- razvanvasi
- *
- 26 mesaje
- din 01 Oct 2013
- Astra 2002 Z14XE
- Bihor
razvanvasi
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2013
- Mesaj Privat
buna coleti. se pare ca se tin problemele in lant de mine. am vrut azi sa scot numere rosii si mi sa spus la biroul de copiat acte ca imi trebuie si certificat fiscal de la cine am cumparato. cel ce mia vandut masina era cu numere provizorii de Cehia si nu a inregistrato la primarie in tara si mia zis ca atunci nu trebuie sa imi dea certificat fiscal. azi lam sunat dar era de stiut ca nu mai raspunde. ce pot sa fac in acest caz? banuesc ca nu o sa reusesc nici sa o inmatriculez
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cosmin65397
- OP
- 217 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 2011
- Bucuresti
cosmin65397
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
- razvanvasi
- *
- 26 mesaje
- din 01 Oct 2013
- Astra 2002 Z14XE
- Bihor
razvanvasi
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2013
- Mesaj Privat
- razvanvasi
- *
- 26 mesaje
- din 01 Oct 2013
- Astra 2002 Z14XE
- Bihor
razvanvasi
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2013
- Mesaj Privat
- windhelp2011
- *
- 11 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 1998 X16XEL
- Bucuresti
windhelp2011
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
razvanvasi a scris:buna coleti. se pare ca se tin problemele in lant de mine. am vrut azi sa scot numere rosii si mi sa spus la biroul de copiat acte ca imi trebuie si certificat fiscal de la cine am cumparato. cel ce mia vandut masina era cu numere provizorii de Cehia si nu a inregistrato la primarie in tara si mia zis ca atunci nu trebuie sa imi dea certificat fiscal. azi lam sunat dar era de stiut ca nu mai raspunde. ce pot sa fac in acest caz? banuesc ca nu o sa reusesc nici sa o inmatriculez
Buna! Cel de la care am luat-o noi a scos un rand de nr rosii in Romania. Cand am scos noi un alt rand de nr nosii nu mi-au cerut certificat fiscal, pe urma cand am fost la inmatricularea propriu zisa am avut iar nevoie de certificat fiscal. Ideea e ca nici cel de la care am luat-o nu a inregistrat-o la primarie. Tipul de la care am luat- mi-a sugerat sa fac contract direct pe mine( germ-eu) , sarind astfel peste el, lucru pe care eu l-am refuzat categoric. El practic nu mai plateste nici o taxa si nici nu isi asuma nici o alta problema cu masina. E ca si cand nici nu exista. Incearca sa suni de pe al telefon, poate se pacaleste si iti raspunde. Daca ai luat masina de pe un site de anunturi, incerca sa il gasesti iar acolo. Un buletin , ceva al lui nu ai(copie). ?
- razvanvasi
- *
- 26 mesaje
- din 01 Oct 2013
- Astra 2002 Z14XE
- Bihor
razvanvasi
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2013
- Mesaj Privat
- cosmin65397
- OP
- 217 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 2011
- Bucuresti
cosmin65397
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
Razvan, incearca sa-l indupleci pe tipu cate ti-a vandut-o sa scoata fiscalul, intelegete cumva cu el sa se duca la taxe si impozite ca nu e cine stie ce,nu prea ai alta solutie mai ales ca el e trecut in briefu mare. Daca tipu nu era trecut in nici un brief era altfel, "matraseai" un contract de vanzare- cumparare si o factura intre tine si ceh,gaseai pe cineva cu o platforma cu care te intelegeai sa-ti faca o declaratie la notar ca masina a venit adusa pe platforma si era altceva,in felu asta tipu era sarit din schema si tu erai propietar.
