- 0va
- OP
- 864 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Signum 2008 Z19DTH
- Timis
0va
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salutari in primul rand.
Am zis sa deschid un mic topic pe tema asta deoarece si eu m-am lovit de problema asta.
Este vorba despre farurile de fabrica la Vectra B2 cu xenon.
Eu am cumparat o Vectra B2 in toamna si aveam probleme cu faza scurta.
Mai exact la mine lumina extrem de prost si multa lume zicea si radea de lupele lor, ca-s prea mici si de aia nu lumineaza bine. Nimic mai gresit. Daca nu luminau bine nu se puneau pe masini in primul rand ca nu-s construite de babuini, totusi sunt ingineri care au studiat problema.
Prima chestie a fost sa schimb becurile care intr-adevar la mine cel putin erau chinezarii si ori mergeam cu o lumanare aprinsa ori cu farurile aprinse tot una era. Buuuun, zis si facut, luat doua becuri D2S cu imprumutul si le-am montat. S-a schimbat ceva, dar tot nu era satisfacator.
Acum 3 saptamani am intrat in concediu medical si tot pe atunci am avut o problema cu pompa de injectie(Y20DTH) si m-am decis intr-o zi cu soara sa dau jos farurile sa vopsesc elementele cromatre din interior cu vopsea neagra(nJoy style).
In mai putin de jumatate de ora le-am si dat jos si m-am apucat sa dau jos sticlele farurilor. Intr-un final am reusit sa dezlipesc tot siliconul de pe margini si jos sticlele.
Mai grea a fost partea cu datul jos oglinzile farurilor, dar au mers si alea pana la urma.
Desfacut cu atentie fiecare surub in parte, pana le-am facut bucati bucati bucatele.
Buuuun. Si acum vine partea interesanta....
Dupa ce am desfacut farurile pana la ultimul surub a venit randul lupelor....si ce sa vezi....ambele oglizi de la faza scurta(cele cu lupe) erau matuite pe partea unde bate cel mai bine D2S-ul. Mai grav era ca la farul din partea dreapta, oglinda aferenta lupei avea cromul efectiv ars complet.
Dupa vreo 3 zile de telefoane in stanga si dreapta, autand pe cineva care are posibilitatea sa faca o cromare-nichelare....nici un rezultat.....de fapt era un singur tip de care am dat...mai exact in Ploiesti care cerea 15 euro/decimetru patrat, ceea ce mi s-a parut scump si peste mana sa le trimit pana la el ...sa mi platesc transport si alte cele...
A doua zi am luat oglinzile in mana si m-am decis sa le sterg cu niste solutie de geamuri, si surprinzator cea mai putin afectatat avea doar niste praf depus...nimic mai mult, dar cealalta era o cauza pierduta.
Ce am facut? Am luat de la magazin de piese auto(oarecare) un spray crom. Urmand instructiunile unui coleg am facut asa: Dat 2 straturi de vopsea pe oglinda dupa care 10 min in cuptorul de bucatarie la 200 de grade, scos, lasat la racit 10 minute, dupa care acceasi operatie ca la inceput, repetata de 4 ori, dupa care rezultatul final.
Adevarat este ca nu e identic cu cromarea-nichelarea, dar rezultatule e destul de aproape.
Dupa montarea completa a farurilor si izolarea sticlei, le-am montat pe masina.
Rezultatul: diferenta enorma. Este o diferenta vizibila intre cele doua oglinzi, adica la cea neschimbata doar curatata lumineaza excelent dar partea dreapta lumineaz foarte bine doar ca nu are luciul acela specific cromului siu de aia nu face dunga specifica farurilor cu lupa foarte clara si lizibila, dar este o inbunatatire enorma.
Ca sa concluzionez, se merita pe deplin desfacearea farurilor daca dau semne de luminozitate slaba, doar sa aveti pe cineva care poate face cromar-nichelare sauuuu aluminizare cum se spune mai nou in fabricile de profil.
La mine urmeaza sa le mai desfac o data ca am gasit pe cineva intr-o fabrica de faruri care ma poate ajuta cu o aluminizare.
Ce-i drept si eu vroiam sa schimb lupele sau chiar farurile, gasisem o modalitate de montare lupe de E46 in farurile astea, dar nu am vrut sa fac modificari de genu. Pana la urma daca vrem o solutie se gaseste....mai greu, dar trebuie insistat un pic.
Daca mai doreste cineva ceva indicatii va ajut cu placere.
Mai pe seara cand ajung acasa o sa pun cateva poze cu starea oglinzilor mele sa se vada despre ce e vorba.
Eventual cand le voi redesface, voi face si un tutorial de demontare/desfacere a farurilor.
Succes in continuare.
P.S.: sper sa nu fie duplicat thread-ul asta, eu am cautat problema asta intens vreo saptamana si nu am gasit nimic.
Am zis sa deschid un mic topic pe tema asta deoarece si eu m-am lovit de problema asta.
Este vorba despre farurile de fabrica la Vectra B2 cu xenon.
Eu am cumparat o Vectra B2 in toamna si aveam probleme cu faza scurta.
Mai exact la mine lumina extrem de prost si multa lume zicea si radea de lupele lor, ca-s prea mici si de aia nu lumineaza bine. Nimic mai gresit. Daca nu luminau bine nu se puneau pe masini in primul rand ca nu-s construite de babuini, totusi sunt ingineri care au studiat problema.
Prima chestie a fost sa schimb becurile care intr-adevar la mine cel putin erau chinezarii si ori mergeam cu o lumanare aprinsa ori cu farurile aprinse tot una era. Buuuun, zis si facut, luat doua becuri D2S cu imprumutul si le-am montat. S-a schimbat ceva, dar tot nu era satisfacator.
Acum 3 saptamani am intrat in concediu medical si tot pe atunci am avut o problema cu pompa de injectie(Y20DTH) si m-am decis intr-o zi cu soara sa dau jos farurile sa vopsesc elementele cromatre din interior cu vopsea neagra(nJoy style).
In mai putin de jumatate de ora le-am si dat jos si m-am apucat sa dau jos sticlele farurilor. Intr-un final am reusit sa dezlipesc tot siliconul de pe margini si jos sticlele.
Mai grea a fost partea cu datul jos oglinzile farurilor, dar au mers si alea pana la urma.
Desfacut cu atentie fiecare surub in parte, pana le-am facut bucati bucati bucatele.
Buuuun. Si acum vine partea interesanta....
Dupa ce am desfacut farurile pana la ultimul surub a venit randul lupelor....si ce sa vezi....ambele oglizi de la faza scurta(cele cu lupe) erau matuite pe partea unde bate cel mai bine D2S-ul. Mai grav era ca la farul din partea dreapta, oglinda aferenta lupei avea cromul efectiv ars complet.
Dupa vreo 3 zile de telefoane in stanga si dreapta, autand pe cineva care are posibilitatea sa faca o cromare-nichelare....nici un rezultat.....de fapt era un singur tip de care am dat...mai exact in Ploiesti care cerea 15 euro/decimetru patrat, ceea ce mi s-a parut scump si peste mana sa le trimit pana la el ...sa mi platesc transport si alte cele...
A doua zi am luat oglinzile in mana si m-am decis sa le sterg cu niste solutie de geamuri, si surprinzator cea mai putin afectatat avea doar niste praf depus...nimic mai mult, dar cealalta era o cauza pierduta.
Ce am facut? Am luat de la magazin de piese auto(oarecare) un spray crom. Urmand instructiunile unui coleg am facut asa: Dat 2 straturi de vopsea pe oglinda dupa care 10 min in cuptorul de bucatarie la 200 de grade, scos, lasat la racit 10 minute, dupa care acceasi operatie ca la inceput, repetata de 4 ori, dupa care rezultatul final.
Adevarat este ca nu e identic cu cromarea-nichelarea, dar rezultatule e destul de aproape.
Dupa montarea completa a farurilor si izolarea sticlei, le-am montat pe masina.
Rezultatul: diferenta enorma. Este o diferenta vizibila intre cele doua oglinzi, adica la cea neschimbata doar curatata lumineaza excelent dar partea dreapta lumineaz foarte bine doar ca nu are luciul acela specific cromului siu de aia nu face dunga specifica farurilor cu lupa foarte clara si lizibila, dar este o inbunatatire enorma.
Ca sa concluzionez, se merita pe deplin desfacearea farurilor daca dau semne de luminozitate slaba, doar sa aveti pe cineva care poate face cromar-nichelare sauuuu aluminizare cum se spune mai nou in fabricile de profil.
La mine urmeaza sa le mai desfac o data ca am gasit pe cineva intr-o fabrica de faruri care ma poate ajuta cu o aluminizare.
Ce-i drept si eu vroiam sa schimb lupele sau chiar farurile, gasisem o modalitate de montare lupe de E46 in farurile astea, dar nu am vrut sa fac modificari de genu. Pana la urma daca vrem o solutie se gaseste....mai greu, dar trebuie insistat un pic.
Daca mai doreste cineva ceva indicatii va ajut cu placere.
Mai pe seara cand ajung acasa o sa pun cateva poze cu starea oglinzilor mele sa se vada despre ce e vorba.
Eventual cand le voi redesface, voi face si un tutorial de demontare/desfacere a farurilor.
Succes in continuare.
P.S.: sper sa nu fie duplicat thread-ul asta, eu am cautat problema asta intens vreo saptamana si nu am gasit nimic.
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- 0va
- OP
- 864 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Signum 2008 Z19DTH
- Timis
0va
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
- georgerusu
- **
- 196 mesaje
- din 08 Aug 2011
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
georgerusu
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2011
- Mesaj Privat
Vreau sa va intreb daca se merita sa dau jos farurile normale cu halogen de pe B2-ul meu si sa cumpar un set de faruri xenon de la dezmembrari. Am citit cred ca 100 de pagini pe forumul asta si tot nu pot ajunge la o concluzie. Sunt colegi care spun ca nu lumineaza mult mai bine faul cu xenon si sunt altii care sun ca e diferenta majora. Conduc destul de mult noaptea si am nevoie de lumina buna. Pana acum am 3 variante:
1. Pastrez farurile originale si imi iau niste becuri Osram de top (aprox 300ron)
2. Cumpar faruri xenon din dezmembrari si pun un kit xenon bun pe ele (aprox 850ron)
3. Cumpar niste faruri gen "tuning" si pun un kit xenon bun pe ele (aprox 600ron)
Vreau sa va intreb ce ma sfatuiti sa fac.
Multumesc si astept parerile voastre
1. Pastrez farurile originale si imi iau niste becuri Osram de top (aprox 300ron)
2. Cumpar faruri xenon din dezmembrari si pun un kit xenon bun pe ele (aprox 850ron)
3. Cumpar niste faruri gen "tuning" si pun un kit xenon bun pe ele (aprox 600ron)
Vreau sa va intreb ce ma sfatuiti sa fac.
Multumesc si astept parerile voastre
- z16xep
- **
- 259 mesaje
- din 12 Jun 2012
- Astra 2006 z17dth
- Arad
z16xep
- Mesaje scrise: 259
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2012
- Mesaj Privat
Eu as alege versiunea 3, deoarece faruri originale cu xenon am avut pe masina si nu am fost multumit , cu toate ca am schimbat balast si bec gandindu-ma ca se imbunatateste vizibilitatea pe timp de noapte, dar nu a fost asa. Schimbul farurilor teoretic ar mai implica montarea unor spalatoare de far+vasul de 5 L de lichid si un motoras suplimentar.
Farurile din poza sunt DEPO.
Farurile din poza sunt DEPO.
- georgerusu
- **
- 196 mesaje
- din 08 Aug 2011
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
georgerusu
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2011
- Mesaj Privat
- 0va
- OP
- 864 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Signum 2008 Z19DTH
- Timis
0va
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
Toate trei variante sunt ok. Dar pana la urma ramane sa te decizi tu.
La prima varianta te costa pana in 200 de lei un set de Osram NightBreaker, nu iti lua alta varianta, asta ar fi cea mai buna dupa parerea mea.
La a doua varinata e mai complicat un pic si foarte scump, in sensul ca daca vrei sa faci o traba ca lumea sa fie exact cum vine din fabrica ai nevoie de o gramada de piese. Farurile, cu putin noroc echipate cu becuri, toata instalatia electrica a farurilor + drosere+balasturi, instalatie de spalat faruri(optional), sunt ceva cântare(sau cum s-or numi in termeni oficiali) care ajuta reglarea farurilor pe inaltime.
A treia varianta e foarte ok daca vrei sa ai faruri cu lupa mai ieftin, deoarece functioneaza cu becuri H7+H7(faza scurta/lunga), nu ca cele originale care merg cu D2S+H7(care D2S se stie ca sunt destul de piperate daca vrei un bec de calitate ~150+ ron/buc) Acum problema ar fi ca daca vrea nenea de la RAR sa faca un ban de sarbatori, se ia de tine pentru farurile aftermarket, care, mai mult ca sigur nu sunt trecute in talon modificarile respective deoarece la montarea de faruri cu lupa, zic ca trebuie sa ai si spalatoare de faruri.
Pana la urma, eu recomand farurile cu lupa, pt ca lumineaza mai bine decat un bec normal, dar in acelasi timp si becul normal, cel recomandat face treaba foarte buna si nu sunt atat de mute batai de cap cu montaj/demontaj faruri si instalatii electrice.
Sper sa iti fie de ajutor si sa te poti hotara la ceea ce consideri tu cel mai bine pentru tine.
La prima varianta te costa pana in 200 de lei un set de Osram NightBreaker, nu iti lua alta varianta, asta ar fi cea mai buna dupa parerea mea.
La a doua varinata e mai complicat un pic si foarte scump, in sensul ca daca vrei sa faci o traba ca lumea sa fie exact cum vine din fabrica ai nevoie de o gramada de piese. Farurile, cu putin noroc echipate cu becuri, toata instalatia electrica a farurilor + drosere+balasturi, instalatie de spalat faruri(optional), sunt ceva cântare(sau cum s-or numi in termeni oficiali) care ajuta reglarea farurilor pe inaltime.
A treia varianta e foarte ok daca vrei sa ai faruri cu lupa mai ieftin, deoarece functioneaza cu becuri H7+H7(faza scurta/lunga), nu ca cele originale care merg cu D2S+H7(care D2S se stie ca sunt destul de piperate daca vrei un bec de calitate ~150+ ron/buc) Acum problema ar fi ca daca vrea nenea de la RAR sa faca un ban de sarbatori, se ia de tine pentru farurile aftermarket, care, mai mult ca sigur nu sunt trecute in talon modificarile respective deoarece la montarea de faruri cu lupa, zic ca trebuie sa ai si spalatoare de faruri.
Pana la urma, eu recomand farurile cu lupa, pt ca lumineaza mai bine decat un bec normal, dar in acelasi timp si becul normal, cel recomandat face treaba foarte buna si nu sunt atat de mute batai de cap cu montaj/demontaj faruri si instalatii electrice.
Sper sa iti fie de ajutor si sa te poti hotara la ceea ce consideri tu cel mai bine pentru tine.
- georgerusu
- **
- 196 mesaje
- din 08 Aug 2011
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
georgerusu
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2011
- Mesaj Privat
Multumesc foarte mult pentru raspunsuri. Voi pune Osram Night Braker pe farurile cu oglinda originale ale masinii, ma duc la un service sa fac un reglaj corespunzator si cred ca va fi suficient.
Oricum niciodata nu as pune kit xenon pe faruri cu oglinda. Numai eu stiu cat ii injur pe desteptii de genu asta noaptea:)
Oricum niciodata nu as pune kit xenon pe faruri cu oglinda. Numai eu stiu cat ii injur pe desteptii de genu asta noaptea:)
- Vectra b02
- *
- 36 mesaje
- din 30 Jul 2011
- Vectra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
Vectra b02
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2011
- Mesaj Privat
- deleted-40231
- **
- 56 mesaje
- din 07 Oct 2009
deleted-40231
- Mesaje scrise: 56
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
giubau_v8
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: buzau
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2006
- Mesaj Privat
johnc
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2000 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2011
- Mesaj Privat
Salut baieti. Am si eu aceeasi problema cu xenonul oem. Intrebarea mea pentru Ova este natura materialului din care sunt facute oglinzile astea. Daca sunt metalice e super, daca sunt din plastic (cum banuiesc ca sunt) este mai dificil de cromat. Am vazut la colegii de pe forumul BMW ca au gasit de cumparat doar oglinzile. Acum caut si eu ceva de genul, poate se gasesc doar oglinziele sa le schimbam. Sanatate maxima.
giubau_v8
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: buzau
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2006
- Mesaj Privat
- 0va
- OP
- 864 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Signum 2008 Z19DTH
- Timis
0va
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
Din pacate nu mai cred ca am poze din timpul montarii/demontarii.
Am pus un link mic cu produsul finit si cum aratau oglinzile. Mie unul imi plac foarte mult si sunt foarte multumit de rezultat. Singura chestie ce mai trebuie facuta la mine este un reglaj al farurilor, eu le-am reglat cat de cat dar nu sunt exact cum ar trebui si am impresia ca si bat mai jos decat de obicei.
@johnc: oglinzile sunt din aluminiu, deci iti cam poti face de cap cu ele. Din pacate nu mai prea exista persoane care sa faca o cromare/nichelare(asa cum mi s-a explicat in miile de telefoane care le-am dat), din cauza ca necesita tot felul de avize si permise si eu mai stiu ce hartii de la ministerul mediului, multi s-au lasat pagubasi. Am gasit o persoana cu firma care lucreaza si pe comenzi individuale, preturile....nu stiu ce sa zic....undeva in jurul sumei de 15 euro pe decimetru patrat + TVA....nu ma pot pronunta in priviinta corectitudinii pretului pt ca nu am termen de comparatie, acuma ramane sa decideti si voi daca pretul e ok sau nu.
Buun. La mine o oglida a fost arsa efectiv pe jumatate, deci nu mai lumina.
Eu am rezolvat cu un spray crom din magazine in valoare de 9 lei.
Operatiunea a fost asa: curatat foarte bine + degresat, dat 2-3 straturi mai subtiri de vopsea...trantit in cuptor la 200 de grade timp de 10 min. Am repetat operatiunea de 4 ori.
Produsul finit este satisfacator, dar nu extrem de multumit deoarece fiind doar un spray cu posea si ceva particule lucioase, nu se poate compara cu o cromare, DAR isi face treaba...si anume lumineaza!
oglinzi
Produs finit
Daca mai aveti nevoie devreun ajutor dati-mi de veste.
Am pus un link mic cu produsul finit si cum aratau oglinzile. Mie unul imi plac foarte mult si sunt foarte multumit de rezultat. Singura chestie ce mai trebuie facuta la mine este un reglaj al farurilor, eu le-am reglat cat de cat dar nu sunt exact cum ar trebui si am impresia ca si bat mai jos decat de obicei.
@johnc: oglinzile sunt din aluminiu, deci iti cam poti face de cap cu ele. Din pacate nu mai prea exista persoane care sa faca o cromare/nichelare(asa cum mi s-a explicat in miile de telefoane care le-am dat), din cauza ca necesita tot felul de avize si permise si eu mai stiu ce hartii de la ministerul mediului, multi s-au lasat pagubasi. Am gasit o persoana cu firma care lucreaza si pe comenzi individuale, preturile....nu stiu ce sa zic....undeva in jurul sumei de 15 euro pe decimetru patrat + TVA....nu ma pot pronunta in priviinta corectitudinii pretului pt ca nu am termen de comparatie, acuma ramane sa decideti si voi daca pretul e ok sau nu.
Buun. La mine o oglida a fost arsa efectiv pe jumatate, deci nu mai lumina.
Eu am rezolvat cu un spray crom din magazine in valoare de 9 lei.
Operatiunea a fost asa: curatat foarte bine + degresat, dat 2-3 straturi mai subtiri de vopsea...trantit in cuptor la 200 de grade timp de 10 min. Am repetat operatiunea de 4 ori.
Produsul finit este satisfacator, dar nu extrem de multumit deoarece fiind doar un spray cu posea si ceva particule lucioase, nu se poate compara cu o cromare, DAR isi face treaba...si anume lumineaza!
oglinzi
Produs finit
Daca mai aveti nevoie devreun ajutor dati-mi de veste.
- deleted-40231
- **
- 56 mesaje
- din 07 Oct 2009
deleted-40231
- Mesaje scrise: 56
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
giubau_v8
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: buzau
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2006
- Mesaj Privat
Nu stiu cat de durabila e varianta cu spray crom. Ma gandesc si eu ca acel crom din fabrica a cedat la un moment dat,dar o vopsea la spray cat o sa tina?
Nu as vrea sa desfac farurile din jumate in jumate de an sa le vopsesc sincer.
Lupe separat nu gasim sa cumparam noi? Sa nu fim nevoiti sa cumparam tot farul .
Nu as vrea sa desfac farurile din jumate in jumate de an sa le vopsesc sincer.
Lupe separat nu gasim sa cumparam noi? Sa nu fim nevoiti sa cumparam tot farul .
johnc
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2000 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2011
- Mesaj Privat
- 0va
- OP
- 864 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Signum 2008 Z19DTH
- Timis
0va
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
S-au mai facut modificari...si anume...Lupe complete de E46 puse in far de Vectra B.
Si sunt cam plug&play...din ce am inteles o gaura de la prinderea oglinzii de Bmw e mai intr-o parte fata de cea originala de Vectra, dar se rezolva cu un burghiu, se ovalizeaza un pic gaura siiii...PRESTO!
Eu unul o sa mai caut sa vad daca gasesc varianta asta sa o montez si sa nu coste o avere. Lupele la E46 sunt sensibil mai mari si automat lumineaza mai bine.
O sa va tin la curent sa vad ce se poate face. Eu o sa cau si o sa incerc.
Si sunt cam plug&play...din ce am inteles o gaura de la prinderea oglinzii de Bmw e mai intr-o parte fata de cea originala de Vectra, dar se rezolva cu un burghiu, se ovalizeaza un pic gaura siiii...PRESTO!
Eu unul o sa mai caut sa vad daca gasesc varianta asta sa o montez si sa nu coste o avere. Lupele la E46 sunt sensibil mai mari si automat lumineaza mai bine.
O sa va tin la curent sa vad ce se poate face. Eu o sa cau si o sa incerc.
- pustiu_pst
- ****
- 2,846 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
- 0va
- OP
- 864 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Signum 2008 Z19DTH
- Timis
0va
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
Daca te referai la treaba cu lupele de Bmw, momentan toata operatiunea e in stand by, ca nu ma pot lipsi de masina nici macar o zi ca fac naveta cu ea, abia pe luna viitoare cand imi recuperez F-ul, o sa incerc sa gasesc lupele de Bmw. Pe langa ca nu am cealalta masina ca e data cu imprumutul, mai sunt si in curs de schimbare al jobului....
Va tin la curent.
Va tin la curent.