Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • adfy_cs

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Salutare Opelisti
Am si eu o problema cu masina mea,un Opel Vectra A 94 motor ----1.6 16v [motor de vectra B]
Problema este ca atunci cand o scot din frana de motor moare motorul.De exemplu cobor pe undeva unde este zapada/gheata ,are frana de motor doar ca in momentul cand apas pe ambreiaj sa o scot din viteza sau sa ii dau treapta mai mare moare motorul.Nu mai stiu ce sa ii fac,verificat vacuumuri,filtre,clapeta acceleratie si multe altele.Nu ii gaseste nimeni buba...Motorul trage foarte bine,e segmentat e facut totul la el ,nu consuma ulei,este ok.

Poate aveti vreo idee ce poate sa fie.
Multumesc frumos !
Skip ads

  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
ok...intrebare...daca stai pe loc cum functionaza motorul in ralanti..merge rotund...cand pleci de pe loc...e ok..are vreun hac ?

PS. Nu sunt familiarizat cu acest motor...e pe carburatie sau injectie ?
  • Giucfli

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Am avut aceeasi problema si la mine a fost de la EGR.Lam dat jos lam sters oleaca,iam dat cateva socuri de la baterie(pui un fir la pinu 1 si celalalt la pinul 5) lam pus la loc si sa rezolvat.Acuma cand da semne ca moare motorul ii fac chestia cu bateria si mere.
  • adfy_cs

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Deci motorul merge foarte bine,rotund nu da rateuri ,are putere.Este 1.6 16v 74kw de pe vectra B.....injectie multipunct.

Am verificat EGR....l-am curatat,e in regula........2 mecanici au zis ca ar fi mai bine sa blocheze egr-ul [adica sa il inchida]
Sincer nu mai stiu ce sa ii fac
  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Nu sunt familiar cu sistemul de pe masina ta...dar in anii aia nu prea existau throttle body (adica clapeta acceleratie actuata de servomotor fara cablu acceleratie). Pentru circuitul de ralanti exista un by pass controlat de un ventil conic..sau IAC...
Daca sistemul e asa..atunci valva IAC e cheia...se demonteaza..curata si bineinteles atentie la mufa...
  • Giucfli

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Motorul asta e cu cablu la clapeta de acceleratie.
  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Adica are valva IAC...de verificat
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Giucfli a scris:Am avut aceeasi problema si la mine a fost de la EGR.Lam dat jos lam sters oleaca,iam dat cateva socuri de la baterie(pui un fir la pinu 1 si celalalt la pinul 5) lam pus la loc si sa rezolvat.Acuma cand da semne ca moare motorul ii fac chestia cu bateria si mere.

Adica ai alimentat cu 12V pinii aia? Stii ca EGR primeste in mod normal doar 5V de la ECU? Este de evitat sa alimentati cu putere mai mare decat trebuie diverse componente ale motorului.
  • Giucfli

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Eu asa iam facut si nu am nici o problema.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR