- bradeadorin
- OP
- 4 mesaje
- din 17 Nov 2013
- Combo 1997
- Bihor
bradeadorin
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bihor
- Masina: Combo 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2013
- Mesaj Privat
- AndrewBv
- ***
- 995 mesaje
- din 17 Nov 2009
- Astra 2006 Z17DTH
- Brasov
AndrewBv
- Mesaje scrise: 995
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2009
- Mesaj Privat
- edbica2000
- *
- 5 mesaje
- din 07 Oct 2012
- Astra 2006
- Alta tara
edbica2000
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
cool
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2011
- Mesaj Privat
Senzorul de lichid racire la astra h nu se afla in vas ci are un locas special sub vas in care intra. Poate sa fie si mufa care nu face contact sau vre-un fir intrerupt.ca sa testezi teoria asta iei un fir si scoti mufa din senzor si faci steap intre cele 2 conexiuni din mufa senzorului. Daca la punere contact nu mai afiseaza atunci senzorul este defect. Daca afiseaza in continuare trebuie gasita problema .
- adibaiacos2003
- **
- 296 mesaje
- din 05 Aug 2009
- Astra 2007 1.9 cdti
- Braila
adibaiacos2003
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2007 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2009
- Mesaj Privat
cool
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2011
- Mesaj Privat
intri cu un opcom pe uec si te duci in valori reale si cauti coolant level.daca este pe normal at este ok si nu ar trebui sa ai eroare de coolant low ,iar daca in valori reale coolant level este low ori ai sensor defect ori cablaj interrupt.ca sa verifici scoti mufa din sensor faci punte intre cei doi pini iar daca in valori reale arata normal la coolant atunci sensor defect.nu trebuie nici o reprogramare .
- adibaiacos2003
- **
- 296 mesaje
- din 05 Aug 2009
- Astra 2007 1.9 cdti
- Braila
adibaiacos2003
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2007 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2009
- Mesaj Privat
daca e asa, cum explici ca numai dimineata imi semnaleaza, apoi nu mai indica nivel scazut toata ziua? daca fac o analogie cu bec ars, aceasta indicatie o ai de fiecare data cand pornesti motorul.
daca ar trebui sa schimb senzorul, stie cineva cumse schimba, ca am inteles ca este sub borcanul de antigel.
daca ar trebui sa schimb senzorul, stie cineva cumse schimba, ca am inteles ca este sub borcanul de antigel.
- george_eu25
- ***
- 665 mesaje
- din 17 Sep 2010
- Astra 2012 A1.7 DTR
- Bucuresti
george_eu25
- Mesaje scrise: 665
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
- adibaiacos2003
- **
- 296 mesaje
- din 05 Aug 2009
- Astra 2007 1.9 cdti
- Braila
adibaiacos2003
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2007 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2009
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
adibaiacos2003 a scris:daca e asa, cum explici ca numai dimineata imi semnaleaza, apoi nu mai indica nivel scazut toata ziua?
Simplu. Antigelul se contracta si-si miscoreaza volumul. Cand temperatura creste are loc o crestere a lui si implicit a nivelului astfel senzorul nu mai da eroare. Verifica dimineta inainte de a porni motorul nivelul de antigel sa fie la semnul de pe borcan.
Bafta
P.S Din UEC se dezactiveaza doar avertizarea CC pe lichide. Avertizarile pentru becuri arse sunt date de display(BID, GID, CID)
- insignia
- ***
- 690 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 690
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
nu intotdeaunea senzorl este de vina.......in vas se afla in locasul senzorului intr-un compartiment special un plutitor magnetic care de cele mai multe ori se incarca cu depuneri din luchidul de racier si practic se blocheaza la un moment dat la un nivel mai mic si indica nivel scazut......eu personal am cumparat 3 senzori ca sa constat ca defapt problema o cauzeaza plutitorul din vas
- adibaiacos2003
- **
- 296 mesaje
- din 05 Aug 2009
- Astra 2007 1.9 cdti
- Braila
adibaiacos2003
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2007 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2009
- Mesaj Privat
- adibaiacos2003
- **
- 296 mesaje
- din 05 Aug 2009
- Astra 2007 1.9 cdti
- Braila
adibaiacos2003
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2007 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2009
- Mesaj Privat
Tiaz a scris:Simplu. Antigelul se contracta si-si miscoreaza volumul. Cand temperatura creste are loc o crestere a lui si implicit a nivelului astfel senzorul nu mai da eroare. Verifica dimineta inainte de a porni motorul nivelul de antigel sa fie la semnul de pe borcan.
Nu cred ca asta este problema, pentru ca am pus cam un cm antigel peste nivelul minim, tocmai pentru a elimina varianta cu contractarea.
- insignia
- ***
- 690 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 690
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
adibaiacos2003 a scris:sa inteleg ca ai reusit sa cureti de mizerie acel plutitor? ne explici si noua cum?
dat jos vasul astupate toate orificiile in care intra furtunele, apa cu otet lasat cateva ore sa atace otetul depunerile din vas......apoi spalat cu niste benzina pentru depunerile grase ale antigelului, apoi bagat la presiune de apa....montat pe masina si gata
deco2xavi
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2014
- Mesaj Privat
- ciotic
- **
- 244 mesaje
- din 09 Oct 2009
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
ciotic
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2009
- Mesaj Privat
- mihaitaiosub
- *
- 46 mesaje
- din 12 Apr 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Bucuresti
mihaitaiosub
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2014
- Mesaj Privat
Salut,
Am un Astra H Caravan 13CDTI si am avut ambele probleme despre care vorbiti:
-alarma falsa coolant level
-ventilatorul nu pleca in prima treapta adica la 98 de grade.
La prima problema am inlocuit prima data senzorul,fara nici un rezultat,alarma aparea aleatoriu.Abia dupa ce am inlocuit si vasul de expansiune alarma a disparut definitiv.
La a doua problema a fost releul care comanda prima treapta a ventilatorului.
Am un Astra H Caravan 13CDTI si am avut ambele probleme despre care vorbiti:
-alarma falsa coolant level
-ventilatorul nu pleca in prima treapta adica la 98 de grade.
La prima problema am inlocuit prima data senzorul,fara nici un rezultat,alarma aparea aleatoriu.Abia dupa ce am inlocuit si vasul de expansiune alarma a disparut definitiv.
La a doua problema a fost releul care comanda prima treapta a ventilatorului.
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Pentru Astra H - Senzor nivel lichid de racire/antigel
1304702 |93179551 SENSOR, COOLANT FLUID LEVEL
https://www.clubopel.com/vie...p=1743142#1743142
Ce nu inteleg eu, Zafira B are acelasi senzor nivel si nu au probleme cu el.
1304702 |93179551 SENSOR, COOLANT FLUID LEVEL
https://www.clubopel.com/vie...p=1743142#1743142
Ce nu inteleg eu, Zafira B are acelasi senzor nivel si nu au probleme cu el.
NAttila
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2018
- Mesaj Privat
[quote="insignia"]nu intotdeaunea senzorl este de vina.......in vas se afla in locasul senzorului intr-un compartiment special un plutitor magnetic care de cele mai multe ori se incarca cu depuneri din luchidul de racier si practic se blocheaza la un moment dat la un nivel mai mic si indica nivel scazut......eu personal am cumparat 3 senzori ca sa constat ca defapt problema o cauzeaza plutitorul din vas[/quote.........
NAttila
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2018
- Mesaj Privat