danielmn
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Suceava
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2013
- Mesaj Privat
buna ziua.revin cu o problema la opel agila 1.2.dupa ce se incalzeste motorul ,cam dupa 30 km raman fara acceleratie,chiar daca o accelerez.raman doar in relantiu.daca opresc motorul din contact si pornesc iar isi revine dar oatesc acelasi lucru dupa aproape aceeasi distanta...va multumesc. cum as putea lua legatura telefonic sau pe mes cu adm
- Radovan_eu
- ****
- 1,254 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Iasi
Radovan_eu
- Mesaje scrise: 1,254
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
- bezart
- **
- 187 mesaje
- din 05 Nov 2012
- Corsa 2012 12 XER
- Bucuresti
bezart
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2012 12 XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2012
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- bezart
- **
- 187 mesaje
- din 05 Nov 2012
- Corsa 2012 12 XER
- Bucuresti
bezart
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2012 12 XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2012
- Mesaj Privat
Nu cred ca e ECU..la pedala sunt cel putin doi senzori..unul pe analogic si celalat pe digital...ECU compara semnalele care trebuie sa fie aproape identice..daca diferenta intre ele depaseste o anumita valoare atunci intra in mod avarie...
Se mai intampla cand interiorul a fost curatat prea 'insistent'...caz similar la un X5...
Se mai intampla cand interiorul a fost curatat prea 'insistent'...caz similar la un X5...
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- bezart
- **
- 187 mesaje
- din 05 Nov 2012
- Corsa 2012 12 XER
- Bucuresti
bezart
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2012 12 XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2012
- Mesaj Privat
Ce am spus eu este valabil la masinile care NU au cablu de acceleratie si prezenta a doi senzori este obligatorie...ECU are nevoie de minim doi senzori pentru a considera sistemul valid...Daca ar fi doar unul...in caz de eroare...poate e unul in fata la doi metri si ECU crede ca ai dat blana !
Doi senzori inseamna in adevar un mouse..Fordurile au doi si chiar trei senzori la pedala de acceleratie...
La X5-ul de care mentionam...s-a facut o curatare a interiorului profesionala si a ajuns niste maglavais la senzori...
Doi senzori inseamna in adevar un mouse..Fordurile au doi si chiar trei senzori la pedala de acceleratie...
La X5-ul de care mentionam...s-a facut o curatare a interiorului profesionala si a ajuns niste maglavais la senzori...
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
@bezart are dreptate
2kappa a scris:Nu cunosc cum si de ce s-a intamplat, dar logic este ca din cauza lipsei de energie totul a inceput sa faca stanga in loc de dreapta. Se intampla in genere la toate jucarelele care au baterii. Sper ca schimbul de baterii s-a facut cu motorul oprit sau s-a dat curent in modul corect adica masa pe caroserie plusul la plus fara a se deconecta vreo bornisoara, nu de alta dar in acel moment voltajul creste semnificativ...atat de incat poate sa buleasca ECU.
http://www.tiepie-automotiv...ectrical_problems
Google translate
Acest Opel Agila are o acceleratie controlate electric. Pedala de accelerație are un senzor de poziție care informeazã modulului de comandã al motorului (ECM) cu privire la poziția pedalei. Corpul clapetei de accelerație conține o electromotor care poziționeazã placa de accelerație. În funcție de poziția pedalei de accelerație, ECM conduce motorul placa de accelerație. Un Senzorul de poziție a clapetei de accelerație determinã poziția discului clapetei și oferã aceste informații înapoi la ECM, astfel încât sã poatã verifica poziția discului clapetei. Din motive de siguranțã, corpul clapetei de accelerație are doua poziție Senzori de acceleratie complet independente. Cei doi senzori au un semnal de ieșire legatã de poziția discului clapetei, între 0V și +5 V. Un senzor foloseste 0V pentru complet închisã și +5 V pentru complet deschisã, celãlalt senzor este inversat: +5 V pentru complet închisã și 0V pentru complet deschise.
Sper sa ajute. Do not connect leads to negative
terminal of discharged battery!
Daca tot s-a facut reset nedorit e bine sa faci tu un reset plus invatare clapeta.
http://www.tiepie-automotiv...ectrical_problems
Google translate
Acest Opel Agila are o acceleratie controlate electric. Pedala de accelerație are un senzor de poziție care informeazã modulului de comandã al motorului (ECM) cu privire la poziția pedalei. Corpul clapetei de accelerație conține o electromotor care poziționeazã placa de accelerație. În funcție de poziția pedalei de accelerație, ECM conduce motorul placa de accelerație. Un Senzorul de poziție a clapetei de accelerație determinã poziția discului clapetei și oferã aceste informații înapoi la ECM, astfel încât sã poatã verifica poziția discului clapetei. Din motive de siguranțã, corpul clapetei de accelerație are doua poziție Senzori de acceleratie complet independente. Cei doi senzori au un semnal de ieșire legatã de poziția discului clapetei, între 0V și +5 V. Un senzor foloseste 0V pentru complet închisã și +5 V pentru complet deschisã, celãlalt senzor este inversat: +5 V pentru complet închisã și 0V pentru complet deschise.
Sper sa ajute. Do not connect leads to negative
terminal of discharged battery!
Daca tot s-a facut reset nedorit e bine sa faci tu un reset plus invatare clapeta.
- bezart
- **
- 187 mesaje
- din 05 Nov 2012
- Corsa 2012 12 XER
- Bucuresti
bezart
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2012 12 XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2012
- Mesaj Privat
Aproape...
Vad ca la Agila sunt doi senzori pozitie pe clapeta acceleratie si pe pedala de acceleratie doar unul...Asadar proiectantii s-au asigurat de pozitia reala a clapetei..ok...dar pe partea de comanda..adica la pedala e doar unul...asadar daca asta se prosteste si ECU crede ca ai dat blana si el deschide clapeta de acceleratie la maxim si cilmea doi senzori confirma asta ?
Ford si alti producatori au pus si pe pedala doi sau chiar trei senzori...adica semnale ce sunt comparate atat pe partea de comanda (pedala) cat si pe cea de executie (clapeta)...
Cheia rezolvarii problemei este la unul din senzori..trebuie doar scula de testare prezentata in link si persoana care sa stie sa o manevreze..sau metoda aia clasica...schimbam pana dam de defect...
Vad ca la Agila sunt doi senzori pozitie pe clapeta acceleratie si pe pedala de acceleratie doar unul...Asadar proiectantii s-au asigurat de pozitia reala a clapetei..ok...dar pe partea de comanda..adica la pedala e doar unul...asadar daca asta se prosteste si ECU crede ca ai dat blana si el deschide clapeta de acceleratie la maxim si cilmea doi senzori confirma asta ?
Ford si alti producatori au pus si pe pedala doi sau chiar trei senzori...adica semnale ce sunt comparate atat pe partea de comanda (pedala) cat si pe cea de executie (clapeta)...
Cheia rezolvarii problemei este la unul din senzori..trebuie doar scula de testare prezentata in link si persoana care sa stie sa o manevreze..sau metoda aia clasica...schimbam pana dam de defect...
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- bezart
- **
- 187 mesaje
- din 05 Nov 2012
- Corsa 2012 12 XER
- Bucuresti
bezart
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2012 12 XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2012
- Mesaj Privat
stefan242
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2011
- Mesaj Privat
- bezart
- **
- 187 mesaje
- din 05 Nov 2012
- Corsa 2012 12 XER
- Bucuresti
bezart
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2012 12 XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2012
- Mesaj Privat
rlacika
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2009
- Mesaj Privat
Gresit prietene!
Cand pica senzorul de la arborele cotit computerul e programat ca sa preia semnalele necesare functionari de pe senzorul de la axul cu came ca sa poti merge mai departe pana la schimbare. De aceea nu e voie sa stergi codul de eroare ce indica defectarea senzorului de pe arborele cotit fiindca in acel moment computerul nu mai poate "reprograma" functionarea si motorul nu va mai porni deloc.
Cand pica senzorul de la arborele cotit computerul e programat ca sa preia semnalele necesare functionari de pe senzorul de la axul cu came ca sa poti merge mai departe pana la schimbare. De aceea nu e voie sa stergi codul de eroare ce indica defectarea senzorului de pe arborele cotit fiindca in acel moment computerul nu mai poate "reprograma" functionarea si motorul nu va mai porni deloc.
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Eu altceva am inteles din ce am citit si din ce am patit. Ca daca pica senzorul crankshaft, motorul nu primeste semnal si nu porneste. Poti sa-i pui 2 senzori pe axa ca tot nu porneste. Parca scrie in topic ca motorul functioneaza fara probleme daca senzorul camshaft este mort sau probleme de contact. Poti sa ai norocul ca atunci cand se raceste senzorul crankshaft, sa poti parcurge inca ceva km ca sa iti cumperi senzorul si sa cauti un service. Codul ramane pana il stergi. Din cate am inteles nu este o regula ca daca stergi codul masina nu mai porneste. A fost un coleg care a precizat acest lucru.
Opinia mea.
http://www.obd-codes.com/p0335
Opinia mea.
http://www.obd-codes.com/p0335
rlacika
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2009
- Mesaj Privat
Nu am scris din auzite ce am scris! Am scris din experienta proprie! Si pot sa-ti spun ca DA, porneste cu senzorul arborelui cotit defect, si DA, porneste si merge pana in momentul cand stergi codul de eroare! Dupa aceea pa pornire motor! Am trecut transalpina in vara trecuta in conditiile astea, am mai umblat patru zile pana mi-a adus senzorul, cu senzorul in mana am sters codul de eroare si intradevar nu a mai pornit deloc. Pus senzorul nou si totul a revenit la normal.