- raoul271972
- **
- 181 mesaje
- din 23 Mar 2011
- Agila 2001 z12xe
- Brasov
raoul271972
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- raoul271972
- **
- 181 mesaje
- din 23 Mar 2011
- Agila 2001 z12xe
- Brasov
raoul271972
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2011
- Mesaj Privat
Stimate Domn Dan, atata vreme cat stiu sa fac o diagnoza la sistemele Wabco si Knorr, cred ca am interpretat destul de bine si unele date reiesite din diagnoza facuta cu opcomul pe masina mea, deci nu cred ca chiar toti avem degeaba o intrfata. Intradevar lucrurile difera de la semiremorci la autoturisme, nici un om nu s-a nascut invatat, iar necesitate interfetei este importanta pentru un om ce vrea sa stie si sa salveze banii dati degeaba unor asa zisi meseriasi. Pot sa cred ca am interpretat destul de bine faptul ca am probleme cu sonda lambda 2, ca pe sonda 1 apare prea des amestec sarac- deci si ea este obosita, ca long term este cu valori prea mari si ca debitmetrul e aproape pe duca avand doar 5kg. la ralanti. De altfel, pentru asta si consult forumul de fiecare data, citind cu atentie sfaturile celor mai trecuti prin probleme si le port respect membrilor. Tin sa va multumesc pentru toate posturile facute.
In Brasov am vazut si eu mai multe agile, insa mi s-a spus ca nu vine nici unul la intalnirile din Racadau.
In Brasov am vazut si eu mai multe agile, insa mi s-a spus ca nu vine nici unul la intalnirile din Racadau.
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
- raoul271972
- **
- 181 mesaje
- din 23 Mar 2011
- Agila 2001 z12xe
- Brasov
raoul271972
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2011
- Mesaj Privat
Stimati colegi,
Conform indrumarilor date de dl. Dan am schimbat senzorul de presiune ulei- becul palpaia. Din nefericire si dupa schimbare problema persista, becul palpaie iar dupa cum suna motorul, la turatie si ralantiul instabil, se pare ca nu am suficienta presiune la ulei(problema ralantiului vine si de la faptul ca nu am curatat EGR- o sa fac asta). Dealtfel meseriasul care mi-a schimbat filtrul, mi-a spus intr-o doara ca la demontare filtrul s-a spart- deci oare este posibil ca particulele cazute sa fi infundat pompa de ulei? Daca da, va rog sa ma ajutati cu un tutorial curatare pompa ulei, chiar si cu niste poze cu localizare, demontare si curatare( cu ce s-ar curata?). Va multumesc mult, pentru ca ajutorul vostru imi este de folos, mai ales ca sa scap de meseriasi neaveniti, dornici sa faca bani, dar lipsiti de finete si cunostinte.
Conform indrumarilor date de dl. Dan am schimbat senzorul de presiune ulei- becul palpaia. Din nefericire si dupa schimbare problema persista, becul palpaie iar dupa cum suna motorul, la turatie si ralantiul instabil, se pare ca nu am suficienta presiune la ulei(problema ralantiului vine si de la faptul ca nu am curatat EGR- o sa fac asta). Dealtfel meseriasul care mi-a schimbat filtrul, mi-a spus intr-o doara ca la demontare filtrul s-a spart- deci oare este posibil ca particulele cazute sa fi infundat pompa de ulei? Daca da, va rog sa ma ajutati cu un tutorial curatare pompa ulei, chiar si cu niste poze cu localizare, demontare si curatare( cu ce s-ar curata?). Va multumesc mult, pentru ca ajutorul vostru imi este de folos, mai ales ca sa scap de meseriasi neaveniti, dornici sa faca bani, dar lipsiti de finete si cunostinte.
- cocosai
- **
- 288 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Zafira 2006 Z19DT
- Alba
cocosai
- Mesaje scrise: 288
- Locatie: Alba
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
Ai ceva de studiu-distributie jos, baie jos - si mult timp ptr. lucru. Fara nici un dubiu acolo este pompa de ulei. Nu cred ca este vorba numai de curatare. In principiu nu ai presiune, uneori ramane blocata si face suprapresiune, de aici filtru crapat. Am intalnit masina, cand se aprindea beculetul, cand arunca garnitura filtrului.
- raoul271972
- **
- 181 mesaje
- din 23 Mar 2011
- Agila 2001 z12xe
- Brasov
raoul271972
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2011
- Mesaj Privat
- sofranmircea
- *
- 1 mesaje
- din 07 Oct 2011
- Agila
- Arad
sofranmircea
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Arad
- Masina: Agila
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2011
- Mesaj Privat
buna ,
mircea sunt din ARAD am cumparat recent un AGILA motor de 1.0 12 V am aceleasi probleme ca si alti adik nu imi sta motorul la relantiu rotund frumos cum e normal,imi tremura nu foarte tare dar o face
daca este rece afara pornesc si intra socul in actiune timp in care merge super motorul dupa care revine la tremurat
am dus=o la test si imi da eroare la sonda landamp dar mecanici imi spun ca nu e sonda legata de tremuratul motorului la relantiu
atunci ce DUMNEZEU poate sa fie ca nu ii dau de capat...am fost deja la 10 mecanici fiecare imi da tot alte raspunsuri si nu mai stiu ce sa cred..uni imi spun ba ca trage aer fals la motor alti ca o bujie nu lucreaza bine
alti ca totusi e sonda...si poate are contacte imperfecte sau e dusa
maine mai incerc la un service sa o pun la elevator sa verificam pe rand piesele
mai o rugaminte daca imi poate raspunde cineva rog frumos
la turatii mai mari ale motorului e noarmal sa scoata un sunet mai ciudat ca si cum ar forta ceva lant sau ceva de gen...ca la masinile lastun cum se auzea la plecarea de pe loc...de la cine am luat-o zice ca e ok ca are transmisia pe lant si e in trei pistoane
va multumesc anticipat pt cei care ma indruma ...
mircea sunt din ARAD am cumparat recent un AGILA motor de 1.0 12 V am aceleasi probleme ca si alti adik nu imi sta motorul la relantiu rotund frumos cum e normal,imi tremura nu foarte tare dar o face
daca este rece afara pornesc si intra socul in actiune timp in care merge super motorul dupa care revine la tremurat
am dus=o la test si imi da eroare la sonda landamp dar mecanici imi spun ca nu e sonda legata de tremuratul motorului la relantiu
atunci ce DUMNEZEU poate sa fie ca nu ii dau de capat...am fost deja la 10 mecanici fiecare imi da tot alte raspunsuri si nu mai stiu ce sa cred..uni imi spun ba ca trage aer fals la motor alti ca o bujie nu lucreaza bine
alti ca totusi e sonda...si poate are contacte imperfecte sau e dusa
maine mai incerc la un service sa o pun la elevator sa verificam pe rand piesele
mai o rugaminte daca imi poate raspunde cineva rog frumos
la turatii mai mari ale motorului e noarmal sa scoata un sunet mai ciudat ca si cum ar forta ceva lant sau ceva de gen...ca la masinile lastun cum se auzea la plecarea de pe loc...de la cine am luat-o zice ca e ok ca are transmisia pe lant si e in trei pistoane
va multumesc anticipat pt cei care ma indruma ...
- raoul271972
- **
- 181 mesaje
- din 23 Mar 2011
- Agila 2001 z12xe
- Brasov
raoul271972
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2011
- Mesaj Privat
- geeeorge23
- **
- 220 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
geeeorge23
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
Am observat de cand a venit frigul asta adevarat....-12 -15 grade ca turometrul nu vrea sa scada sub 1100 turatii chiar si dupa o ora si ceva de mers prin Bucuresti .S-a defectat debitmetru sau care-i treaba? Este normal sa nu scada nici dupa o ora? Afara temperatura -10grade cat timp am mers prin oras! Credeti ca este de folos acel carton in fata radiatorului pe frigurile acestea?
Am pus si un filmulet demonstrativ http://www.youtube.com/watch?v=ft-t8m5hiV8
Am pus si un filmulet demonstrativ http://www.youtube.com/watch?v=ft-t8m5hiV8
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- geeeorge23
- **
- 220 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
geeeorge23
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
drtcv
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2014
- Mesaj Privat
Salutare!am schimbat distributia si abreiajul...la agila 1.2 .....si dupa...la relanti vibreaza...adica se zguduie ....si nu merge rotund....bate ca inima....am schimbat bujii,am curatat egr..si nimik....tester nici o eroare....o a doua problema....e ca ....atunci cand apas ambreiajul....simt in pedala si aud in acelasi timp acelasi cashait ca inainte.Daca ma puteti ajuta...as fi recunoscator!
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
drtcv
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2014
- Mesaj Privat
nu am schimbat in service,....a schimbato fratemiu care e mecanic de meserie..si inca un mecanic....am inteles ca nu au folosit nus ce came.....ci au facut un semn....singura problema acum e ca la relanti.....zvacaie....si fileaza lumina la bord....nu e aprins nici un martor......in rest merge bine!.....sunt din cartierul scriitorilor
....intrebare pot merge asa?sau e necesar sa umblu din nou la distributie?
....intrebare pot merge asa?sau e necesar sa umblu din nou la distributie?
drtcv
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2014
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
Eu sant din Zarnesti ...cam greu, oricum mergi la intalniri in Racadau mai primesti sfaturi, Sfatul meu ar fi bine sa verifici distributia si sa se faca cu trusa de KM -uri si asta cat mai repede. Greu spre imposibil sa schimbi la tipul asta de motoare distributia fara trusa respectiva. Din ce spui oscileaza relantiul atat de tare incat se vede si la luminile din bord nu? curata si throttle body si vezi marca si intrefierul la bujii . Bafta
drtcv
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2014
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat