Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
din ce an e zafira? daca e zafira b ai meniu ascuns si acolo iti arata si temperatura lichidului de racire. cum ajungi la el...nu prea stiu.caut ape forum ca sigur scrie undeva.
pana nu faci 2-3 cicluri de inchis-deschis termostat nu se aeriseste tot circuitul.

taxi de 300 000 km in alta tara e masina numai buna.sunt mult mai intretinute decat cele particulare. 300k km la un diesel e nimic.abia si-a facut rodajul.
Skip ads

  • motish

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2010

  • Mesaj Privat
E ok. Se pune apa in vasul corespunzator, se porneste motorul si se asteapta pana se incalzeste suficient ca sa deschida circuitul, trage cam toata apa din vas si apoi se completeaza iar. La mine asa a fost...
  • virgil grigoras

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
inseamna ca apa circula prin vasul de expansiune, dar nu ai vazut tu, problema, de fapt, era, ca nu ai mers destul cu masina sa deschida termostatul si astfel sa preia apa din vas si sa o bage in tot circuitul
asta, asa, ca si concluzie, nu?
  • noru85

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
salutare...ma bag si eu in discutie putin...la inceput mi se parea clara treaba : aer pe instalatie, pana am vazut numarul de km pe care ii are masina, ma confrunt cu aceasi problema acum la un audi A3 1.9 tdi...am schimbat radiatorul pt ca era fisurat. Am pus altul nou nout si aceasi problema ca si la tine nu se face turul complet iar caldura baga un pic pana cand apa ajunge la 70 de grade dupa care se opreste...L-am trimis pe baiat, a cui este maina, la un service specializat...de la un service a ajuns la vreo 3-4 si nimeni nu stie ce are...zilele astea l-au prostit sa isi schimbe pompa de apa si termostatul cum ca pompa nu ar baga destula presiune..bla bla bla...dar stupoare masina tot nu baga caldura!...eu am avut o data o problema asemanatoare nu baga caldura dupa ce se incalzea motorul, adica baga slabut se oprea iar baga un pic tot asa, dar finalul a fost urat...Garnitura de chiuloasa...Sad...nu vreau sa sperii pe nimeni dar asta am patito pe pielea mea...dar in cazul acestui audi nu ma crede nimeni dar tot nu ii dau de cap.....acuma poate te ajuta cu ceva ce ti-am scris
  • cont-sters-76855

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salut! Am si eu o Meriva A 2004 1.7DTI y17dt.In 2012 am schimbat antigelul si mergea returul care vine din EGR si returul de la radiator.Acum in 2014 nu mai baga din EGR.Furtunul e gol,uscat,rece tot timpul,si la rece si la cald.Mentionez ca EGR-ul este racit cu apa. Va rog sa ma ajutati! Eu cred ca e obturat vreun canal de apa in EGR!
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Esti sigur ca ai Y17DT ? Poate Z17DTH(DTL).Motorul mentionat de tine este Euro 3 si nu are egr racit cu apa.
  • cont-sters-76855

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Sunt foarte sigur! y17dt la Astra are EGR cu vacum la meriva e electric! scrie pe google egr meriva 1.7dti si sa vezi stutul care e defapt returul la antigel. la mine nu curge deloc pe el.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR