Jon90
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2014
- Mesaj Privat
Buna am un Opel Astra G 1.6 16v Z16XE si de ceva timp mi se aprindeau becurile in bordin timp ce mergeam mia facut asa de cateva ori si dupa a inceput sami moara moturl in mers, mergeam 80km\h o scoteam din viteza si imi murea motoru iam facut test si nu mia dat nici un cod supapa EGR am schimbato acum 6 luni.Un mecanic mia zis sa schimb pompa de benzina. Ma poate ajuta cineva va rog? A mai patit cineva asa ceva?
- Sperkule
- OP
- 125 mesaje
- din 23 Mai 2013
- Astra 2001 Z14XE
- Alba
Sperkule
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2013
- Mesaj Privat
Jon90
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2014
- Mesaj Privat
Jon90
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2014
- Mesaj Privat
- Sperkule
- OP
- 125 mesaje
- din 23 Mai 2013
- Astra 2001 Z14XE
- Alba
Sperkule
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2013
- Mesaj Privat
din pacate nu, am curatat EGR-ul si tot asa imi face: se opreste motorul daca scot din viteza pe la minim 70-80 la ora.
am un astra 1.4 benzina 16V si nu am inteles clar daca pot sau nu sa blochez EGR-ul.
oricum din ce l am pus pe tester am inteles ca nu mi functioneaza deloc EGR ul, sfatul unui coleg era sa curat senzor map, galerie, clapeta admisie, doar ca la service nu au vrut.
am un astra 1.4 benzina 16V si nu am inteles clar daca pot sau nu sa blochez EGR-ul.
oricum din ce l am pus pe tester am inteles ca nu mi functioneaza deloc EGR ul, sfatul unui coleg era sa curat senzor map, galerie, clapeta admisie, doar ca la service nu au vrut.
Jon90
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2014
- Mesaj Privat
Nu stiu ce sa mai zic ma dispera sincer si unde merg nimeni nu stie nimic.Acum am pornit masina si am vazut ca imi dadea sa moara motoru fara sa o accelerez am lasato sa vad ce face turometru tot oscila sus jos, EGR mia zis pe test ca imi funcioneaza acuma nush ce sa cred , cei de la reprezentanta miau spus sa schimb pompa de benzina si daca si atunci mai face sa schimb calculatorul , o sa schimb pana la urma pompa de benzina sa vad ce se intampla dar daca imi mai face si imi zice sa schimb calculatorul si nu e nici al adica imi face tot asa chiar nu stiu ce sa mai fac.
- luciraica
- ****
- 2,000 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,000
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
usor sa spuna sa schimbi pompa de benzina cand pot sa puna un manometru pe rampa si sa urmareasca presiunea...
nu au facut o diagnoza la service.. sa urmareasca parametrii in timp real, doar au citit erorile?
scoate mufa de la EGR si meri asa... vezi cum se comporta... nu te speria de martorul care se aprinde in bord...
nu au facut o diagnoza la service.. sa urmareasca parametrii in timp real, doar au citit erorile?
scoate mufa de la EGR si meri asa... vezi cum se comporta... nu te speria de martorul care se aprinde in bord...
Jon90
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2014
- Mesaj Privat
Da stiu ca ei au zis simplu sa schimb pompa de benzina si daca si atunci mai face sa schimb calculatorul, dar eu ma gandesc daca mai face si atunci si dau o gramada de bani pe ele ce sa mai fac. O sa incerc sa fac asa adica sai scot mufa de la EGR. Merci de sfat, daca mai auzi cumva pe careva te rog scriemi ca ma dispera masina
- Sperkule
- OP
- 125 mesaje
- din 23 Mai 2013
- Astra 2001 Z14XE
- Alba
Sperkule
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2013
- Mesaj Privat
Jon90
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2014
- Mesaj Privat
- Sperkule
- OP
- 125 mesaje
- din 23 Mai 2013
- Astra 2001 Z14XE
- Alba
Sperkule
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2013
- Mesaj Privat
Asadar:
Am:
-Curatat clapeta acceleratie
-Curatat senzor MAP
-Curatat EGR
Masina merge la rotund, fara probleme, doar ca sunt prezente aceleasi chestiuni:
La viteza mare, peste 60 la ora, daca o scot din viteze, se opreste motorul (uneori, nu mereu)
Recent, mi s-a intamplat sa se si gatuie cand iau piciorul de pe acceleratie--tot la viteze mai mari.
Pana acum, masina merge perfect in poras, pana in 60, sa zicem
A dat erorile 0400,0300,0301,0302,0304 (prima e de EGR, restul sunt de cylinder missfire)- repet, motorul merge la rotund, fara probleme.
Am fost in service si de pe tester a comandat valva EGR la 100%, iar motorul s-a oprit (semn ca valva a raspuns la comanda).
Nu au stiut ce sa-mi faca, asa ca au sters erorile si au spus sa revin daca mai apare ceva, au spus ca nu stiu ce poate avea masina.
Deja devine frustrant...idei?
Am:
-Curatat clapeta acceleratie
-Curatat senzor MAP
-Curatat EGR
Masina merge la rotund, fara probleme, doar ca sunt prezente aceleasi chestiuni:
La viteza mare, peste 60 la ora, daca o scot din viteze, se opreste motorul (uneori, nu mereu)
Recent, mi s-a intamplat sa se si gatuie cand iau piciorul de pe acceleratie--tot la viteze mai mari.
Pana acum, masina merge perfect in poras, pana in 60, sa zicem
A dat erorile 0400,0300,0301,0302,0304 (prima e de EGR, restul sunt de cylinder missfire)- repet, motorul merge la rotund, fara probleme.
Am fost in service si de pe tester a comandat valva EGR la 100%, iar motorul s-a oprit (semn ca valva a raspuns la comanda).
Nu au stiut ce sa-mi faca, asa ca au sters erorile si au spus sa revin daca mai apare ceva, au spus ca nu stiu ce poate avea masina.
Deja devine frustrant...idei?
- DB77AAA
- *******
- 6,675 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,675
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Sperkule
- OP
- 125 mesaje
- din 23 Mai 2013
- Astra 2001 Z14XE
- Alba
Sperkule
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2013
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,675 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,675
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Sperkule
- OP
- 125 mesaje
- din 23 Mai 2013
- Astra 2001 Z14XE
- Alba
Sperkule
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2013
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,675 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,675
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Sperkule a scris:pai am inteles ca la modelul asta de astra nu poate fi dezactivat EGR ul
DB77AAA a scris:Sunt aceleasi modele fara EGR din fabrica....
E drept, nu cunosc Z14XE cu fara EGR din fabrica, dar se poate face OFF.
Ce nu are legatura? Cu oprirea? EGR primeste de la ECU comanda sa se deschida X %, ECU regleaza amestecul pentru o anumita cantitate de gaze daduse prin EGR, insa EGR-ul daca e semidefect se deschide Y% si aduce o cantitate mai mare sau mai mica de gaze, ECU nu stie asta - de aici si oprirea / mersul nasol la turatii constante cand lucreaza EGR
- Sperkule
- OP
- 125 mesaje
- din 23 Mai 2013
- Astra 2001 Z14XE
- Alba
Sperkule
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2013
- Mesaj Privat
ziceam ca " Sunt aceleasi modele fara EGR din fabrica.... " nu are legatura cu "la modelul asta de astra nu poate fi dezactivat EGR ul ".
Ultimul comentariu al tau este foarte pertinent, si , cel mai probabil, asta e buba...ca sa evit sa dau cateva sute bune de ron pe un EGR, cum pot face "OFF" la EGR pe modelul meu? adica sa nu mai functioneze, si gata.
Din soft am inteles ca nu merge. (sau exista vreun subterfugiu?)
Hard pot sa-i fac ceva? Sa pun o lamela ceva de metal care sa il obtureze?
Ultimul comentariu al tau este foarte pertinent, si , cel mai probabil, asta e buba...ca sa evit sa dau cateva sute bune de ron pe un EGR, cum pot face "OFF" la EGR pe modelul meu? adica sa nu mai functioneze, si gata.
Din soft am inteles ca nu merge. (sau exista vreun subterfugiu?)
Hard pot sa-i fac ceva? Sa pun o lamela ceva de metal care sa il obtureze?
- DB77AAA
- *******
- 6,675 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,675
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Nu am studiat ideea de EGR OFF la Z14, adica nu m-a intrebat nimeni, insa zic eu ca daca merge citit, merge si scris cu EGR OFF / poate din mai multe incercari. Cel mai probabil vei avea nevoie de EGR pe pozitie cu mufa in el. Va fi OFF soft / adica nu va avea cerinta de EGR.
Cea mai ieftina metoda de EGR OFF este sa ii scoti mufa si blind, ecu vede ca nu e acolo si va regla amestecul corect. Ramai cu eroare, dar asta e. Daca il faci doar cu tablita si lasi mufa in continuare pusa, sau nu il faci si soft, ECU va cere EGR X% si revenim in problema.
La tine si restul de erori din aprindere ma duc cu gandul la ECU defect.
Cea mai ieftina metoda de EGR OFF este sa ii scoti mufa si blind, ecu vede ca nu e acolo si va regla amestecul corect. Ramai cu eroare, dar asta e. Daca il faci doar cu tablita si lasi mufa in continuare pusa, sau nu il faci si soft, ECU va cere EGR X% si revenim in problema.
La tine si restul de erori din aprindere ma duc cu gandul la ECU defect.
- Sperkule
- OP
- 125 mesaje
- din 23 Mai 2013
- Astra 2001 Z14XE
- Alba
Sperkule
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2013
- Mesaj Privat
Nu stiu ce sa zic, daca ar fi ECU defect, ar aparea erorile, dar motorul ar functiona corect, nu s-ar opri asa, la relanti la viteze mari, nu ar accelera de nebun la 3 k turatii, tot la relanti, si nici nu s-ar ingatui cand iau picioprul d p acceleratie (asta s-a intamplat doar in 2 randuri).
Ma gandesc la un EGR semidefect.
As putea incerca sa ii scot pur si simplu mufa, si sa vad daca mai apare ceva.
Ma gandesc la un EGR semidefect.
As putea incerca sa ii scot pur si simplu mufa, si sa vad daca mai apare ceva.
- Sperkule
- OP
- 125 mesaje
- din 23 Mai 2013
- Astra 2001 Z14XE
- Alba
Sperkule
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2013
- Mesaj Privat