adelyn
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
- vali zak
- **
- 378 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 378
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat
- DoubleShot
- *
- 3 mesaje
- din 08 Dec 2010
- Vectra 2001 Y20DTH
- Brasov
DoubleShot
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2010
- Mesaj Privat
grasu_x20dth a scris:cum sa desfaci jumate de motor pentru niste injectoare!
trebuie sa dai capacul de plastic jos care acopera motorul si le vezi in fata ta. au conducte in cap si furtunase pe laterale si cu o cheie de 17 si una de 19 le desfaci. dar nu cred ca e nevoie atata timp cat masina merge bine si motoru' nu bate. incearca mai intai cu solutia care a dat-o dancuciureanu. oricum daca umblii la injectore (curatire) poti sa le decalibrezi asa ca dute la nenea doctoru' cu ea cand vrei sa faci pasu asta
trebuie sa dai capacul de plastic jos care acopera motorul si le vezi in fata ta. au conducte in cap si furtunase pe laterale si cu o cheie de 17 si una de 19 le desfaci. dar nu cred ca e nevoie atata timp cat masina merge bine si motoru' nu bate. incearca mai intai cu solutia care a dat-o dancuciureanu. oricum daca umblii la injectore (curatire) poti sa le decalibrezi asa ca dute la nenea doctoru' cu ea cand vrei sa faci pasu asta
cu cheia aceea de 17 de care spui tu se desfac numai piulitele ce sunt atasate de conductele care intra in injectoare si nicidecum injectoarele. iar furtunasele de retur nu sunt pozitionate pe lateral ci deasupra injectoarelor. (la Y20DTH). Aceste furtunase intra in niste conducte mici de metal ce ies din injectoare. si eu intentionez sa verific injectoarele dar nu dupa ureche ci intr-un service specializat, ocazie cu care sa le si curat. injectoarele spun unii ca se curata cu un aditiv de motorina ce se introduce in rezervor, dar acesta nu este un tratament definitiv o data pentru totdeauna ci mai degraba e ceva temporar. Acesta curatare a injectoarelor folosind aditiv de motorina ce se spune ca are si efect de curatare a injectoarelor (eu stiu doar de Metabond vezi aici: http://www.metabond-technol...bond-megasel.html ) se face logic inaintea schimbarii filtrului de motorina (vezi specificatiile din link). eu asa as proceda.
exista de asemenea pe fiecare injector o piesa metalica de culoare inchisa
ITI SUGEREZ SA MERGI LA CINEVA AUTORIZAT SI NU LA BAIETII DE CARTIER... MULTI DIN OAMNII DE AICI FAC EXPERIMENTE. PUTINI SUNT CEI CARE STIU CU ADEVARAT CARE E PROBLEMA SI CUM SE POATE REMEDIA
PS: multii isi dau cu parerea chiar si eu, dar masina e A TA. E responsabilitatea ta daca crezi toate balivernele pe care le indruga unii si altii pe acest forum, daca nu te documentezi bine inainte de a incepe experimentele. iar daca cauti un sepcialist de service atunci cand duci masina acolo trebuie sa ai certitudinea ca atunci cand vei pleca de acolo nu vor mai exista dubii asupra defectului, a cauzelor care au produs defectul si ce masuri s-au luat pentru remedierea defectului.
- deleted-57498
- *
- 26 mesaje
- din 24 Dec 2010
deleted-57498
- Mesaje scrise: 26
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2010
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Solutia de curatare pe care a enuntat-o danciucureanu este foarte buna cand apar nereguli in mersul la relanti sau masina este mai puturoasa.
Eu insumi am incercat acest tratament - am si explicat detaliat in alt topic "curatare injectoare direct pe vehicul" - si pot spune ca daca se face tratamentul asa cum scrie in instructiuni masina va merge mult mai bine. Solutia chiar isi face efectul.
In Germania in multe service-uri chiar se face aceasta operatie la 30.000 Km.
Este o solutie care este revolutionara in felul ei, curatand inclusiv si galeria de admisie si valva EGR.
Vorbim aici ca sa nu fie vreo confuzie de solutia Winn's cea la bidon de tabla la 1 litru.
Nu se toarna in rezervor ci se scot conducta de tur si retur ( de la rezervor, este de preferat) se prelungesc cu cate 50 cm de furtun si se porneste motorul, lasandu-l sa functioneze circa 30 min cu pauza la 15min.
Ca si cauza a dezamorsarii - exista si posibilitatea ca simeringurile injectoarelor fa fie "cocsate" iar ca sa fie clar pentru cei care mai au dubii - aceste simeringuri fac legatura dintre corpul injectorului si rampa acestuia.
Aceasta se datoreaza proiectarii motorului si a arhitecturii acestuia. Fiind un motor proiectat de cater BMW pentru optimizarea difuzarii eficiente a motorinei s-a ales solutia injectorului cental amplasat sub axa cu came.
De aceea s-a facut necesara aceea rampa a injectorului care se prinde cu un surub in chiulasa.
Aceasta piesa are rolul de ajuta la transmiterea motorinei din teava care vine le la pompa de injectie catre corpul injectorului. Are prevazut si un stut care are rolul de a colecta surplusul de motorina pe care injectorul nu il poate prelua in ciclul de consum.
adelyn - spune ca a gasit ulei pe teurile de retur. Acest semn indica faptul ca aceste simeringuri nu isi mai fac treaba, pierzandu-si din elasticitate, motorina care se intoarec pe retur fiind contaminata cu ulei.
Solutia pentru adelin - este schimbarea acestor simeringuri.
Lucrez acum la o traducere a acestei operatiuni - foarte explicita de altfel - luata de pe un site englezesc!
Eu insumi am incercat acest tratament - am si explicat detaliat in alt topic "curatare injectoare direct pe vehicul" - si pot spune ca daca se face tratamentul asa cum scrie in instructiuni masina va merge mult mai bine. Solutia chiar isi face efectul.
In Germania in multe service-uri chiar se face aceasta operatie la 30.000 Km.
Este o solutie care este revolutionara in felul ei, curatand inclusiv si galeria de admisie si valva EGR.
Vorbim aici ca sa nu fie vreo confuzie de solutia Winn's cea la bidon de tabla la 1 litru.
Nu se toarna in rezervor ci se scot conducta de tur si retur ( de la rezervor, este de preferat) se prelungesc cu cate 50 cm de furtun si se porneste motorul, lasandu-l sa functioneze circa 30 min cu pauza la 15min.
Ca si cauza a dezamorsarii - exista si posibilitatea ca simeringurile injectoarelor fa fie "cocsate" iar ca sa fie clar pentru cei care mai au dubii - aceste simeringuri fac legatura dintre corpul injectorului si rampa acestuia.
Aceasta se datoreaza proiectarii motorului si a arhitecturii acestuia. Fiind un motor proiectat de cater BMW pentru optimizarea difuzarii eficiente a motorinei s-a ales solutia injectorului cental amplasat sub axa cu came.
De aceea s-a facut necesara aceea rampa a injectorului care se prinde cu un surub in chiulasa.
Aceasta piesa are rolul de ajuta la transmiterea motorinei din teava care vine le la pompa de injectie catre corpul injectorului. Are prevazut si un stut care are rolul de a colecta surplusul de motorina pe care injectorul nu il poate prelua in ciclul de consum.
adelyn - spune ca a gasit ulei pe teurile de retur. Acest semn indica faptul ca aceste simeringuri nu isi mai fac treaba, pierzandu-si din elasticitate, motorina care se intoarec pe retur fiind contaminata cu ulei.
Solutia pentru adelin - este schimbarea acestor simeringuri.
Lucrez acum la o traducere a acestei operatiuni - foarte explicita de altfel - luata de pe un site englezesc!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- todo_tdo
- **
- 159 mesaje
- din 31 Oct 2008
- Vectra 1999 X20DTL
- Mures
todo_tdo
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1999 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2008
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
todo_tdo a scris:simeringurile despre care vb mariano sunt oring-urile de sub injectoare, si se pot cumva inlocui cu garnituri de cupru cumva.
Simeringurile de care vorbesc eu sunt simeringuri si nu au de-a face cu nici un fel de saiba de cupru. Saiba de cupru se afla in varful injectorului. Simeringul la care fac referire se afla intre corpul injectorului si rampa acestuia.
Acest simering are rolul de a asigura etanseitatea circuitului de alimentare cu motorina.
Si injectorul si rampa sunt prinse in chiulasa pe pozitii fixe.
Ca sa va puteti edifica va fac un desen sa intelegeti amplasamentul
Cama sata ar fi imaginea. Sper sa fie edificatoare pentru toti. Si inca ceva schimbarea acestor simeringuri se face fara a umbla la pozitia injectorului. El ramane infipt in chiulasa, dandu-se doar axa cu came la o parte pentru a putea avea aces deplin la rampel injectoarelor.
Nu se va umbla la nimic altceva, nici la pastilele culbutorilor, nici la axa cu came, ata doar la demontare si extragerea pinionului de pe axa se va face un semn se va zgaria un semn mai bine zis pentru a le pune in aceeasi pozitie.
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
salutare! ca si completare la ceea ce s-a spus mai sus, semeringul este in partea de sus a injectorului, iar saiba de foc(cea de cupru) este in partea de jos a injectorului. Cat despre rolul acelui semering, este acela de a etansa circuitul de retur, pe tur etansarea intre traversa(rampa) si injector se face prin strangere pe con.
- kostellyno_85
- **
- 94 mesaje
- din 04 Jan 2012
- Vectra 1998 X2ODTH
- Teleorman
kostellyno_85
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1998 X2ODTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2012
- Mesaj Privat
aveti idee cat ar costa operatiunea de schimbare a simeringurilor de la injectoare(simeringuri plus manopera),si daca imi poate recomanda un coleg,un mecanic/service in bucuresti,sunt din teleorman dar vin des prin bucuresti,iar pe la noi prin zona sunt numai "meseriasi" care te fac sa cumperi piese noi si dupa montarea lor observi ca leai schimbat degeaba, mi se dezamorseaza si porneste greu daca sta 2-3 zile nepornita ,va salut si sa aveti drumuri bune
- petrik2007
- **
- 50 mesaje
- din 13 Jul 2013
- Vectra 2000 x20dth
- Spania
petrik2007
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2013
- Mesaj Privat
Aici aveti un fel de tutorial cu curatarea galeriei admisie si demontarea injectoarelor.
http://myweb.tiscali.co.uk/...injectorseals.pdf
http://myweb.tiscali.co.uk/...injectorseals.pdf
PAdy978
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2019
- Mesaj Privat