''Dar dacã reuºesc sa o fac contract între mne ºi slovac ce taxa ar trebuii sa achit inafara de aia de prima înmatriculate? Sau sa merg in istanta? Aºa aº rezolva cv? ''
Nu prea poti legal sa faci contract vz-cump daca in briefu mare e trecut tipu care ti-a vandut-o,ar fi trebuit ca tu sa fii trecut in briefu mare,dar nu ai zis la inceput ca e trecut el,deci nu merge! iar ca taxe vezi ca in primul post sunt enumerate!
Mi se pare ca omiti sa spui anumite lucruri sau nu cunosti si de aici trag concluzia ca ai cam luat "tzeapa" cu cel care ti-a vandut-o!
Singura solutie e sa obtii fiscalul de la cel care ti-a vandut-o!
''Dar dacã reuºesc sa o fac contract între mne ºi slovac ce taxa ar trebuii sa achit inafara de aia de prima înmatriculate? Sau sa merg in istanta? Aºa aº rezolva cv? ''
Nu prea poti legal sa faci contract vz-cump daca in briefu mare e trecut tipu care ti-a vandut-o,ar fi trebuit ca tu sa fii trecut in briefu mare,dar nu ai zis la inceput ca e trecut el,deci nu merge! iar ca taxe vezi ca in primul post sunt enumerate!
Mi se pare ca omiti sa spui anumite lucruri sau nu cunosti si de aici trag concluzia ca ai cam luat "tzeapa" cu cel care ti-a vandut-o!
Singura solutie e sa obtii fiscalul de la cel care ti-a vandut-o!
- cosmin65397
- OP
- 217 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 2011
- Bucuresti
cosmin65397
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
windhelp2011 a scris:
Buna! Cel de la care am luat-o noi a scos un rand de nr rosii in Romania. Cand am scos noi un alt rand de nr nosii nu mi-au cerut certificat fiscal, pe urma cand am fost la inmatricularea propriu zisa am avut iar nevoie de certificat fiscal. Ideea e ca nici cel de la care am luat-o nu a inregistrat-o la primarie. Tipul de la care am luat- mi-a sugerat sa fac contract direct pe mine( germ-eu) , sarind astfel peste el, lucru pe care eu l-am refuzat categoric. El practic nu mai plateste nici o taxa si nici nu isi asuma nici o alta problema cu masina. E ca si cand nici nu exista. Incearca sa suni de pe al telefon, poate se pacaleste si iti raspunde. Daca ai luat masina de pe un site de anunturi, incerca sa il gasesti iar acolo. Un buletin , ceva al lui nu ai(copie). ?
razvanvasi a scris:buna coleti. se pare ca se tin problemele in lant de mine. am vrut azi sa scot numere rosii si mi sa spus la biroul de copiat acte ca imi trebuie si certificat fiscal de la cine am cumparato. cel ce mia vandut masina era cu numere provizorii de Cehia si nu a inregistrato la primarie in tara si mia zis ca atunci nu trebuie sa imi dea certificat fiscal. azi lam sunat dar era de stiut ca nu mai raspunde. ce pot sa fac in acest caz? banuesc ca nu o sa reusesc nici sa o inmatriculez
Buna! Cel de la care am luat-o noi a scos un rand de nr rosii in Romania. Cand am scos noi un alt rand de nr nosii nu mi-au cerut certificat fiscal, pe urma cand am fost la inmatricularea propriu zisa am avut iar nevoie de certificat fiscal. Ideea e ca nici cel de la care am luat-o nu a inregistrat-o la primarie. Tipul de la care am luat- mi-a sugerat sa fac contract direct pe mine( germ-eu) , sarind astfel peste el, lucru pe care eu l-am refuzat categoric. El practic nu mai plateste nici o taxa si nici nu isi asuma nici o alta problema cu masina. E ca si cand nici nu exista. Incearca sa suni de pe al telefon, poate se pacaleste si iti raspunde. Daca ai luat masina de pe un site de anunturi, incerca sa il gasesti iar acolo. Un buletin , ceva al lui nu ai(copie). ?
Tu ai scos fiscalul tau si cu el te-ai prezentat la inmatriculari asta in urma fisei de inmatriculare pe care ai facut-o! E mai bine sa faci acte intre tine cumparator si cel din germania sau de unde cumperi masina ca sari peste intermediari neseriosi care nu declara masina la impozite si nu dau certificatul fiscal! doar obligatia asta o are intermediarul care iti vinde masina! Nu are cum sa se pacaleasca ala ca raspunde la telefon ,pe ala in doare in ....a dat masina si a luat banii,e greseala lui razvan ca nu a cerut fiscalul! eraun proverb"nu e prost cine cere ci care da!"
Cazul tau e diferit de al lui!
- razvanvasi
- *
- 26 mesaje
- din 01 Oct 2013
- Astra 2002 Z14XE
- Bihor
razvanvasi
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2013
- Mesaj Privat
repereu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
- Vectra sri
- ***
- 877 mesaje
- din 04 Oct 2012
- Astra 2002 z20let
- Cluj-Napoca
Vectra sri
- Mesaje scrise: 877
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2012
- Mesaj Privat
- aicidincolo
- *
- 6 mesaje
- din 05 Dec 2012
- Valcea
aicidincolo
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2012
- Mesaj Privat
ca sa inmatriculezi orice atelaj doar cu cartea de germania (brief mare) daca nu a avut numere rosi in Ro. fara certificat de neurmarire fiscala
1. sa banuiesti ca atelajul nu e furat ca la cate declaratii vei da intri bine langa Becali
2. Cauti pe net model contract Germania il completezi semnezi si la vanzator
3. Dai declaratie nenotariala ca ai adus atelajul tu cu masina ta pe platforma ta, daca nu ai pui pe cineva care are platforma sa dea el declaratie notariala ca tia adus-o el.
4. RAR se face doar la atelaj poate sa il prezinte si bunica doar cu brief mare, daca cer aia brief mic dai declaratie ca asa ai luat-o. acolo faci rost de carte RAR de Romania , cert de identificare un talon cu ITP pe 2 ani si o chitanta de 500lei
5. Fisc taxa mediu (hotie, poluare sau cum se va numi in 2014) dupa ce ai cartea de RAR Ro + alte copii copii
5.1 Fisc iei in evidenta atelajul pe ROLul tau faci rost si de o chitanta de 50lei de la ei
5.2 Fisc taxa inmatriculare 60 lei
6. Finante ceri adeverinta precum ca atelajul a fost cumparat din UE si ca nu tre sa platesti TVA (se emite in 4 zile lucratoare) tot cu carte carte RAR Ro + contracat vanz.cump + buletin + alte copii
7. CEC sau BCR ceva taxa talon sau nu mai stiu sigur
7. acum cu toate actele de mai sus +copii la un birou de acte mai completezi ceva cereri de inmatriculare si iti faci si asigurare la atelaj le dai la un nene la inmatriculari sa iti vopseasca vreo 2 numere pentru a doua zi.
10. de preferinta ca atelajul sa fie Opel
daca am uitat ceva sa le dati la aia la birul de acte inca 5 lei sa va spuna ce am uitat, astea sunt pasi in mare ce trebuie sa faci , nu cumva sa pomeniti de samsarul care v-a adus masina ca va pune sa luati fiscal de la el si ala daca are datorii mari teapa.
traba asta nu e valabila daca masina a avut numere rosii.. acolo trebuie fiscal clar !
1. sa banuiesti ca atelajul nu e furat ca la cate declaratii vei da intri bine langa Becali
2. Cauti pe net model contract Germania il completezi semnezi si la vanzator
3. Dai declaratie nenotariala ca ai adus atelajul tu cu masina ta pe platforma ta, daca nu ai pui pe cineva care are platforma sa dea el declaratie notariala ca tia adus-o el.
4. RAR se face doar la atelaj poate sa il prezinte si bunica doar cu brief mare, daca cer aia brief mic dai declaratie ca asa ai luat-o. acolo faci rost de carte RAR de Romania , cert de identificare un talon cu ITP pe 2 ani si o chitanta de 500lei
5. Fisc taxa mediu (hotie, poluare sau cum se va numi in 2014) dupa ce ai cartea de RAR Ro + alte copii copii
5.1 Fisc iei in evidenta atelajul pe ROLul tau faci rost si de o chitanta de 50lei de la ei
5.2 Fisc taxa inmatriculare 60 lei
6. Finante ceri adeverinta precum ca atelajul a fost cumparat din UE si ca nu tre sa platesti TVA (se emite in 4 zile lucratoare) tot cu carte carte RAR Ro + contracat vanz.cump + buletin + alte copii
7. CEC sau BCR ceva taxa talon sau nu mai stiu sigur
7. acum cu toate actele de mai sus +copii la un birou de acte mai completezi ceva cereri de inmatriculare si iti faci si asigurare la atelaj le dai la un nene la inmatriculari sa iti vopseasca vreo 2 numere pentru a doua zi.
10. de preferinta ca atelajul sa fie Opel
daca am uitat ceva sa le dati la aia la birul de acte inca 5 lei sa va spuna ce am uitat, astea sunt pasi in mare ce trebuie sa faci , nu cumva sa pomeniti de samsarul care v-a adus masina ca va pune sa luati fiscal de la el si ala daca are datorii mari teapa.
traba asta nu e valabila daca masina a avut numere rosii.. acolo trebuie fiscal clar !
daniel.cez- Suspendat
- 33 mesaje
- din 03 Oct 2013
- Vectra 2002 Z16XE
- Bucuresti
daniel.cez- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2013
- Mesaj Privat
va salut am si eu o problema pe brief e trecut un roman ex costi... care a condus masina din germania in romania si pe contractul de vanzare din germania e alt roman ex dan...care am cumparato eu am certificat fiscal de la ce-l de la care am cumparato eu dan si eu la randul meu am facut raru-l si apoi am vandut masina altui roman ex ion... si i-am dat toate actele in original si certificat fiscal de la financiar care acum surpriza la ploiesti la el la imatriculari ai cere o imputrernicire notariala precum ca vanzatoru- l dan... de la care am cumparat eu masina il imputerniceste pe costi.. ca sa conduca auto din germania in romania....? si marea problema este ca ce-l de la care am cumparat eu masina este plecat din tara si nu pot da de el si nu poate sa imatriculeze masina ion... tinand cont ca are 2 fiscale si-a platit si taxa de mediu si toate actele ok cum o poate imatricula ? eu nu am imatriculato am circulat cu nr provizorii va rog cine i-l poate ajuta care stie ce poate face sa o imatriculeze fara imputernicirea de la dan de care nu pot da de el ......nr tel al meu 0731 495 418 daniel
- Vectra sri
- ***
- 877 mesaje
- din 04 Oct 2012
- Astra 2002 z20let
- Cluj-Napoca
Vectra sri
- Mesaje scrise: 877
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2012
- Mesaj Privat
a venit masina cumva pe platforma sau pt ce itzi cere imputernicere notariala ? masina a avut numere provizorii de germania ? in caz ca nu a avut sau din alea galbene si nu rosii atunci tre sa mergi la notar sa faci o imputernicere cum ca o venit masina pe platforma sau cum ca s-au pierdut numerele (oricum cele galbene is interzise in ungaria si ti le confisca pe loc de te prinde politia si daca nu te opreste pana in vama nimeni ti le i-au vamesii) doar cele rosii de germania is OK ).
zuzo
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2015
- Mesaj Privat
- Vectra sri
- ***
- 877 mesaje
- din 04 Oct 2012
- Astra 2002 z20let
- Cluj-Napoca
Vectra sri
- Mesaje scrise: 877
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2012
- Mesaj Privat
salut daca nimeresti pe nemtii este mai ok , daca is turci ,polonezi , sau indieni mai nou nu e asa ok dar mai sant si corecti , neamtz corect 100% nu mai gasesti or fi fost ei prin anii 90 dar acum nu mai sant , manaresc si ei masini mai ceva ca romanii , nu vreau sa te speriu dar asta e adevarul sa fi foarte atent si daca potzi fa o proba la masina fie si ea prin curtea parcului ... pt ca majoritatea masinilor din parc is radiate si nu au numere sa potzi iesi cu ea pe drum ... nici pe riscul tau nu te vor lasa sa iesi vorba aia 100 sau 200 de metri sa vezi cum trage sa dai si tu viteza 1,2,3 sa vezi cam ce cumperi. Itzi las niste poze mai jos de la o corsa cu brief mic + brief mare sa vezi cum arata, spunele eventual ca nu doresti factura pe masina ca poate scotzi un pret mai bun , sa itzi faca un contract de vanzare cumparare din ala tras la imprimanta unde sa completezi tu datele, o sa itzi fac o poza sa vezi despre ce e vorba, daca nu esti sigur pe ceea ce cumperi , vorbeste din timp cu ceva firma sau persoane fizice care au platforma sa te intelegi la ce pret itzi aduce masina acasa, ca daca cumva ti se strica masina pe drum ai dat de dracu , o sa itzi ceara orice firma sa vina dupa tine pe autostrada sau unde ramai cu ea , minim 200 euro , apoi ce te mai costa reparatia , si credema ei manoperele nu is ca in Romania daca in Romania itzi cere 200-300 de lei pt o distributie acolo , o sa ceara 200-300 de euro.
asa arata un brief mic
asa arata un brief mare si poaza de langa e un contract necompletat , nu e obligatoriu sa fie exact ca si cel din poza mea ele difera , trebuie sa fie trecut culoarea (farbe), pretul (preis),
seria sasiu ,(fahrgestellnumer),eventual data fabricatie nu la toate apar, verkaufer-vanzatorul, kaufer cumparatorul, impreuna cu adresele celor 2 , neaparat data (datum) si semnaturile
neaparat cand cumperi masina sa fie radiata ca altfel itzi va da cartea de la R.A.R peste vreo 6 luni asta e valabil pt orice tara indiferent de unde cumperi masina , Oricum daca masina este fara numere atunci este sigur ca e radiata.
asa arata o asigurare pt numere provizorii de germania , asta daca te hotarasti sa vi cu ea pe rotzi.
Asa arata un brief stil vechi , mai sant destui care le au si asa , daca le primesti in formatu asta e ok si asa dupa cum vezi ameu are o stampila cu albastru pe el, aia inseamna ca este anulat deoarece mi-au dat briefuri noi actele ce ti le-am pus aici fiind de la aceeasi masina.
Procedura e relativ simpla daca e vorba de un parc itzi vor face ei actele , asa in mare i nevoie doar de buletinele voastre , te duci la sediul lor de unde se elibereaza numere (un fel de inmatriculari) cu buletinele contractu,factura in functie de ce ai , si te duci la ghiseu cu actele si buletinele , de acolo incolo se ocupa ei , de obicei nu dureaza mai mult de 30 de min toata treaba , daca o iei de la parc auto atunci n-ai nici o treaba dai acolo ceva si au ei angajatzi care se duc si rezolva actele si vin la tine cu ele pregatite si numerele scoase. Sau negociezi direct cu cel care vine sa itzi dea masina sa i spui sa itzi faca un pret cu numere incluse , sa ai in vedere totusi ca un set de numere costa de la 150 de euro in sus in functie de zona in care se afla masina , si motorizarea ei si cu siguranta o vor face pe numele tau ca doar tu vei veni cu ea si atunci cum probabil , nu ai mai avut asigurari in germania va fi mai scump, undeva gen 200 de euro pt un motor de 1896 cmc poate chiar mai mult.
de curios ce masina doresti sa achizitionezi ?
asa arata un brief mic
asa arata un brief mare si poaza de langa e un contract necompletat , nu e obligatoriu sa fie exact ca si cel din poza mea ele difera , trebuie sa fie trecut culoarea (farbe), pretul (preis),
seria sasiu ,(fahrgestellnumer),eventual data fabricatie nu la toate apar, verkaufer-vanzatorul, kaufer cumparatorul, impreuna cu adresele celor 2 , neaparat data (datum) si semnaturile
neaparat cand cumperi masina sa fie radiata ca altfel itzi va da cartea de la R.A.R peste vreo 6 luni asta e valabil pt orice tara indiferent de unde cumperi masina , Oricum daca masina este fara numere atunci este sigur ca e radiata.
asa arata o asigurare pt numere provizorii de germania , asta daca te hotarasti sa vi cu ea pe rotzi.
Asa arata un brief stil vechi , mai sant destui care le au si asa , daca le primesti in formatu asta e ok si asa dupa cum vezi ameu are o stampila cu albastru pe el, aia inseamna ca este anulat deoarece mi-au dat briefuri noi actele ce ti le-am pus aici fiind de la aceeasi masina.
Procedura e relativ simpla daca e vorba de un parc itzi vor face ei actele , asa in mare i nevoie doar de buletinele voastre , te duci la sediul lor de unde se elibereaza numere (un fel de inmatriculari) cu buletinele contractu,factura in functie de ce ai , si te duci la ghiseu cu actele si buletinele , de acolo incolo se ocupa ei , de obicei nu dureaza mai mult de 30 de min toata treaba , daca o iei de la parc auto atunci n-ai nici o treaba dai acolo ceva si au ei angajatzi care se duc si rezolva actele si vin la tine cu ele pregatite si numerele scoase. Sau negociezi direct cu cel care vine sa itzi dea masina sa i spui sa itzi faca un pret cu numere incluse , sa ai in vedere totusi ca un set de numere costa de la 150 de euro in sus in functie de zona in care se afla masina , si motorizarea ei si cu siguranta o vor face pe numele tau ca doar tu vei veni cu ea si atunci cum probabil , nu ai mai avut asigurari in germania va fi mai scump, undeva gen 200 de euro pt un motor de 1896 cmc poate chiar mai mult.
de curios ce masina doresti sa achizitionezi ?
zuzo
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2015
- Mesaj Privat
- Vectra sri
- ***
- 877 mesaje
- din 04 Oct 2012
- Astra 2002 z20let
- Cluj-Napoca
Vectra sri
- Mesaje scrise: 877
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2012
- Mesaj Privat
- shoggy
- **
- 119 mesaje
- din 12 Mar 2015
- Astra 2001 Z16XE
- Buzau
shoggy
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2015
- Mesaj Privat
Salutare! Zilele trecute am cumparat un Astra g din 2001. Este adus din Germania,proprietarul a folosit un rand de nr. rosii lasandu mi posibilitatea sa mai schimb odata nr. Masina a fost adusa pe platforma. As vrea sa ma lamuriti daca documentele pe care le am sunt potrivite pentru autentificare RAR. Am acel brif mic si mare in germana,un contract vanzare cumparare ||(kaufvertrag) intre neamt si cel de la care am luat-o,contract vanzare cumparare intre mine si roman,autorizatie de circulare provizorie,asigurare pe o luna,iar fiscalul si declaratia ca a fost adusa pe platforma,o sa le primesc.
De asemenea am fost cred pacalit de insistentele vanzatorului ca acel EURO 3 UND D4 este recunoscut ca euro 4 la taxa de mediu.
Si in ultimul rand,daca merg la rar pe 20 martie cu niste gingii de cauciucuri de vara,este un impediment?
Va multumesc tuturor!
De asemenea am fost cred pacalit de insistentele vanzatorului ca acel EURO 3 UND D4 este recunoscut ca euro 4 la taxa de mediu.
Si in ultimul rand,daca merg la rar pe 20 martie cu niste gingii de cauciucuri de vara,este un impediment?
Va multumesc tuturor!