Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • sori

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salutare .am o astra g ,motor 2000,diesel,transmisie pe lant din anul2000.Din cauza troienelor de zapada am fortat motorul si la un moment dat a crescut temperatura la peste 100 cred,indicator baterie bord aprins,antigelul fierbea in vas si la o desurubare a capacului de la vas tasneste antigelul si nu mai baga caldura in interior.Oare am prajit garnitura de chiuloasa,pompa de apa sau s-a blocat termostatul?Nu am verificat daca am ulei in vasul de racire ca eram inghetat mort.Care este parerea voastra?Ce poate fi?Multumesc .
Skip ads

  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cureaua de la alternator care antreneaza si pompa de apa , o mai ai ? Sau verifica daca nu cumva s-a rupt fulia de la vibrochen.
  • sori

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2008

  • Mesaj Privat
cureaua este
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Cu motorul rece completezi la loc antigelul! Si nu mai desfa capacul cu motorul cad-fierbinte ca il da afara si faci si gol pe instalatie si de aia nu mai ai caldura!
Acum, posibil sa fie termostatul blocat sau pompa de apa slaba! Nu pica asa usor garnitura!
  • sori

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2008

  • Mesaj Privat
ca sa schimb termostatul trebuie sa dau jos distributia?si unde e termostatul?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Cea mai mare greseala existenta vreodata e sa desfaci capacul de la vas. Ca sa ce? Se raceste mai repede motorul cu un capacel desfacut? Multa lume nu intelege ca punctul de fierbere creste odata cu presiunea; aducand instalatia la presiune atmosferica poate initia fierberea instantanee. Cu rezultate: maini arse, fata parlita si ce-o mai fi pe acolo pe aproape.
Cel mai bine e sa lasi lichidul la locul lui, sa mai poata permite un transfer termic cat de cat intre bloc motor si atmosfera.

Nu mai baga caldura in interior, pai asta e baiul tau? Dar motor parlit, garnitura arsa, termostat blocat, pompa dusa nu conteaza?
  • sori

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Fara suparare liviu2004.Am postat aici in ideea ca cineva ma poate ajuta cu vreun sfat despre cum pot rezolva problema nu sa ma ia la rost.Daca citesti cu atentie mai sus, am scris ce simptome are masina.Si "Da"este un bai daca nu baga caldura in conditiile in care duci si aduci copilul de la scoala si afara sunt -15-20 de grade.Am desfacut capacelul foarte putin sa elimin presiunea sa nu-mi pocneasca vreun furtun sau ceva.Multumesc oricum pentru postare dar imi era mai de folos daca imi spuneai cauza si care ar fi rezolvarea.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
sori...cureaua zici ca e la locul ei.
Verifica totusi daca alternatorul se invarte, poate s-a blocat vreun rulment, la fel si pompa de apa.
Porneste motorul si vizualizeaza-le.
Cureaua e intinsa? Verifica si intinzitorul...


Ultima modificare făcută de catastefan la Dum 26 Jan, 2014 8:32 pm
  • moroshanu

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
nu cred cã supraâncãlzirea motorului și becul roșu de la baterie aprins e coincidențã.
verificã dacã alternatorul și pompa de apã se și învârte cu motorul pornit (chiar dacã e acolo cureaua)
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Nu stiu exact ce motor ai dar poate te ajuta cu ceva inffo de aici!
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=76131
Uite si 2 poze ( y2dth) cum arata el, e prins de chiuloasa in partea cu bateria!


  • sori

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Piesa din foto e prinsa pe chiuloasa stanga in zona filtrului de aer.Deci nu trebuie sa umblu la distributie?O sa verific dar sa-mi gasesc masina, ca e sub zapada.Multumesc si mai astept sugestii.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
E totusi posibil doar sa fi incalzit motorul prea mult daca ai facut zeci de manevre sa o scoti din zapada. Daca s-a incalzit in rulaj prin oras, cum spuneau si alti colegi termostat blocat. Cu motorul rece completeaza cu antigel, apoi incalzesti motorul pana la temperatura de lucru si vezi daca iti creste din nou temperatura peste normal. Verifica din nou apoi daca a scazut nivelul si completezi iar pana la nivel(o lasi sa se raceasca putin, pe vremea asta 15 minute sunt suficiente). E normal sa scada nivelul pt ca se aeriseste.
Cand ai deschis capacul a dat o parte din antigel afara. La diesel e foarte greu sa aduci un motor perfect in mintile lui la temepratura de fierbere.
  • sori

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Cureaua de la alternator era rupta si nu se vedea ca ramasese pe role.Sper sa nu se fi rupt si altceva.Sa mai treaca viscolul si o sa vad cand o schimb.Multumesc tuturor pentru sugestii.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Cei de la Opel n-au gandit prea inteligent solutia asta cu pompa de apa antrenata de o singura curea auxiliara. Trebuiau sa o puna pe cureaua de distributie, sau sa procedeze ca inginerii niponi care au proiectat motorul X17DT ISUZU (are 2 curele auxiliare care merg in paralel pe fulia pompei de apa, se rupe una nu-i nimic o duce cealalta).
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Ehee, in cazul asta stii sigur ce trebuie sa faci! Ia o curea buna (recomand Continental ) si pune-o inapoi! Nu cred sa fi stricat ceva in plus, doar bateria putin mai descarcata daca ai mai mers cu ea!
  • mariun nmo

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2004 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Cumpara o curea de transmisie dar cred ca si garnitura de chiulasa iti este dusa daca ti-a fiert motorul.bafta
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR