Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • just_ice

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2013

  • Mesaj Privat
In seara aceasta am patit-o si eu, am simtit miros de cauciuc ars si fum in dreapta masinii, privita din interior, sub capota. Am tras pe dreapta, am stins luminile si am oprit motorul. Pozitia din partea stanga, cum privesti masina din fata, nu s-a stins, cu cheia scoasa din contact. Furtunul cu lichidul de racire, cel care intra in distributie, era umflat, deci cu presiune in el. Am desfacut capacul de la antigel, a fasait putin si am constatat ca a scazut presiunea in furtun, putea fi strans cu mana. Am pornit motorul, am pornit farurile, s-au aprins si stins fara probleme. Am plecat, insa pana acasa am simtit iar mirosul de cauciuc ars. Acasa am observat ca furtunul era iar sub presiune, am desfacut capacul de la antigel si a scazut iar presiunea. Nu gasesc explicatia pozitiei care nu s-a stins nici cand am luat contactul si nu-mi explic de ce furtunul cu lichidul de racire al motorului era umflat, cu presiune in el. Poate cineva sa-mi spuna ce s-a defectat?
Skip ads

  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
in bord ce temperatura indica (in sistemul de racire).

(Sa nu fie infundat sistemul de racire dupa mine asa se duce si garnitura la pompa de apa, distributia si motorul.)

Vezi ce zic baieti eu unul nu sunt expert sunt bebe)

Miros de cauciuc motor incins zic eu..


Ultima modificare făcută de Dany7776 la Joi 04 Jul, 2013 11:02 pm
  • just_ice

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2013

  • Mesaj Privat
De cateva zile urca pana pe la 98 de grade in oras. Marti am schimbat uleiul, filtrele si antigelul. Astazi nu a urcat peste 90 de grade. Nu am mers mult, cam 3 km. Mirosul l-am simtit in primul kilometru.
  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Si antigelul cum la pus 1:1 sau simplu numai antigel concentrat
  • just_ice

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2013

  • Mesaj Privat
3 litri de antigel si 1,5 apa. Atat a intrat, ma asteptam sa mai intre 1,5 l apa, mecanicul a spus ca diferenta a ramas in radiator.
  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Poate sa fie Termostatul sau senzorul de temperatura dupa mine.
Dar cred ca a ramas Termostatul blocat pe inchis si sa incins motorul.
Termostat defect.
  • just_ice

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Si pozitia pe stanga, care nu s-a stins nici cand am oprit motorul prima data, de la ce sa fie?
  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Altceva nu are ce sa fie. Caldura iti baga in masina.

Pipaie furtunul care iese din termostat vezi ce face deschide si cel care duce spre calorifer in bord.

Vezi ce mai spun baieti.


Ultima modificare făcută de Dany7776 la Joi 04 Jul, 2013 11:20 pm, modificat de 3 ori în total
  • just_ice

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Nu am verificat daca baga caldura... Cred ca ai dreptate, m-am uitat acum pe niste imagini si furtunul ala care intra in termostat ramane sub presiune. Se poate sa fie termostatul. Mai astept si alte pareri. Merci!
  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Nu mai circula cu ea daca este termostatul pe inchis poti compromite total motorul
(Daca scapa de prima) Se duce garnitura la pompa de apa, prelinge dupa aceea la distributie, si cine stie se poate duce si cureaua. Dupa aceea scapi de una (schimbare termostat gata merge) si intri in alta. Asa ca mare grija.

Apropo fumul de care ziceai de unde crezi ca apare sau nu a mai aparut cand te-ai uitat sub capota.

PS: Verifical si pe cel care iese din termostat, celalalt mai gros vezi se incalzeste daca da se deschide termostatul cand ajunge temperatura 92 de grade daca nu este defect vezi si in bord Temp..

Ca pret Termostat GM 120 RON atata am dat, este dintr-o bucata carcasa si termostatul.


Ultima modificare făcută de Dany7776 la Joi 04 Jul, 2013 11:54 pm
  • just_ice

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2013

  • Mesaj Privat
In seara asta am mers doar vreo 3-4 km cu tot cu intors acasa. Ma intreb daca maine dimineata pot ajunge cu ea la mecanic, inca vreo 3-4 km, cu urcare in panta aprox. 1 km
Fumul, initial, l-am vazut in stanga, sub capota, fiind la volan. Insa mirosul era puternic in dreapta si pozitia aprinsa tot in dreapta.
  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Poti merge pana la mecanic dar sa stai cu ochi pe temperatura sa nu treaca de 92 de grade alfel probleme ( nu ca hai ca mai e ompic ok ).


Ultima modificare făcută de Dany7776 la Vin 05 Jul, 2013 12:01 am
  • just_ice

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Ok, merci de ajutor!
  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Si ce ai rezolvat.
  • just_ice

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salut, s-a rezolvat, nu mai face... Mi-a explicat mecanicul ca pozitia aprinsa si dupa luarea contactului e specifica Opel-ului, daca semnalizezi intr-un sens si tai contactul inainte sa stingi luminile. Fumul iesea din zona termostatului, insa acesta lucreaza, mecanicul a stat langa masina vreo 10 minute. Initial am crezut ca vorbeste aiurea, dar se pare ca prostia a fost a mea, deoarece era antigelul peste limita, am pus eu pana unde scrie Kald/Cold. A mai eliminat mecanicul din el si merge masinuta fara probleme. Oricum, merci pentru ajutor!
  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Oricum fi cu ochii pe temperatura un timp ca precautie.
  • just_ice

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Stau ca mangusta cu ochii in bord! Smile
  • villy_83

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2003 1.7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Mi-a venit si mie randul,astazi in timp ce mergeam cu masina am simtit un miros de plastic ars in masina,am oprit pe dreapta si in secunda urmatoare a inceput sa intre fum pe gurile de ventilatie,apoi am deschis capota si am constatat ca mirosul si fumul veneau din partea dreapta in zona compresor,curea.Am pornit spre casa din nou si cand am ajuns nu sa mai simtit nimic.
A mai patit cineva asa ceva?Ce poate sa fie?Sa fie de vina compresorul?

Multumesc
  • villy_83

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2003 1.7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca am gasit buba,am desfacut compresorul si surpriza rulmentul meu a iesit foarte usor din axul compresorului,apoi sa constat ca de fapt se roteste pe ax fier pe fier.Sa mai intalnit cineva cu problema asta?Problema e ca nu stiu ce e uzat,axul compresorului sau camasa rulmentului,mie sa nu cumpar rulment degeaba si axul ala nu stiu daca se gaseste separat.Si daca ar fi sa fie rulmentul nu stiu cum as putea sa-l scot din fulie ca are pe margine ceva batut probabil sa nu iasa.

Am sa pun poze.

Multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR