimbat filtre la ea, asa ca sincer nu stiu. Am facut doar reviziile la service si nu am stat langa ei.
Mi se pare interesant ca pentru a schimba un bec pe spate trebuie sa dai jos toata lampa - insa e relativ usor, ai doua piulite fluture in portbagaj, le dai jos, apoi detasezi usor lampa, din exterior, deconectezi mufa electrica si iei lampa in casa unde demontezi spatele (6 suruburi ) si ai acces la toate becurile.


Confortul este ok?La inceput nu a fost dificil cu plansa de bord care nu este prea ergonomica cu atatea butoane si butonase?
R: Mie imi place mult masina. NU e perfecta, dar e foarte agila si confortabila , am facut multe drumuri de 1000 sau 2000 de km, si sta bine, isi face treaba, e responsiva, si in acelasi timp se aseaza bine la drum (are 1870kg goala, daca pui 4 pers si bagaje treci bine de 2 tone - si asa am facut multe drumuri). Un detaliu care pe mine m-a impresionat este cum se schimba raspunsul masinii cand e plina ochi si ii pui 2,2bar pe rotile fata si 2,7bar pe spate. Zici ca e alta masina, parca esti singur in masina, spatele zici ca e gol. Super senzatie. Dinamica total diferita.
Mica observatie: la rece motorul e o idee zgomotos, dar trece repede.

Butoanele si consola - interiorul n general - imi plac in mod deosebit. Nu ma deranjeaza multitudinea de butoane, oricum le inveti imediat pe cele mai uzuale si toae sunt usor accesibile si usor de folosit. Cel mai mult ma jos cu "joystick"-ul dintre scaune; butoanele cu cifre de pe consola nu le-am folosit niciodata.

In oras, vara si iarna, ce consum realizezi?Dar in afara, pe autostrada, cand rulezi la o viteza de circa 130km/h?
R: Consum mixt, vara/iarna/oras/autostrada 6,6%
Pe autostrada la 130km/h - 5,2% daca e drum drept. Wink

Te-a tentat vreodata sa iti cumperi Skoda Octavia2, atunci cand oscilai intre Volvo si Insignia?
R: Niciodata. Asa cum niciodata nu m-a tentat sa imi cumpar Golf 4 cand mi-am cumparat Seat Leon. Vezi, tu, conceptia mea e ca masina nu e numai cifre si teste si sutimi de secunda si sondaje de fiabilitate, masina e mai mult decat atat, te sui in ea si stii ca e pentru tine. Asa am ales Seat, dupa ce am studiat 6 luni despre Ford Focus: am condus-o 5 minute.
Si nu, eu nu sunt genul care conduce Skoda Octavia sau VW Passat. Nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar eu cred ca anumite tipologii/caractere conduc anumite tipuri de masini.

Pentru foarte multi oameni conteaza marimea portbagajului asa ca nu vad de ce cineva ar rade de tine.Daca Volvo avea aceeasi capacitate a portbagajului sau pe aproape, macar un 460l, probabil ca acum ai fi avut si tu Volvo S60, care este frumusel.Se pare ca si varianta S80 a Volvo are portbagajul aproape la fel de mare ca si fratele sau mai mic, S60.
In cazul Volvo, o solutie ar fi apelarea temporara la portbagajul demontabil care se monteaza in exterior, pe cabina autoturismului.Nu tot timpul ai nevoie de mai mult de 380 litri capacitatea la portbagaj.

R: In mare parte ai dreptate, mut timp m-am gandit la varianta asta si sa iau Volvo, care cu V60 a creat un break foarte sexy, insa nu regret ca am luat Opel, cam zece din colegii mei si-au luat Volvo (diferite modele) si vreo trei au fost deja in service cu probleme la cutie si alte chestii de remediat din fabricatie. Culmea, exact aia trei colegi (nu e gluma) faceau misto de mine ca mi-am luam Opel - Dacia neamtului...
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Logos, este ok.Pe internet intra fiecare cand poate si are chef.Multumesc frumos pentru raspuns.Iti dai seama ca motorizarea de 195 cai putere aduce mai multa rapiditate si putere.Poate ca viitoarea generatie de Insignia va fi mai usoara, mai spatioasa si va avea o cutie de viteza mai performanta.
Nu ma asteptam ca Volvo S60 sa aiba probleme tehnice la cutia de viteza.Poate ca au fost autoturisme fabricate in primele loturi care sufereau de asa zisele boli ale copilariei, probabil remediate in prezent.
Azi discutam cu cineva care are VW Passat motorizare 2.0TDI, 140 cai putere, fabricat in perioada 2006-2009.Deja a schimbat turbina, cateva injectoare si alte chestii.Dezamagitor.Cred ca asa stau lucrurile si la alte marci diesel din gama VAG.Decat un autoturism ergonomic si aspectuos, cu probleme tehnice mai bine o masina mai stearsa ca si aspect, din gama Toyota, insa foarte fiabila.
  • Logos

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2011

  • Mesaj Privat
OFF Topic: Azi am vazut la un prieten noua Mazda 6 (cu cateva sute de km pe bord). Cred ca va fi viitoarea mea marca in urmatorii ani. Oricum tot o Mazda 6 (din 2006) am avut si am fost f multumit.

On topic: Nu cred ca exista masina perfecta. Nici la Volvo nici la Opel, Vw, etc. Un prieten a schimbat 2 turbine la un BMW 320 in 1,5 ani. Mai conteaza si ce service iti face reviziile, cum lucreaza, etc... Eu sunt foarte multumit de Insignia mea. Isi face treaba zi de zi, de aproape 3 ani.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR