- 0megga
- **
- 498 mesaje
- din 08 Jul 2013
- Astra 2001 z16se
- Caras-Severin
0megga
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2013
- Mesaj Privat
Salut dragi colegi,am si eu o corsa c14xe din 95,o problema sau m-ai multe as avea,in timpul mersului "uneori" cand vreau sa ii dau a doua,ma trezesc cu toate becurile aprinse in bord,daca apuc sa-i dau gaz merge,daca nu se opreste motorul,apoi alta problema,merg cat merg si se aprinde sonda lambda si uneori uleiul.Si inca o problema tot "uneori" farurile nu au masa,au lumina chioara sau stau pe pozitii desi sunt farurile aprinse.Vreo informatie\sfat?
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- gaby_isro
- **
- 427 mesaje
- din 29 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Alta tara
gaby_isro
- Mesaje scrise: 427
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat
Verifica sau curata cu smirghel pe interior si exterior bornele la baterie, apoi cu un aparat de masura si cu motorul pornit verifica alternatorul daca baga in jur de 14V pe bornele la baterie. Apoi verifici toate impamantarile, unde vezi legaturi la caroserie, curatate cu smirghel si strans bine pentru siguranta.
leuviorel
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2000 x12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
Salut!Vin cu noi amanunte ºi va anunt ca am rezolvat problema cu opritul maºinii in timpul mersului.Cei de la Opel Braila mi-au schimbat filtrul de bezina cu altul nou si totul este ok.Bucati din elementul filtrant din filtrul vechi ajungeau in pompa de benzina ºi o blocau.Filtrul a costat 60 roni este GM si trebuie schimbat la un an.
leuviorel
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2000 x12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
Salut!Vin cu noi amanunte ºi va anunt ca am rezolvat problema cu opritul maºinii in timpul mersului.Cei de la Opel Braila mi-au schimbat filtrul de bezina cu altul nou si totul este ok.Bucati din elementul filtrant din filtrul vechi ajungeau in pompa de benzina ºi o blocau.Filtrul a costat 60 roni este GM si trebuie schimbat la un an.
- gaby_isro
- **
- 427 mesaje
- din 29 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Alta tara
gaby_isro
- Mesaje scrise: 427
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat
Azi am desfacut EGR-ul si dupa curatari indelungi cu benzina, WD40 si periuta, am ajuns la concluzia ca e defect, pentru ca atunci cand ii dau impulsuri la baterie, la un moment dat se blocheaza, in sensul ca nu mai misca deloc, pun mana pe electromagnet sau ce-o fi ala si nu misca nimic, iar daca il bocanesc scurt isi revine. Cred ca face un scurt in el si de aici mi se tragea intreruptul si opritul. Probabil ca zapaceste ECU cand se blocheaza de o ia asa razna releul principal.
Senzorul camshaft nu cred ca era defect, dar am pus altul Bosch nou pentru linistea mea.
Intrebare...are ceva daca merg cu mufa la EGR scoasa o perioada? Vreau sa o las asa sa vad daca mai face figurile care le facea...apoi am sa iau altul nou daca e sigur de aici, ca e vreo 100 de euro si asta.
Senzorul camshaft nu cred ca era defect, dar am pus altul Bosch nou pentru linistea mea.
Intrebare...are ceva daca merg cu mufa la EGR scoasa o perioada? Vreau sa o las asa sa vad daca mai face figurile care le facea...apoi am sa iau altul nou daca e sigur de aici, ca e vreo 100 de euro si asta.
bogdan500
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 1995 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2013
- Mesaj Privat
salut, am si eu un opel corsa b din 95 cu motor 1.2i, am niste probleme cu el. In primul rand imi consuma mult si in al doilea rand ramane turat cand o scot pe liber doar cand este motorul turat. Am schimbat la ea motorasul pas cu pas, senzorul de caldura si senzorul de la clapeta de la acceleratie. Ma puneti ajuta?orice informatie este buna venita multumesc
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
pmndaniel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2013
- Mesaj Privat
Bun gãsit!
Pãțesc azi urmãtoarea treabã la o Corsa B 1.2 X12XE (din '99):
Plec la drum dimineața, opresc într-o intersecție, când sã pornesc - motorul se oprește; dau cheie, cârâie dar nimic. Trag pe margine, dau iar de câteva ori cheie - nu se mai aprind nici becurile din bord. Las mașina și iau autobuzul (mã grãbeam grozav), revin dupã vreo 4 ore. O pornesc împinsã, fac câțiva kilometri și, la un moment dat, frânez încet de la 70 km/h (în a 4-a). Când ajung pe la 45-50, mi se aprind toate becurile în bord, clipește becul cu „low voltage”. Calc ambreiajul, schimb repede în a 3-a, mașina își revine.
Mai fac niște kilometri, ajung undeva la 70 km/h (tot în a patra), mașina începe sã bruscheze. Frânez pânã la 60, mașina își revine.
La dus, nimic suspect. La întors, becul de „Check engine” stã aprins.
Menționez cã dupã ce am pornit mașina cu împinsul și am ajuns la destinație, am oprit-o sã vãd dacã are suficient curent sã porneascã și a mers. Ce sã fie?
Pãțesc azi urmãtoarea treabã la o Corsa B 1.2 X12XE (din '99):
Plec la drum dimineața, opresc într-o intersecție, când sã pornesc - motorul se oprește; dau cheie, cârâie dar nimic. Trag pe margine, dau iar de câteva ori cheie - nu se mai aprind nici becurile din bord. Las mașina și iau autobuzul (mã grãbeam grozav), revin dupã vreo 4 ore. O pornesc împinsã, fac câțiva kilometri și, la un moment dat, frânez încet de la 70 km/h (în a 4-a). Când ajung pe la 45-50, mi se aprind toate becurile în bord, clipește becul cu „low voltage”. Calc ambreiajul, schimb repede în a 3-a, mașina își revine.
Mai fac niște kilometri, ajung undeva la 70 km/h (tot în a patra), mașina începe sã bruscheze. Frânez pânã la 60, mașina își revine.
La dus, nimic suspect. La întors, becul de „Check engine” stã aprins.
Menționez cã dupã ce am pornit mașina cu împinsul și am ajuns la destinație, am oprit-o sã vãd dacã are suficient curent sã porneascã și a mers. Ce sã fie?
- gaby_isro
- **
- 427 mesaje
- din 29 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Alta tara
gaby_isro
- Mesaje scrise: 427
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat
pmndaniel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2013
- Mesaj Privat
- gaby_isro
- **
- 427 mesaje
- din 29 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Alta tara
gaby_isro
- Mesaje scrise: 427
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat
pmndaniel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2013
- Mesaj Privat
- gaby_isro
- **
- 427 mesaje
- din 29 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Alta tara
gaby_isro
- Mesaje scrise: 427
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat
Ce poate opri motorul este
-intreruperi de curent, contacte imperfecte
-senzorul crankshaft
-bobina de inductie
-pompa de benzina defecta sau filtru infundat rau
-senzorul de temperatura de la pompa de apa (nu ala de pe EGR), "CTS sensor" in engleza si se poate verifica cu aparatul de masura
-EGR gripat, dar ala opreste mai mult la relanti
-MAF defect
daca mai e altceva, sa ma completeze care stie mai bine, eu de aste stiu.
La a mea se oprea brusc in mers din cauza ECU-lui defect, dar facea urat, bazaia si releul principal care e langa torpedo.
Uite asa
Parerea mea e sa citesti codurile de eroare intai si apoi verifici bine toate contactele, mufele si sa le cureti cu spray de contacte cu alcool tehnic, masori voltajul pe care il baga alternatorul (minim 14v), si ce mai e parte electrica, verifici presiunea in rampa sa vezi daca pompa de benzina e ok, si dupa aia te apuci de schimbat la senzori.
-intreruperi de curent, contacte imperfecte
-senzorul crankshaft
-bobina de inductie
-pompa de benzina defecta sau filtru infundat rau
-senzorul de temperatura de la pompa de apa (nu ala de pe EGR), "CTS sensor" in engleza si se poate verifica cu aparatul de masura
-EGR gripat, dar ala opreste mai mult la relanti
-MAF defect
daca mai e altceva, sa ma completeze care stie mai bine, eu de aste stiu.
La a mea se oprea brusc in mers din cauza ECU-lui defect, dar facea urat, bazaia si releul principal care e langa torpedo.
Uite asa
Parerea mea e sa citesti codurile de eroare intai si apoi verifici bine toate contactele, mufele si sa le cureti cu spray de contacte cu alcool tehnic, masori voltajul pe care il baga alternatorul (minim 14v), si ce mai e parte electrica, verifici presiunea in rampa sa vezi daca pompa de benzina e ok, si dupa aia te apuci de schimbat la senzori.
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
pmndaniel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2013
- Mesaj Privat
gaby_isro a scris:Ce poate opri motorul este
-intreruperi de curent, contacte imperfecte
-senzorul crankshaft
-bobina de inductie
-pompa de benzina defecta sau filtru infundat rau
-senzorul de temperatura de la pompa de apa (nu ala de pe EGR), "CTS sensor" in engleza si se poate verifica cu aparatul de masura
-EGR gripat, dar ala opreste mai mult la relanti
-MAF defect
daca mai e altceva, sa ma completeze care stie mai bine, eu de aste stiu.
-intreruperi de curent, contacte imperfecte
-senzorul crankshaft
-bobina de inductie
-pompa de benzina defecta sau filtru infundat rau
-senzorul de temperatura de la pompa de apa (nu ala de pe EGR), "CTS sensor" in engleza si se poate verifica cu aparatul de masura
-EGR gripat, dar ala opreste mai mult la relanti
-MAF defect
daca mai e altceva, sa ma completeze care stie mai bine, eu de aste stiu.
Din lista postatã de tine (pentru care îți mulțumesc!), adaug urmãtoarele:
- uneori temperatura apei (pe ceas) rãmâne sub 90 destul de mult timp dupã pornire; posibil sã fie ceva cu acel senzor (deși nu cred cã asta cauzeazã problemele)
- problema mea de ieri a apãrut la nici 10 km dupã alimentare cu benzinã (mã gândesc aici la pompa de benzinã)
- cea mai probabilã variantã pe care o iau în calcul acum este senzorul de turație; mașina prezintã un mic delay la turație, chestie pe care am observat-o de ceva timp
Sunete ca în video-ul tãu nu scoate.
mariustintea, voi avea în vedere și aspectul ãsta, mulțumesc.
Deocamdatã, mã duc cu ea la un tester azi și vãd dacã apar ceva erori. Revin cu detalii
- gaby_isro
- **
- 427 mesaje
- din 29 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Alta tara
gaby_isro
- Mesaje scrise: 427
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat
Cel mai bine sa faci diagnoza prima data, ca sa vezi ce coduri ai, apoi te apuci de verificat si schimbat.
Poti sa schimbi filtrul de benzina mai intai, ca sa fii mai linistit si apoi pompa, dar asta daca nu ai cod, pentru ca de la pompa nu da cod de eroare.
Aaa si inca o chestie care nu ai spus-o, cand se opreste? la cald, la rece, se balbaie sau se opreste motorul brusc?
Poti sa schimbi filtrul de benzina mai intai, ca sa fii mai linistit si apoi pompa, dar asta daca nu ai cod, pentru ca de la pompa nu da cod de eroare.
Aaa si inca o chestie care nu ai spus-o, cand se opreste? la cald, la rece, se balbaie sau se opreste motorul brusc?
pmndaniel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2013
- Mesaj Privat
- gaby_isro
- **
- 427 mesaje
- din 29 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Alta tara
gaby_isro
- Mesaje scrise: 427
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat
De obicei la senzorul crankshaft iti taie brusc alimentarea, la cald, daca tu zici ca se balbaie, eu zic ca poate fi senzorul de temperatura, pentru ca ii da ECU-lui temperatura eronata si face amestecul prea bogat si da sa se innece. Am auzit pe multi plangandu-se se acest CTS pe siturile straine, in special pe corsa.co.uk.
Dar fa diagnoza si apoi mai vorbim.
Dar fa diagnoza si apoi mai vorbim.
pmndaniel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2013
- Mesaj Privat
Vã salut din nou!
Am fãcut testele și... surprizã! Motorul se îneacã din cauza supapei EGR (de asta mi s-a oprit în mers) și nu mai pornește din cauzã cã... bateria stã la 9V
Cumpãr baterie și vãd cum merge. Momentan nu am bani sã schimb supapa.
Dupã ce am ajuns cu mașina la service (s-au mirat tipii de acolo cã am reușit sã o pornesc de 2 ori consecutiv) și i-au pus tester-ul, a apãrut o eroare și la senzorul Crankshaft (despre care spuneam cã îl bãnuiesc vinovat într-o postare anterioarã). Dupã ce i-au dat curent mașinii - eroarea s-a dus.
Am fãcut testele și... surprizã! Motorul se îneacã din cauza supapei EGR (de asta mi s-a oprit în mers) și nu mai pornește din cauzã cã... bateria stã la 9V
Cumpãr baterie și vãd cum merge. Momentan nu am bani sã schimb supapa.
Dupã ce am ajuns cu mașina la service (s-au mirat tipii de acolo cã am reușit sã o pornesc de 2 ori consecutiv) și i-au pus tester-ul, a apãrut o eroare și la senzorul Crankshaft (despre care spuneam cã îl bãnuiesc vinovat într-o postare anterioarã). Dupã ce i-au dat curent mașinii - eroarea s-a dus.