- victor_n
- OP
- 979 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Astra 2002 z16xe
- Constanta
victor_n
- Mesaje scrise: 979
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Bun deci OPEL-ul meu a decis sa mai faca si el o mica problema . Ma aflam in mers regm normal de viteza cand pur si simplu nu avem pedala de acceleratie in orice treapta .Am oprit am pornit iar si problema a disparut dar totusi am decis sa ridic capota ( desi nu sunt un mecanic priceput ) si am descoperit ca furtunasul de la admisie ( cred eu ) era scos din acel senzor ce se afla deasupra filtrului de aer Pozele vor explica mai bine . Cand am incercat sa bag furtunul la loc motorul se oprea ca si cum nu era alimentat ( mai bine zis nu avea aer) cand porneam fara acel furtun bagat masina merge ( bine) . Ideea si intrebarea este ce este cu acel senzor ptr ca am cautat dar informatiile sunt destul de neclare si cam care ar fi solutia . Intreb aici pentru ca mecanici la care am fost au venit cu adevarate fantezii ce duc sa saracirea bugetului deja subtiat de sarbatori filosofia lor "schimbat tot si vedem daca a iesit bine nu prea imi place "
Diseara voi face si pseudo agrafa sa vedem ce spune .
Diseara voi face si pseudo agrafa sa vedem ce spune .
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
electro valva de la canistra carbon(cand functioneaza motoru OK vaporii de benzina sunt aspirati in admisie),ca la tine merge cu furtunu scos sunt cateva cauze
1-electrovalva defecta pe deschis=trage vapori tot timpu si<ineaca>motoru la relanti-se inlocuieste
2-clapeta acceleratie murdara si cu orificiile infundate=nu tine relantiul si are nevoie de aer-se curata clapeta si de desfunda orificiile,are 2
1-electrovalva defecta pe deschis=trage vapori tot timpu si<ineaca>motoru la relanti-se inlocuieste
2-clapeta acceleratie murdara si cu orificiile infundate=nu tine relantiul si are nevoie de aer-se curata clapeta si de desfunda orificiile,are 2