Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • haralambiebarbieru

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2013

  • Mesaj Privat
buna seara. de ceva timp mi se tot aprinde in mers martorul masinuta cu cheita...mai ales in sarcina si imi cam taie din putere. abea ajung la 3000 rpm. am facut testul cu frana si acceleratia si mi-a aparut ECN 50074. ce-i drept, recunosc, nu am schimbat filtru de motorina in ultimii 20000 km ...oare are vreo legatura?
Skip ads

  • insignia

  • Mesaje scrise: 693
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
in primul rand ar trebui prezentat masina si tipul de motorizare pe care il ai pentru a te putea sfatui ......in al doilea rand nu era mai bine sa faci diagnoza unde respectivul iti poate interpreta eroarea si parametrii e fct ai motorului?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
completeaza profilul cu datele despre masina apoi mergi si fa o diagnoza (sunt intalniri in Iasi si poate te ajuta la o intalnire) si apoi vedem ce problema este. Posibil EGR sau altele...
  • adyilie_79

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor, drumuri bune si fara incidente.
Revin dupa ceva timp pe forum cu o problema ce a aparatut odata cu venirea frigului.
Am un opel Vectra din 1997, 2.0 diesel XDTL, cu pompa de motorina schimbata in vara anului 2012, cu o supapa de sens pe tur, montata in urma unor probleme privind dezamorsarea la nivelul filtrului de motorina, cu bujiile schimbate prin 2009 ( una este rupta in chiuloasa ), baterie nou-nouta,[b] cu martorul check in in bord aprins ( care dispare dupa ce isi intra motorul in ture ),[/b] schimbate furtunasele de retur de la injectoare, verificate "T-urile" de la furtunasele de retur, schimbata pompa de apa ( in decembrie 2013 inainte sa apara problema la pornire ).
Dimineata porneste la prima cheie, cu motorul la rece ( dupa ce las bujiile de 5-6 ori ), scoate fum mult alb -albastrui si relantiul se balbaie rau si daca nu o accelerez la 1500 -1700 de ture motorul se opreste. Dupa circa 1 min. motorul se aseaza in turatiile lui si relantiul se stabilizeaza la 700-800 de ture. Cu motorul cald porneste la sfert de cheie fara sa scoata fum cu relantiul stabil.
Parerea mea este ca aceasta problema sa fie de la buji ( care au fost totusi verificate de mecanici ) sau de dezamorsare a circuitului de motorina, iar cineva mi-a transmis ca ar fi vorba despre un senzor de debit de motorina.
Astept pareri si multumesc anticipat pentru sfaturi.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
@adi ilie, nu mai scrie in toate topicurile, probabil vei fi suspendat. Mergi si fa-i un test de compresie, ca sa stii macar starea generala a motorului, probabil are 500 000 km sau mai mult
  • haralambiebarbieru

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2013

  • Mesaj Privat
ma scuzati, nu prea stiu cum functioneaza treaba asta. astra H, 2005, 1,7 cdt. 74 kw, combi, Z17DTH.
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cred ca este echivalentul lui P 0500 Vehicle Speed Sensor (VSS) Error

Pentru mai multe detalii exista un buton pe bara neagra a paginii site-ului pe care scrie "cauta orice..." (coltul din dreapta sus). Introduci acolo ce vrei sa aflii si vezi ce deschide.

Poti sa scri si ECN 50074 si sa citesti despre aceasta eroare.

Bineinteles, pe viitor, foloseste cu incredere acel buton de cautare.
  • haralambiebarbieru

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Ms "dorin-b". intr-adevar acest cod imi apare, ca am facut testul cu acceleratia si frana...azi am facut schimbul de ulei si filtre...si mirare, nu s-a mai aprins nimic...spersa tina asa
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Daca ai sa schimbi filtrele la 20.000km-25.000 km ai sa ai niste surprize foarte ,,placute,,
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Terminati cu miturile astea. Uleiurile sintetice de generatie noua nu se schimba sub 20.000 km decat daca ai probleme majore. La masinile noi primul service se face la peste 30.000 km.
Nu mai speriati oamenii.
  • adyilie_79

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2011

  • Mesaj Privat
seftaka scuze pentru postarile mele repetate, dar daca citesti cu atentie nu e nimic off-topic. Problemele mele descrise mai sus se incadreaza in categoria celor expuse de ceilalti in postarile anterioare. Nu ma facut decat sa precizez o situatie cat mai exacta pentru a primi un sfat cat mai la obiect, Cat despre starea motorului si km reali ai fi chiar surprins placut sau neplacut de lipsa lui de uzura , Are 240. 000 km reali, verificati, (adusa personal din Olanda) cu schimbul de consumabile la zi si toate marca GM cu parametrii recomandati pentru tipul de motor XDTL. Este o masina care m-a slujit cu credinta 5 ani dar din vara deja ne despartim si vreau sa fie cat mai placut timpul ramas de petrecut impreuna si cat mai putin costisitor.
PS: Este o masina modificata pentru persoane cu dizabilitati ( handicap - persoana in cauza ) adusa personal, fara taxe aferente inmatricularii, impozitului, rovinietei, 50% gratuitate la RCA, dar din pacate pot inmatricula una doar la o perioada de 5 ani ( care se implinesc in august ). Iti dai seama acum ca nu-mi permit sa cumpar o masina cu 500,000 de km, cu o stare tehnica si estetica precara pe care sa o tot repar timp de 5 ani.
Scuze de mesajul mult prea lung si de eventualul off-topic .O sa merg sa fac testele necesare la Marius din Tatarani pe care il cunosc personal si care este un magician in domeniu, Cat despre suspendarea mea, las la aprecierea moderatorilor.
O zi buna tuturor.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
dorin-b a scris:Terminati cu miturile astea. Uleiurile sintetice de generatie noua nu se schimba sub 20.000 km decat daca ai probleme majore. La masinile noi primul service se face la peste 30.000 km.
Nu mai speriati oamenii.
Vezi ca eu m-am referit strict la filtre .Iar daca tot am deschis discutia ,nu cred ca in tara noastra daca nu mergi doar pe autostrada cel putin 100km zilnic cum circula cei din Europa de vest se merita sa tii uleiul in motor 15.000 sau mai ales 30.000km ,parerea mea stricta si mai ales personala.
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ai vazut tu ca merg aia in fiecare zi pe autostrada 100km si de aceea schimba uleiul la 30000. Ori crezi ca daca treci vama prin vest nu mai bate vantul deci n-au praf, n-au noroi si drumurile sunt cu 4 benzi si usor la vale ca sa consumi mai putin ca de... esti in occident
Ma opresc aici!

Scuze de OFF!
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Hai ca deja esti Gica ,contra ..mai documenteaza-te cum si in functie de ce se achizitioneaza masinile in Europa de Vest ,din punct de vedere a motorizarii ma refer.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
@Adi Ilie, nu ai pentru ce sa iti ceri scuze, am spus doar asa sa stii, cu 500 000 km, a fost un exemplu, ai fi putut avea probleme de compresie! Sa fii sanatos, poate te ajuta vreun coleg cu un sfat concret!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR