- PetruA
- OP
- 136 mesaje
- din 23 Jun 2010
- Vectra 2000 Y16XE
- Caras-Severin
PetruA
- Mesaje scrise: 136
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2000 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2010
- Mesaj Privat
Vectra B2, motor Y16XE
Tensiunea pe bornele bateriei este, la pornire, 14.3V. Dar scade continuu si in 30 ... 40 de secunde ajunge la 12,8.
Este de la regulatorul de tensiune sau doar de la perii?
Pentru schimbare regulator de tensiune si perii este necesara demontarea alternatorului de pe masina?
Cu stima.
Tensiunea pe bornele bateriei este, la pornire, 14.3V. Dar scade continuu si in 30 ... 40 de secunde ajunge la 12,8.
Este de la regulatorul de tensiune sau doar de la perii?
Pentru schimbare regulator de tensiune si perii este necesara demontarea alternatorului de pe masina?
Cu stima.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Salut.
Pana la alternator ar trebui verificat :
-alternator cu tendinte de blocare
-cureaua accesorii...sa nu fie slaba ( patinare ) etc...
-releul de incarcare
-bateria
Ti-as recomanda in prima faza sa verifici la bornele de la baterie daca sunt stranse bine inclusiv cablu secundar ce e prins de borna minus cu un surub de 13,dar nu strica sa verifici si borna plus sau daca sunt oxidate bornele ,sa le desfaci, cureti bine cu smirghel fin , poti sa le si ungi chiar cu putina vaselina dupa care sa le strangi la loc.
Cu acestea verificate se trece la alternator. Da, trebuie demontat pentru verificari amanuntite.
Se verifica colectorul sa nu aiba sant pronuntat, rulmentii se schimba neaparat, se verifica regulatorul de tensiune..se curata...etc.
Dupa demontare iti arata singur ce il doare.
Pana la alternator ar trebui verificat :
-alternator cu tendinte de blocare
-cureaua accesorii...sa nu fie slaba ( patinare ) etc...
-releul de incarcare
-bateria
Ti-as recomanda in prima faza sa verifici la bornele de la baterie daca sunt stranse bine inclusiv cablu secundar ce e prins de borna minus cu un surub de 13,dar nu strica sa verifici si borna plus sau daca sunt oxidate bornele ,sa le desfaci, cureti bine cu smirghel fin , poti sa le si ungi chiar cu putina vaselina dupa care sa le strangi la loc.
Cu acestea verificate se trece la alternator. Da, trebuie demontat pentru verificari amanuntite.
Se verifica colectorul sa nu aiba sant pronuntat, rulmentii se schimba neaparat, se verifica regulatorul de tensiune..se curata...etc.
Dupa demontare iti arata singur ce il doare.
- PetruA
- OP
- 136 mesaje
- din 23 Jun 2010
- Vectra 2000 Y16XE
- Caras-Severin
PetruA
- Mesaje scrise: 136
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2000 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2010
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat