Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • soferul

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,

Da am incercat sa gasesc o situatie similiara pe forum dar nu am gasit inca.
Masina pe care o posed este Astra j 2011 - A17DTR, 1.7 cdti sport tourer (break), are aproximativ 71000km.
Ieri (03.02.2014) seara a inceput sa creasca relantiul cam intr-un minut jumate de la 800 la 1100 [stand pe loc] (cum se vede si in clipul de mai jos de pe youtube). Si ramane acolo la 1100 indiferent daca motorul este cald (apa la 90grade) sau nu. Astazi (04.02.2014) m-am miscat un pic cu ea, am incalzit-o putin dupa care am lasat-o in Cora vreo 2-3 h. Apoi am facut clipul de mai jos. Indiferent de situatie in mai putin de 2 minute relantiul se ridica la 1100 si ramane acolo pe toata durata mersului cu masina.
Ce vreau sa va intreb:
1. Posibil sa fie de la baterie cum am vazut in unele posturi? Sa fie timpul pentru schimbare? Bateria este din 2011, de cand a cumparat-o neamtu.
2. Posibil sa se fie cumva din pedala de acceleratie cum am citit in cateva posturi?
3. Se poate intampla ceva daca stau asa cu ea si nu o duc in service? Nu ca nu vreau, dar m-as duce in luna Mai 2014, cand ii schimb si uleiul.
4. La ulei imi arata 6% (am facut cu un schimb de ulei 9000km) e posibil sa fie de acolo?



Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
softul are 3 praguri de relantiu am mai spus asta dar trebuie sa o repet si ele sunt aproximativ astea 750rot/min, 850-900rot/min, 1150 rot/min, acestea apar in functie de starea de incarcare a bateriei si de consumatori electrici porniti la momentul respectiv( lumini, climatizare, servo...etc) si daca porneste procesul de regenerare a DFP turatia sta tot la 1100-1150 da cu consum in relanti pe CB de 1,5- 2 % acum in cazul tau cred ca e de la DFP si nu i-ai facut regenerarea Rolling Eyes Wink
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Salut, si la mine la fel se comporta cand e rece....sta putin la 850 turatii apoi urca la 1000-1100,doar ca atunci cand temperatura antigelului ajunge la 85 grade, incepe sa scada.( eu am crezut ca este socul automat care intra datorita ca motorul este rece ).
Consumul pe BC la 1100 turatii este la mine de 1,1 - 1,3 l/h; cand scade pe la 850 turatii este 0,7 - 0,9 l/h in functie de consumatori.
Cand intra in regenerare DPF-ul consumul pe BC este de 2,5-2,7 l/h( ultimile 2 regenerari le-am facut static,,,,am tinut masina turata la 3000-3500 turatii......fata de cand era mai caldut afara si isi facea regenerarea cam la cca 300km parcursi numai in oras, ultimile 2 le-a facut la 220 km respectiv 188 km ( ultima a fost chiar aseara ).

Nu stiu daca e normal sa le faca asa de repede la nici 200km parcursi numai in oras.....in weekend o scot la un drum pe autostrada s-o calc putin pe coada:D
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
conteaz si ce motorina folosesti..Very Happy
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
de la mol, cea evo ( premium)
  • soferul

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Sa specific ca nu am mai avut probleme pana acum, relantiul stagnand pe la 800. Regenerarea nu era activa pentru ca ma uitam la consum, care nu crescuse.
La pornirea masinii inchid orice consumator electric, ceea ce am facut si in timpul clipuletului. O sa incerc sa o duc la o diagnoza, poate reusesc sa deslusesc ce i se intampla masinii.
  • soferul

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Problema care o aveam mai sus a disparut brusc odata cu temperaturile mai calde. Probabil o fi fost de la baterie. O sa o programez la schimbarea bateriei prin toamana. Acum stau undeva intre 800 - 850 rot/min.
  • ruk

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2013

  • Mesaj Privat
soferul a scris:Salutare,

Da am incercat sa gasesc o situatie similiara pe forum dar nu am gasit inca.
Masina pe care o posed este Astra j 2011 - A17DTR, 1.7 cdti sport tourer (break), are aproximativ 71000km.
Ieri (03.02.2014) seara a inceput sa creasca relantiul cam intr-un minut jumate de la 800 la 1100 [stand pe loc] (cum se vede si in clipul de mai jos de pe youtube). Si ramane acolo la 1100 indiferent daca motorul este cald (apa la 90grade) sau nu. Astazi (04.02.2014) m-am miscat un pic cu ea, am incalzit-o putin dupa care am lasat-o in Cora vreo 2-3 h. Apoi am facut clipul de mai jos. Indiferent de situatie in mai putin de 2 minute relantiul se ridica la 1100 si ramane acolo pe toata durata mersului cu masina.
Ce vreau sa va intreb:
1. Posibil sa fie de la baterie cum am vazut in unele posturi? Sa fie timpul pentru schimbare? Bateria este din 2011, de cand a cumparat-o neamtu.
2. Posibil sa se fie cumva din pedala de acceleratie cum am citit in cateva posturi?
3. Se poate intampla ceva daca stau asa cu ea si nu o duc in service? Nu ca nu vreau, dar m-as duce in luna Mai 2014, cand ii schimb si uleiul.
4. La ulei imi arata 6% (am facut cu un schimb de ulei 9000km) e posibil sa fie de acolo?





Ciao, cum ai rezolvat problema? Ma face cu capul si pe mine, face asa de cand a venit frigid.
  • boaba

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2011 a17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Nu are nimic masina laso asa toate fac la fel cand este frig si ai consumatori porniti Wink
  • davidescu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2012 A17DTF
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Bunã. Am și eu o problemã asemãnãtoare ,dar la mine o pornesc stã normal 10 sec.dupã care creste brusc la 1000 rot/min ºi stã așa pânã ajunge temperatura motor la 90 grade apoi scade la normal.Mecanicul mi-a spus cã ar putea fi bateria slabã (a mea este 80 ah 800a AGM)ºi de când problema asta am ºi regenerãrii foarte dese cca.80-100 km.Pãreri ,cazuri , rezolvãri?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR