- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Asemenea, ma confrunt si eu cu aceasta problema la masina mea. Momentan am lasat-o in coada de peste. La mine a aparut din senin fara sa iau vreo groapa...si eu am fost la centre de echilibrare diferite. La multi din colegii nostri, care si ei aveau problema, s-a dovedi a fi de la anvelope. Modul in care se manifesta era acelasi.
- Isac DGP
- **
- 107 mesaje
- din 06 Feb 2010
- Astra 2006 Z19DTH
- Sibiu
Isac DGP
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2010
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Pai iti zic eu alternative:
-jantele
-geometrie(dar nu inteleg cum s-ar deregla in conditiile in care nu s-a schimbat capat de bara)
-capete de bara/bielete directie
-caseta directie
-ansamblu planetara( capat planetara, planetara lunga sau tripoda de la planetara. Au mai fost probleme cu tripodele)
-volanta
-turbina
-galerie de admisie
Nu cred ca cineva are curaj sa rezolve problema prin schimbare pieselor de mai sus prin eleiminare. Daca se ajunge la asta, cu putin noroc, "iti schimbi" masina.
-jantele
-geometrie(dar nu inteleg cum s-ar deregla in conditiile in care nu s-a schimbat capat de bara)
-capete de bara/bielete directie
-caseta directie
-ansamblu planetara( capat planetara, planetara lunga sau tripoda de la planetara. Au mai fost probleme cu tripodele)
-volanta
-turbina
-galerie de admisie
Nu cred ca cineva are curaj sa rezolve problema prin schimbare pieselor de mai sus prin eleiminare. Daca se ajunge la asta, cu putin noroc, "iti schimbi" masina.
- Isac DGP
- **
- 107 mesaje
- din 06 Feb 2010
- Astra 2006 Z19DTH
- Sibiu
Isac DGP
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Isac DGP
- **
- 107 mesaje
- din 06 Feb 2010
- Astra 2006 Z19DTH
- Sibiu
Isac DGP
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2010
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Isac DGP
- **
- 107 mesaje
- din 06 Feb 2010
- Astra 2006 Z19DTH
- Sibiu
Isac DGP
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2010
- Mesaj Privat
am revenit....problema planetarelor este scoasa din calcul.... constarea a fost accea ca am joc in caseta de directie...mai mare decat limita normala. problema bataii probabil ca si de la caseta insa am fost la o vulcanizare nou cu aparatura 2013 si baiatul de acolo super ok, a studiat rotile si mi-a descoperit ca una este putin stramba din butuc si cauciucul bate putin( remediat din invartitul cauciucului pe janta astfel incat sa se anuleze aproape perfecte bataile). dupa remedierea celui de la vulcanizare...mai am bataie insa pe la 130 putin dupa 135-140 pana la 210 merge ceas. o sa o mai duc sa mai invarta putin de cauciuc cat mai aproape de perfectie
o alta problema am: ca nu stiu exact ce bec xenon imi trebuie, este xenonul din fabrica cu AFL. am citit ca trebe d2s insa pe unele site-uri din D zice ca nu merge d2s pe a mea. ma ajuta cineva.
mersi frumos anticipat
o alta problema am: ca nu stiu exact ce bec xenon imi trebuie, este xenonul din fabrica cu AFL. am citit ca trebe d2s insa pe unele site-uri din D zice ca nu merge d2s pe a mea. ma ajuta cineva.
mersi frumos anticipat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Isac DGP
- **
- 107 mesaje
- din 06 Feb 2010
- Astra 2006 Z19DTH
- Sibiu
Isac DGP
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2010
- Mesaj Privat
am revenit asa de craciun cu problema. plec din SB la VL ...totul bine si frumos, ajung la VL a2a zi cand plec pornesc, totul bine pe valea oltului vreo 20 km super ok insa la un moment dat imi limita turatia nemaiputand "sprinta" si s-a aprins martorul cu cheie......ajung cu ea asa la sibiu opresc masina...dupa vreo 20 min plec....martorul cu cheita s-a stins dar a ramas martorul MOTOR aprins. eroarea ce am citit-o cand s-a aprins cheita a fost ECN 227911.
help
help
- Isac DGP
- **
- 107 mesaje
- din 06 Feb 2010
- Astra 2006 Z19DTH
- Sibiu
Isac DGP
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2010
- Mesaj Privat
banuiesc o problema...cred ca pierd lichid de servo pt ca atunci cand mi-am ridicat masina pe elevator chiar pe baia de ulei, am vazut un lichid verde uleios care nu e motorina....iar mecanicul mi-a spus ca nivelul de lichid de servo este scazut....pe unde pot pierde? ma interesez inainte de a demonta mecanul pe acolo 10000 de piese si sa fie ceva foarte usor de rezolvat. aveti idee?
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- bame
- **
- 345 mesaje
- din 26 Feb 2009
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
bame
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
Am patit si eu exact aceeasi chestie cu tremuratul volanului cu niste cauciucuri care pareau noi la prima vedere.
Am verificat jantele, am echilibrat rotile si imi facea la fel. Apoi am mers la alta vulcanizare si un meserias (fara ghilimele) mi-a spus despre cauciucurile care pareau ca noi ca sunt uzate neuniform, cel mai probabil de la mers cu amortizoare defecte. Am schimbat cauciucurile si totul este ok.
Am verificat jantele, am echilibrat rotile si imi facea la fel. Apoi am mers la alta vulcanizare si un meserias (fara ghilimele) mi-a spus despre cauciucurile care pareau ca noi ca sunt uzate neuniform, cel mai probabil de la mers cu amortizoare defecte. Am schimbat cauciucurile si totul este ok.