cristip60
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2007
- Mesaj Privat
Detin un astra f din 1995 cu un motor diesel si anume x17dtl, 50kw, tip gm nu isuzu.
Am urmatoarea problema motor se supraincalzeste ajunge aproape la rosu, mentionez ca am schimbat pompa de apa, am scos termostatul de tot, am pus ventilatorul pe direct. In schimb niciun efect. depuneri in sistemul de racire in motor nu au cum sa fie deoarece motorul a fost reparat anul trecut si blocul a fost curatat si alezat. Se poate sa fie de la radioator, l-am dat jos si l-am curatat iar apa iesea din el nu parea sa fie infundat. Sau este posibil sa fie indicatorul stricat?
Si mai am inca inca o problema motorul pur si simplu nu trage. Adica nag in treapta 1a si cu pedala aproape la maxim si dabea pleaca, mentionez ca in treapta a 2a merge sacadat pana la 2000rpm, am schimbat duzele, injectoarele, filtrul de motorina, nu imi pot imagina ce poate fi in neregula.
Mentionez ca ma pricep la motoare si nu prea coincide cu nici un topic datorita faptului ca am schimbat totul doar ca sa fiu precaut, dumneavoastra sunteti singurii care ma pot ajuta.
Multumesc anticipat pentru ajutor.
Ultima modificare făcută de cristip60 la Vin 13 Jul, 2007 9:56 pm
Am urmatoarea problema motor se supraincalzeste ajunge aproape la rosu, mentionez ca am schimbat pompa de apa, am scos termostatul de tot, am pus ventilatorul pe direct. In schimb niciun efect. depuneri in sistemul de racire in motor nu au cum sa fie deoarece motorul a fost reparat anul trecut si blocul a fost curatat si alezat. Se poate sa fie de la radioator, l-am dat jos si l-am curatat iar apa iesea din el nu parea sa fie infundat. Sau este posibil sa fie indicatorul stricat?
Si mai am inca inca o problema motorul pur si simplu nu trage. Adica nag in treapta 1a si cu pedala aproape la maxim si dabea pleaca, mentionez ca in treapta a 2a merge sacadat pana la 2000rpm, am schimbat duzele, injectoarele, filtrul de motorina, nu imi pot imagina ce poate fi in neregula.
Mentionez ca ma pricep la motoare si nu prea coincide cu nici un topic datorita faptului ca am schimbat totul doar ca sa fiu precaut, dumneavoastra sunteti singurii care ma pot ajuta.
Multumesc anticipat pentru ajutor.
Ultima modificare făcută de cristip60 la Vin 13 Jul, 2007 9:56 pm
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
cu indicatorul de temperatura poti rezolva usor.cand ajunge la acea temperatura,masoara temperatura apei cu un termometru de apa si comparale.poate sati fie dus indicatorul sau senzorul de temperatura!
inainte sati legi ventilatorul pe direct iti pornea la o anumita temperatura?(normal trebuie sa porneasca cand se deschide termostatul).
nu ar fi trebuit sa scoti termostatul...nui dacie.
inainte sati legi ventilatorul pe direct iti pornea la o anumita temperatura?(normal trebuie sa porneasca cand se deschide termostatul).
nu ar fi trebuit sa scoti termostatul...nui dacie.
cristip60
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2007
- Mesaj Privat
cristip60
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2007
- Mesaj Privat
- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
cristip60
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2007
- Mesaj Privat