Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A
  • dany26112006

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Salut la toata lumea si un an nou fericit.
Un prieten are o zafira din 2004 diesel. Nu vrea de nici un fel sa porneasca.
A schimbat motorul , deoarece al lui a avut garnitura arsa si un piston topit un pic si mai ieftin a iesit cu schimbarea motorului.a luat acelasi tip de motor, e montat totul la locul lui dar nu vrea de nici un fel sa porneasca.motorul nou e de pe o zafira care era automata, iar masina lui este manuala. A pus testerul pe ea (snap on se numeste testerul) si da urmatoarele erori :
U2106 can-bus no comunication with tcm.
Au fost mai multe dar au fost sterse, dar acesta nu vrea de nici in fel sa se stearga. Becul cu cheita palpaie de fiecare data cand da la automat.
Aveti vro idee ceva?ce ar putea fi?am verificat impreuna cu el toate cablurile,mufele, sigurantele toate sunt curatate si la locul lor .

Orice idee e bine venita.

Multumesc
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
ca se aprinde intermitent,,cheita,,cred ca nu recunoaste cheia
ia legatura cu parvu daniel sau cu db77aaa
  • dany26112006

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Aia ma gandeam si eu, ca nu o recunoaste, problema este ca nu merge cheia decat manual nu merge inchisa din cheie, i-am schimbat bateria, dar degeaba, tot nu merge. Am desfacut contactul , l-am dat afara am verificat mufa de la imobilizatorul de la contact, l-am montat la loc si tot la fel cheita se aprinde intermitent.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
nu cumva ai pierdut cipu din cheie?

inainte pornea motoru(cel vechi)
poate ai schimbat si calculatoru odata cu motoru?
  • dany26112006

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Am verificat si cipu din cheie, este la locul lui. Nu l-am schimbat, Calculatorul e ala care in partea stanga a masinii langa roata fata, nu?daca ala e , acolo doar am curatat azi mufa, nu a umblat nimeni la el
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
In fata-stanga, la roata, are calculatorul de racire.
ECU este pe pompa de injectie (daca motorul este Y20DTH). Daca a fost schimbata si pompa, trebuie imperecheata cu celelalte module ale masinii.
  • dany26112006

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Atunci asta ar putea sa fie problema, pompa de injectie a venit cu tot cu noul motor, cred ca ar fi mai bine sa puna pompa de injectie de pe vechiul motor, nu?daca ecu e pe pompa de injectie, nu?e posibil sa iasa masina din timp?adica sa trebuiasca puna din nou la punct distributia?ca cineva mia spus ca pompa este legata de distributie sau ceva de genu.eu unu nu am auzit sau cel putin din cate cunosc eu, ca pompa de injectie are treaba cu distributia.
Sau se poate schimba numai calculatorul de pe pompa? Sau sunt legate unul de celalat?
  • dany26112006

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Da.. Din ce am citit aici pe forum se pare ca pompa e legata de distributie, e vro sansa sa se poata schimba doar ecu?fara sa mai trebuiasca data si pompa jos?
  • dany26112006

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2009

  • Mesaj Privat
As mai avea inca o intrebare daca poate cineva sa imi raspunda: daca pune vechiul ecu , injectoarele functioneaza in parametri lor?sau trebuiesc rescrisi in ecu?sau mai bine sa monteze injectoarele vechi?noul motor a venit complet, cu injectoare pompa , etc doar a fost montat sus pe masina si atat.
Cred ca cea mai buna si mai simpla solutie este imperecherea ecu cu restul si numai schimba nimic, nu?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
asa este cel mai bine imperecheaza ECU cu restul si nu mai umbla la restul plus asa stie ca daca motorul acela a functionat corect atunci functioneaza si acesta...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR