ionutzu88
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2013
- Mesaj Privat
am si eu o intrebare am si eu o problema la un astra h 1.7 dth 59kw 80 de cai am facut si eu testul (agrafa)si mi-a rezultat urmatoarele coduri ECN227911 si ECN050074 mentionez ca acum am martorul de motor aprins dar problema e cand o duceam pe la 120 130 km/h si reduceam se aprinde service si se plafona la 3000 rotatii si nu mai trage cum trebuie daca opream motorul se stingea singur service dar acum s-a aprins direct martorul motor am mai citit ca poate fii de la nu stiu ce pompa de la alternator...si al doilea am citit pe forum aici problema cu abs-ul?eu nu am martor aprins dar sa ii scot borna de minus cu motorul pornit sau oprit?nu ati specificat astept raspuns stima
- e_alin
- **
- 344 mesaje
- din 18 Mai 2009
- Astra 2015
- Sibiu
e_alin
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2009
- Mesaj Privat
prima eroare p2279 zice ca trage aer fals. aceasta iti plafoneaza motorul la 3000 rot. cel mai des problema este generata de EGR care este blocat sau bobina lui este defecta. pt prima data verifica traseul conductelor de admisie de la debitmetru pana la galeria de admisie sa nu ai pierderi de presiune si curata egr-ul. p0500 estre intradevar generata de o problema la abs (mufe oxidate ,contacte imperfecte.)dar aceasta nu te afecteaza cu limitarea puterii. p0500 este o eroare des intalnita la astra 2004+ .eu la doua masini am aceasi eroare si nu le dau de cap de cativa ani de zile, am renuntat sa imi mai bat capul atata timp cat nu ma afecteaza.
ionutzu88
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2013
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
ionutzu88 a scris:...... sa ii scot borna de minus cu motorul pornit sau oprit?nu ati specificat .......
Niciodata , niciodata ..nici macar o data nu se decupleaza nici o borna de la baterie cu motorul in functiune.
Pentru reparatii la masina intotdeauna borna minus ( --- ) se decupleaza PRIMA .......iar dupa interventie se cupleaza ULTIMA .
Mai sint si exceptii ca si in acest caz. (Doamne-fereste !)