mr.tim
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2012
- Mesaj Privat
Salutare,
Am mai cautat pe forum exact problema mea la Z17DTL si nu am gasit, de aceea deshid acest topic in speranta ca s-a mai lovit cineva exact de problema mea.
Problema a inceput in vara, cand cu motorul semi-rece am dat sa pornesc si nu nimic, nu facea presiune, parca nu se alimenta cu motorina.
Insistand si facand pedale in timp ce invartea electromotorul, a dat sa porneasca, insa greu in valuri, si cu pedale rapide, cred ca intelegeti.
Pe parcurs dupa 2 zile problema s-a inrautatit si nu a mai vrut sa porneasca decat cu spray.
Am fost la mecanic, a schimbat rampa completa cu valva, degeaba la fel, apoi a facut test cu borcanasele, a vazut ca 2 injectoare dau mult pe retur, am fost la dezmembrari si am luat altele, le-am schimbat si o parte din problema s-a rezolvat in sensul ca nu mai porneste doar cu spray-ul, insa daca ii faci pedale rapid in timp ce invarte electromotorul.
Celelalte 2 injectoare neschimbate nu dau mult pe retur, par mai ok chiar si decat astea care le-am pus recent.
Fum nu scoate deloc, nici negru, nici alb, e ok, admisie curatata total acum 15.000 km, egr verificat tot atunci si era super ok, dar atunci masina mergea bine, asta e adevarat, acum nu stiu daca e bun.....
Pe tech2, nu sunt erori deloc, nu sunt martori in bord, presiune apare atunci cand se invarte motorul la pornire, dar din cate tin minte era 12bar sau ceva de genu si trebuia 15 si coboara foarte repede in 3-6 secunde e la 0 zero, parca se pierde presiune pe undeva sau nu este indeajuns de multa. Daca dau cu spray in filtru de aer, proneste brici. Mentionez ca masina merge perfect am facut 10.000 km cu ea asa si nici o problema in mers, trage foarte bine, nu scoate fum, doar consumul e un pic mai mare cu aceste 2 injectoare schimbate, dar asta cred ca din cauza ca nu sunt la fel cu cele vechi, sau nu sunt calibrate, habar nu am, dar nu ma deranjeaza.
Acum in iarna cand a fost -5, -10 grade nu a pornit deloc fara spray, ceea ce inseamna ca daca e frig rau afara nu o ia nici cu pedale, daca sunt 5-10 grade afara si nu a stat mai mult de 2 zile nepornita porneste destul de bine doar sa ii fac 1-2 pedale cand invarte...oricum fara pedale nu porneste deloc, asta e clar.
Ce credeti ca ar putea fi? la ce sa ma astept, va intreb ca nici nu prea am incredere in mecanici, vor sa ma puna sa iau pompa de inalta, altii sa schimb toate injectoarele, alti ca sa o las o zi doua la ei sa schimbe piese pe rand pana vad de la ce este, mi se pare strigator la cer ce mi s-a propus.
Eu refuz sa cred ca e ceva la injectoare sau pompa si ma gandesc la urmatoarele ca ar fi problema:
bujii, egr, carcasa filtru de motorina, furtun de vacuum, sau un furtun cu probleme, cu toate ca merge bine odata ce porneste, sau vreun senzor.
Multumesc, astept sfaturile si parerile voastre!
Am mai cautat pe forum exact problema mea la Z17DTL si nu am gasit, de aceea deshid acest topic in speranta ca s-a mai lovit cineva exact de problema mea.
Problema a inceput in vara, cand cu motorul semi-rece am dat sa pornesc si nu nimic, nu facea presiune, parca nu se alimenta cu motorina.
Insistand si facand pedale in timp ce invartea electromotorul, a dat sa porneasca, insa greu in valuri, si cu pedale rapide, cred ca intelegeti.
Pe parcurs dupa 2 zile problema s-a inrautatit si nu a mai vrut sa porneasca decat cu spray.
Am fost la mecanic, a schimbat rampa completa cu valva, degeaba la fel, apoi a facut test cu borcanasele, a vazut ca 2 injectoare dau mult pe retur, am fost la dezmembrari si am luat altele, le-am schimbat si o parte din problema s-a rezolvat in sensul ca nu mai porneste doar cu spray-ul, insa daca ii faci pedale rapid in timp ce invarte electromotorul.
Celelalte 2 injectoare neschimbate nu dau mult pe retur, par mai ok chiar si decat astea care le-am pus recent.
Fum nu scoate deloc, nici negru, nici alb, e ok, admisie curatata total acum 15.000 km, egr verificat tot atunci si era super ok, dar atunci masina mergea bine, asta e adevarat, acum nu stiu daca e bun.....
Pe tech2, nu sunt erori deloc, nu sunt martori in bord, presiune apare atunci cand se invarte motorul la pornire, dar din cate tin minte era 12bar sau ceva de genu si trebuia 15 si coboara foarte repede in 3-6 secunde e la 0 zero, parca se pierde presiune pe undeva sau nu este indeajuns de multa. Daca dau cu spray in filtru de aer, proneste brici. Mentionez ca masina merge perfect am facut 10.000 km cu ea asa si nici o problema in mers, trage foarte bine, nu scoate fum, doar consumul e un pic mai mare cu aceste 2 injectoare schimbate, dar asta cred ca din cauza ca nu sunt la fel cu cele vechi, sau nu sunt calibrate, habar nu am, dar nu ma deranjeaza.
Acum in iarna cand a fost -5, -10 grade nu a pornit deloc fara spray, ceea ce inseamna ca daca e frig rau afara nu o ia nici cu pedale, daca sunt 5-10 grade afara si nu a stat mai mult de 2 zile nepornita porneste destul de bine doar sa ii fac 1-2 pedale cand invarte...oricum fara pedale nu porneste deloc, asta e clar.
Ce credeti ca ar putea fi? la ce sa ma astept, va intreb ca nici nu prea am incredere in mecanici, vor sa ma puna sa iau pompa de inalta, altii sa schimb toate injectoarele, alti ca sa o las o zi doua la ei sa schimbe piese pe rand pana vad de la ce este, mi se pare strigator la cer ce mi s-a propus.
Eu refuz sa cred ca e ceva la injectoare sau pompa si ma gandesc la urmatoarele ca ar fi problema:
bujii, egr, carcasa filtru de motorina, furtun de vacuum, sau un furtun cu probleme, cu toate ca merge bine odata ce porneste, sau vreun senzor.
Multumesc, astept sfaturile si parerile voastre!
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Regulatorul de pe pompa ar fi prima chestie, daca rampa a fost schimbata cu tot cu valva(rampa a fost noua sau sh?).
Daca nu reconditioneaza injectoarele, mai ales ca dupa ce ai schimbat 2, motorul si-a schimbat comportamentul. Sunt posturi cu aceeasi problema ca a ta si a fost un injector.
Altii au avut valva mecanica de pe rampa. Aia nu da erori pe tester.
Daca nu reconditioneaza injectoarele, mai ales ca dupa ce ai schimbat 2, motorul si-a schimbat comportamentul. Sunt posturi cu aceeasi problema ca a ta si a fost un injector.
Altii au avut valva mecanica de pe rampa. Aia nu da erori pe tester.
mr.tim
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2012
- Mesaj Privat
Am chimbat 2 rampe ambele sh, ultima a fost luat de pe un motor 100% functional si era garantata, iese din schema rampa din aceasta cauza...
Din pacate si eu merg tot catre injectoare, cred ca pana la urma trebuie sa le reconditionez, am citit aseara un alt forum cineva care facea asemanator
ca la mine, acelasi motor, mai ales la pornire, si a rezolvat-o prin reconditionarea injectoarelor.
Mai astept si alte sfaturi, multumesc.
Din pacate si eu merg tot catre injectoare, cred ca pana la urma trebuie sa le reconditionez, am citit aseara un alt forum cineva care facea asemanator
ca la mine, acelasi motor, mai ales la pornire, si a rezolvat-o prin reconditionarea injectoarelor.
Mai astept si alte sfaturi, multumesc.
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
mr.tim
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2012
- Mesaj Privat