Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • aury_ro

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Am reusit sa o pornesc, dupa ceva emotii, ca nu vroia sa se amorseze.Solutia a fost cu umplerea cu motorina a filtrului si dat la cheie( bine ca am doi acumulatori si redresor).Am refacut lipiturile reci, am facut schema cu poxipolul la electrovalva si am sa ma rog sa tina treaba.Multumesc colegilor pentru sfaturi si raspunsuri.O singura nedumerire am, de ce fluiera turbina, desi i-am schimbat kitul si am reconditionat-o.Vre-o idee?
Skip ads

  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salut.Ori nu are ungere suficienta-verifica conductele de ulei,ori reconditionarea nu e prea reusita.
  • aury_ro

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Am sa verific ungerea, deoarece consider ca schimbarea acelor piese nu e mare filosofie si din punctul meu de vedere, care am o baza in mecanica, reconditionarea este reusita.Multumesc pentru raspuns.
  • Gutzik

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Am descoperit ca si mie imi curge motorina pe la aceea valva, si am descoperit ca mai exista si baieti buni pe aici, Maine o sa o duc la niste baieti buni prin Popesti Leordeni. Sper sa scap de problema asta, va tin la curent.
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
la noi in service s-au schimbat la motorul asta electrovalvele de pe pompa, pe la ele curge din pompa. Cred ca am comandat cam vreo 5 bucati in ultimile luni. Furnizorul chiar avea stoc maricel la aceste electrovalve, zice ca exista cerere.
Ele vin pe DENSO si au codul 096360-0760 D si arata cam asa : http://www.starsdiesel.net/...ellow_p12130.html
Costa 567 ron 1 buc.
Din cate tin minte, un mecanic bun nici nu tre sa dea jos pompa sa o monteze, asa parca tin minte.
  • astra g 1.7 caravan

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Detin un Opel astra g 1.7 dti din anul 2000 si am observat de curand ca mufa de la ecu, cea dinspre motor, este imbibata de motorina. Am citit pe forum ca este destul de grava problema asa ca apelez la voi sa ma ajutati, sa-mi spuneti un service bun sau altundeva unde pot remedia problema, pentru ca am inteles ca nu in toate service-urile se ocupa de problema asta specifica opel. mentionez ca sunt din Bucuresti.
Va multumesc tare mult
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Pisboy a scris:la noi in service s-au schimbat la motorul asta electrovalvele de pe pompa, pe la ele curge din pompa. Cred ca am comandat cam vreo 5 bucati in ultimile luni. Furnizorul chiar avea stoc maricel la aceste electrovalve, zice ca exista cerere.
Ele vin pe DENSO si au codul 096360-0760 D si arata cam asa : http://www.starsdiesel.net/...ellow_p12130.html
Costa 567 ron 1 buc.
Din cate tin minte, un mecanic bun nici nu tre sa dea jos pompa sa o monteze, asa parca tin minte.

deci $43 = 567 RON. Super Smile

astra g 1.7 caravan, mergi cu incredere la maiandrei (vezi la sectiune publicitate, are topic).
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
@Bv91Max site-ul care l-am pus cu 43$ e pentru poza. Nu stiu de unde este. Pretul dat de mine este cel care se gaseste la magazinele de piese auto care iau de la furnizorii nationali de piese gen Autonet,Autototal,augsburg etc. Diferentele pot fi de cateva zeci de lei pentru client in functie de furnizorul de piese. Daca doreste poate sa isi cumpere direct de pe site-ul de mai sus, de pe ebay, treaba lui. Eu am vrut sa ajut doar cu codul, pentru ca daca incerci sa faci o cerere de aceasta piesa ti se cere codul de pe pompa.
  • faststorm

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Motor Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Atentie piesa aia la 43 $ este chinezarie ieftina si nu te tine, una pe original facuta de Denso Japonia costa 165 Euro, vezi link
http://www.ebay.de/itm/1813...;_trk.m1423.l2649
sau
direkt de furnizor http://www.uniautopart.com/...360-0760-3259.htm
cereti oferta de pret si gataaa cu poxipolul .....nu tine si apoi o sa curga din nou pe motor, electromotor, scut..
..... nu merita sa va chinuiti de doua ori sa o dati jos ca, nu e usor cu al doilea surub sa il strangeti ! CINE SPUNE CA E USOR MINTE ......
Iata cateva date despre aceasta valva pt cei interesati sa nu se lase usor pacaliti de parasute chinezesti:

Product Name :High-quality Valve Assy, Timing for Opel 096360-0760
Market Type :After Market
Place of Origin :Made In Japan
OEM NO :096360-0630
Quality Certificates :ISO 9001
Application :Opel Astra / Corsa / Combo

Distribuitor Principal Worldwide :http://automotivespareparts.en.gasgoo.com/

IN REST BAFTA SI SPER CA V-AM FOST DE AJUTOR.
Ebay Link - Timing ValveMain distributor for Timing Valve - DensoMain distributor - Japan
  • faststorm

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Motor Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Iar aici va rog sa observati cum se intampla fenomenul la supra presiune cu valva si cum patrunde motorina in mufa !

Link Youtube Valva
  • florin hsv

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2013

  • Mesaj Privat
acel fir se afla sub pompa de injectie din cate imi aduc aminte e singura mufa sub pompa de injectie
  • faststorm

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Motor Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2005

  • Mesaj Privat
acea mufa se afla in spatele motorului, in spatele pompei de injectie, in stanga cum te uiti de jos in sus, cu fata catre botul masinii, mai jos se poate vedea in desenul de ansamblu vedere explodata, timing valve, desen de la denso si apoi unde este situata pe masina, se vede locul.

  • Paul260

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Am un opel astra g din 2000 1.7 dti. Am o problema cand trece de 3200 de ture parca se ineaca adica cred ca nu vine motorina cand trece de 3200 merge normal nu se aprinde nimic in bord da asta se intampla cand urc panti mai mari ce poate sa fie? sa fie ceva infundat egr, turbo?
  • faststorm

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Motor Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Pai la pante mari nu poti sa urci cu treapta 3 ca e normal sa se inece, puterea pe pinionul cu treapta 3 nu este pentru pante iar puterea este moderata(cuplu) , atunci ramai repede fara putere si se ineaca......... cu treapta 2, incearca sa vezi daca tot asa face !Eu cred ca nu Smile
  • b77fda

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salut! Daca face ca si cum ar avea gunoi in motorina verifica cu un alt edu
  • alexxmarian

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2011

  • Mesaj Privat
sal! am si eu aceiasi problema imi curge motorina pe la mufa aia spill valve! ma poate ajuta cineva din bucuresti sa o repar?ms
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eh, curge pe la cea de avans dar in disperare si nevrand sa caute posteaza pe unde apuca.
  • petrache_adrian2005

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Salut baieti,

Cred ca am si eu probleme cu valva y33.Am un Opel Astra G, motor Y17DT, fabricatie 2003 cu 182.000 km la bord.
Am observat motorina pe cablul care intra in calculatorul de pe pompa de injectie, am bagat mana pe acolo si este motorina, deocamdata nu a ajuns la calculatorul de sus de pe motor.Cred ca de la valva y33 pierde motorina nu?Masina merge foarte bine nu am probleme cu ea.De o saptamana caut pe cineva prin Pitesti sa o fac si nu gasesc, unii nu au auzit de asa ceva, altii zic ca e foarte greu de dat jos.Ma poate ajuta cineva?Ce ma sfatuiti sa fac sa o izolez cu solutie sau sa iau alta noua, cineva mi-a zis ca nu i-mi recomanda sa o fac si sa pun firele pe direct pentru ca nu va tine mult si ca firele in timp vor oxida.Astept un raspuns de la voi.Va salut.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Ai desfacut mufele de la ECU (mufa M si K ) ? Motorina nu urca in ECU PE fire ci PRIN fire , adica pe sub izolatia de PVC a firelor.
Ca varianta temporara ar fi sa gasesti firele ,,transportatoare,, de motorina, sa le sectionezi si sa montezi un contact mufat intre sectiuni. Partea proasta e ca fenomenul continua ( valva y33 va avea in continuare scapari) si motorina ajunsa la contactul mufat va fi improscata de planetara pe electromotor.
Rezolvarea banuiesc ca o sti ...da, e mai dificil de demontat dar nu imposibil ! Eu am luat Bison Metal cu vreo 25 lei parca ...m-am pregatit cu scule si rabdare ...am avut un ,,rateu,, ca a intervenit ceva urgent ( problema personala) ....iar ulterior ( si n-am inteles de ce) n-am mai sesizat motorina in mufe. La prima ,,invazie,, insa sint pregatit !
  • petrache_adrian2005

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Da am desfacut mufele M si K si nu am motorina acolo,inca nu a apucat sa urce, nici in scut nu se vede ca pica, decat pe mufa de la calculatorul de pe pompa de injectie se vede in calculatorul ala cred ca a intrat.Eu vreau sa o rezolv cat mai repede sa nu am si alte probleme si nici nu i-mi place mie cand stiu ca e ceva defect la masina.Nu stiu ce sa zic si cu umplerea senzorului cu bison, nu cred ca va tine foarte mult si daca vreodata se strica acel senzor si trebuie sa iau altul nou cum il mai pun ca mufa se taie si se pune pe direct, va trebui sa fac si senzorul nou pe direct nu?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR