Revin tot eu cu o solutie pt aceasta problema.
Am reusit si la Astra H sa repozitionez tija la scaunul de la sofer (cu reglaj pe inaltime) FARA SA DAU SCAUNUL JOS.
1. Am dat scaunul la maxim in fata si am avut acces la surub (ala care tine plasticul de protectie) printre frana de mana si consola centrala.
2. Am scos de tot tija din scaun si am introdus in locul ei o sarma lunga (mai lunga decat latimea scaunului) obtinuta dintr-un umeras de la spalatoria de haine.
3. Am introdus tija in scaun (cu sarma in interior) obtinand astfel centrarea tijei pentru ambele gauri, capatul care are doua mici umflaturi trebuie sa fie in partea cu rotita de reglare a spatarului.
4. Am montat "surubul" din plastic in partea dinspre frana de mana prin presare.
5. Am dat scaunul la maxim in fata si am montat protectia de plastic cu surubul buclucas.
6. Rotita de reglaj a spatarului merge foarte usor montata pe tija, problema este ca ea nu se blocheaza. Probabil din fabrica a fost folsit un fel de clei care cedeaza la o fortare spre exterior a rotitei.
ATENTIE !
Tija are in profil forma unei roti dintate (teoretic cu sase dinti) DAR careia ii liseste de fapt un dinte (vedeti in pozele atasate) astfel incat se poate monta intr-o singura pozitie, si astfel ca sa puteti introduce tija trebuie intai sincronizate cele doua roti dintate din scaun (stg si dr).
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)