liviu2004 a scris:Da, hai ca eu tot modific mesajul, am pus poze. Hai ca in 10 minute o pornesti, ce mai stai ? ? ?
Uite si schema electrica, ca sa vezi ca releul ala e beleaua, doar daca nu e ECU defect, bineinteles.
E gata? Daca ai si un aparat de masura sa poti vedea direct in soclul releului, ar fi perfect.
Acum e gata.
Intradevar defectul era siguranta F11.2 (siguranta F2) de 20 A arsa iar la releul principal K1.1. in interior era un pic afumat la plotul de alimentare al bobinei, am mai strans un pic imbinarea aceea la rece(nu avea lipitura cu cositor si nici nu i-am facut). Montat la loc, pornit la "sfert" ca si cum nu a avut nimic. Urmeza sa mai fac o verificare cu interfata OPCOM sa nu-i fi ramas vre-un cod agatat pe undeva.
Multumesc pentru infomatii.
La multi ani! si sarbatori frumase tuturor!