- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Isac DGP
- **
- 107 mesaje
- din 06 Feb 2010
- Astra 2006 Z19DTH
- Sibiu
Isac DGP
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Isac DGP
- **
- 107 mesaje
- din 06 Feb 2010
- Astra 2006 Z19DTH
- Sibiu
Isac DGP
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2010
- Mesaj Privat
de ex in seara aceasta...am fost plecat cu masina prin oras...si nu am mai vazut vibratia aceea aproape deloc...si am urmarit-o )) creepy ) ma voi duce si pana la service sa verifice tampoane motor si alte chesti care dau vibratii ( mi se pare de ceva timp ca se simte cam tare vibratia motorului si in volan la relanti )
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- costi_bmv
- **
- 118 mesaje
- din 08 Feb 2013
- Insignia 2010
- Bucuresti
costi_bmv
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2013
- Mesaj Privat
Isac DGP a scris:momentan nu schimb nimic....am altele pe lista acuma...amortizoare si discuri cu placute:D insa asta o sa fac maine poimaine....o sa dau filtru de aer jos si demontez capacul de la bec sa vad....poate cine stie nu sta perfect becul si da vibratie mai mare la sistem decat normal.
cati km are masina de vrei sa schimbi amortizoarele ?
sa ma anunti cat te costa distractia la ce vrei sa-i faci ca sunt tare curios:))
- costi_bmv
- **
- 118 mesaje
- din 08 Feb 2013
- Insignia 2010
- Bucuresti
costi_bmv
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2013
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Isac DGP
- **
- 107 mesaje
- din 06 Feb 2010
- Astra 2006 Z19DTH
- Sibiu
Isac DGP
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2010
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- dansuschevici
- *
- 2 mesaje
- din 12 Mar 2014
- Insignia 2012
- Bucuresti
dansuschevici
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2014
- Mesaj Privat
salut, am o problema cu farurile afl aparuta de ceva timp, mai bine de 1 an si care din pacate nu si-a gasit rezolvare. masina a fost lovita pe partea stanga fiind necesara inlocuirea farului xenon. din momentul respectiv farurile nu au mai luminat ca inainte. am mers la service si mi-au spus ca au uitat sa faca reglajul dar nici dupa teoreticul reglaj problema nu s-a rezolvat.
mai precis, la viteza de pe 60 -70 km farurile lumineaza inegal si nu cum ar trebui - lumineaza mai mult cel din stanga iar cel din dreapta foarte putin si catre stanga. mai mult distanta de iluminare a scazut foarte mult. cred ca este a 4 a oara cand merg pentru reglaj la service autorizat opel si imi spun ca functioneaza normal iar singura solutie a fost resetarea la setarile din fabrica. problema nu s-a rezolvat.
va rog spuneti-mi daca s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema si unde as putea merge pentru rezolvare. eventual la un service specializat in reglaje de faruri.
merci
dan
mai precis, la viteza de pe 60 -70 km farurile lumineaza inegal si nu cum ar trebui - lumineaza mai mult cel din stanga iar cel din dreapta foarte putin si catre stanga. mai mult distanta de iluminare a scazut foarte mult. cred ca este a 4 a oara cand merg pentru reglaj la service autorizat opel si imi spun ca functioneaza normal iar singura solutie a fost resetarea la setarile din fabrica. problema nu s-a rezolvat.
va rog spuneti-mi daca s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema si unde as putea merge pentru rezolvare. eventual la un service specializat in reglaje de faruri.
merci
dan
- yerd
- **
- 186 mesaje
- din 23 Mar 2014
- Insignia A20NHT
- Timis
yerd
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2014
- Mesaj Privat
Ai incercat reglarea mecanica a farurilor?
Sub capota la fiecare far xenon ai doua reglaje mecanice: sus-jos si staga-dreapta.
A explicat aici cineva:
https://www.clubopel.com/vie...p=1450474#1450474
Probabil farul care ti-a fost schimbat trebuie reglat sa bata cum trebuie.
Cum se regleaza farurile:
- cand se lasa noaptea duci masinii langa perete cu partea din fata, cat de aproape posibil (1cm distanta).
- setezi faza scurta
- marchezi pe perete cu o banda/marker zona unde bat fascicolele de lumina la ambele faruri
- dai masina 7,5 metri in spate (distanta masurata de la perete la botul masinii)
- acum poti observa cum bat farururile fata de marcajul initial
- la distanta de 7,5 metri de la perete fascicolele trebuie sa fie sub 5 centimetrii fata de marcajul facut la 1cm
- fa reglajul pentru abele faruri
Vezi ca exemplu aici: http://youtu.be/ysryIgg4blw
Sub capota la fiecare far xenon ai doua reglaje mecanice: sus-jos si staga-dreapta.
A explicat aici cineva:
https://www.clubopel.com/vie...p=1450474#1450474
Probabil farul care ti-a fost schimbat trebuie reglat sa bata cum trebuie.
Cum se regleaza farurile:
- cand se lasa noaptea duci masinii langa perete cu partea din fata, cat de aproape posibil (1cm distanta).
- setezi faza scurta
- marchezi pe perete cu o banda/marker zona unde bat fascicolele de lumina la ambele faruri
- dai masina 7,5 metri in spate (distanta masurata de la perete la botul masinii)
- acum poti observa cum bat farururile fata de marcajul initial
- la distanta de 7,5 metri de la perete fascicolele trebuie sa fie sub 5 centimetrii fata de marcajul facut la 1cm
- fa reglajul pentru abele faruri
Vezi ca exemplu aici: http://youtu.be/ysryIgg4blw
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
dansuschevici a scris:...cred ca este a 4 a oara cand merg pentru reglaj la service autorizat opel si imi spun ca functioneaza normal iar singura solutie a fost resetarea la setarile din fabrica. problema nu s-a rezolvat.
Cred ca trebuia sa schimbi sevice-ul...
Incearca sa efectuezi reglajele mentionate mai sus de colegul yerd,insa comuta selectorul mai intai pe manual,pentru ca apoi in modul automat sa se efectueze autoleveling-ul pe reglajele facute.
In momentul cand selectorul este pe auto,inainte de a porni motorul,se efectueaza testele sus,jos,lateral stanga-dreapta?
- yerd
- **
- 186 mesaje
- din 23 Mar 2014
- Insignia A20NHT
- Timis
yerd
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2014
- Mesaj Privat
- dansuschevici
- *
- 2 mesaje
- din 12 Mar 2014
- Insignia 2012
- Bucuresti
dansuschevici
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2014
- Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspunsuri. voi incerca sa fac reglajele respective. ceea ce mi se pare foarte interesant este ca am schimbat service-ul si surpriza am primit acelasi raspuns - noi nu putem sa facem decat setarile electronice, sa aducem sistemul la setarile din fabrica. citisem tot pe acest forum de reglajele mecanice si le-am spus de acestea dar se uitau la mine de parca vorbeam fizica cuantica. mi se pare inacceptabil - ambele service-uri sunt dealeri Opel - Opel GTT si Radacini!
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Am facut si eu reglajul farurilor dupa ce am schimbat unul din ele. Am fost tot la reprezentanta Opel, mai exact RUCOM Craiova, iar cei de acolo au venit un un apart optic pe care l-au pozitionat in botul masinii apoi cu un imbus au facut reglaje mecanice pentru fiecare far in parte.(nici vorba de reglaj electronic!)
Am tot bixenon cu AFL. Numai bine!
Am tot bixenon cu AFL. Numai bine!
- yerd
- **
- 186 mesaje
- din 23 Mar 2014
- Insignia A20NHT
- Timis
yerd
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2014
- Mesaj Privat
Ideal asa ar trebui facut cu un aparat optic; dar cine nu are, merge pe varianta cu peretele, 7,5metri si 5cm cum am descris mai sus - asta implica reglajul mecanic.
Exista si un asa numit "reglaj elecronic". Insignia cu AFL are doi senzori unul pe puntea fata altul pe puntea spate; senzorii sunt pentru a monitoriza inclinarea masinii. Acei senzori trebuie calibrati la inceput atunci cand masina este pe un plan orizontal la boloboc - acest reglaj ar fi calibrarea electronica.
Exista si un asa numit "reglaj elecronic". Insignia cu AFL are doi senzori unul pe puntea fata altul pe puntea spate; senzorii sunt pentru a monitoriza inclinarea masinii. Acei senzori trebuie calibrati la inceput atunci cand masina este pe un plan orizontal la boloboc - acest reglaj ar fi calibrarea electronica.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
dansuschevici a scris:...ambele service-uri sunt dealeri Opel - Opel GTT si Radacini!
Puteam sa jur ca unul din service-uri era GTT,sunt slabi rau pe AFL,mie mi-au "propus" sa le las masina in service sa "testeze" cablajele,pe banii mei,nu vrei sa stii cat mi-au cerut,asta in conditiile in care am fost de doua ori peste ei,asculta-mi sfatul si schimba service-ul,incearca Union Motors de la Otopeni,eu am fost foarte multumit de serviciile lor...
Este posibil ca modulul AFL sa fie defect,ori ,nu ti-au calibrat senzorii dupa revenirea la setarile din fabrica,pe langa cei doi senzori,acest modul mai primeste informatii si de la alti senzori...
Daca nu reusesti cu setarile manuale,atunci mergi si la ei sa vezi ce-ti spun...
Daca vrei ne putem intalni intr-o seara sa facem niste teste inainte de a merge la ei,trimite-mi datele de contact pe privat...