Andreidey
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2013
- Mesaj Privat
Salutare,am un Opel Agila din 2002 si de "ceva" timp am mari probleme cu masinuta..acum 2 ani i-am schimbat motorul (de la dez,) pt ca avusesem cva probleme cu motorul vechi si nu merita sa il mai repar.Am dus masina la un service unde mi-a montat motorul dar marea problema era ca nu se accelera masina de nicio culoare,mecanicul de acolo ma pus sa iau debitmetru nou crezand ca asta e problema,am luat si nimic...mecanicul ma tot stresa sa vin sa iau masina ca e gata,dar nu puteam sa o misc din loc:))) statea doar la relanti fara sa se accelereze nici macar putin...mi-a cerut o poala de bani doar pt ca a demontat ceva si a montat la loc,dar masina nu mergea...pana la urma am depistat problema,calculatorul era bulit...am gasit un tip f priceput care se ocupa doar cu calculatoare opel,mi-a pus alt calculator a facut niste setari p acolo (nu a fost nevoie sa schimb cheia,incuetori sau altceva) si masina mergea oke...Imediat dupa ce a facut-o m-am gandit sa o probez asa ca am plecat la drum,am facut cam 1000 km si am ajuns acasa..la vreo saptamana cum stateam eu linistit la semafor se pune verde si...se opreste motorul o pornesc din nou si plec mai departe...si de atunci asa mi sa intamplat mereu dupa ce mergeam circa 3 4 km(in buc/bara la bara),se oprea doar cand plecam de pe loc sau cand schimbam in treapta a 2a la drum intins nu am avut probleme am plecat la tara cam 100km si a mers f bine.cand m-am intors si am intrat in oras au inceput problemele..(am uitat sa spun ca la tara aveam debitmertul vechi (pe care il schimbasem la service)l-am schimbat crezand ca din cauza debitmetrului (nou)am probleme cu acceleratia,l-am montat pe acesta dar aceleasi probleme si inca mai mari) cand am ajuns in oras masina mi se oprea la fiecare semafor dupa vreo 2km nu vroia sa mai porneasca cand ma uit...nu mai aveam benzina imi consumase f exagerat pt un motor de 1.Recunosc ca pana sa imi dau seama ca nu mai am benzina am insistat "putin" dand la automat , in fine a venit cineva cu benzina si am ajuns acasa.A doua zi am schimbat la loc debitmetru pe care il dadesem jos la tara fiindca asta era explicatia pt consumul exagerat..am carat de la peco 10 l de benzina si dai cheie...masina a pornit dar nu se accelera deloc cand apasam dadea sa moara motoru daca nu acceleram statea la relanti..am dat rezervorul jos si am gasit filtru plin de rugina,gunoaie..am curatat rezervorul bine la fel si filtru (nu am gasit filtru nou separat) apoi le-am pus la loc...am mers 3 4 minute cand iar nu mai avea acceleratia putere...acum nu stiu ce sa ii mai fac:( ma gandesc ca sa dus pompa (masina are vreo 200 000),am mai citit pe forum ca daca pompa scoate un "uruit" in timpul mersului e pe duca,pompa mea scoate un astfel de "uruit" de mult timp..adica daca stau langa masina cand aceasta e pornita clar se aude pompa din rezervor...STIU CA POT FI MULTE CAUZE SI DE ACEEA AS FI FOARTE RECUNOSCATOR DACA M-ATI AJUTA CU CEVA IDEI IN REZOLVAREA PROBLEMELOR. Multumesc mult!!!
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salut, in primul rand trebuie sa faci test de erori, gasesti totul la rubrica Coduri. In al doilea rand incearca sa faci o presiune in rampa de benzina. Daca ai probleme, pompa de benzina merge de Cielo fara probleme. Am de ceva timp si nu face nici o figura.
Distributie schimbata? Ceva istoric care sa includa si ceva poze, filmari sau diagnoza facuta de un nene priceput? Calculatorul nu are garantie? Normal trebuia sa iti acorde o garantie de obraz macar o luna. Si cum ai depistat ca era bulit?
istoricul pe intelesul meu este asa: schimbi motorul care era bulit dar ecu bun. Apoi depistezi ca si ecu era bulit. Vine nenea te rezolva, faci inaugurarea si apar iar probleme. Invarti debitmetrul de cateva ori pana constati ca din cauza lui consuma.
Ai facut vreun reset la ecu? ai masurat debitmetrele? ce fel de debitmetru ai cumparat ca si aici sunt probleme?
Distributie schimbata? Ceva istoric care sa includa si ceva poze, filmari sau diagnoza facuta de un nene priceput? Calculatorul nu are garantie? Normal trebuia sa iti acorde o garantie de obraz macar o luna. Si cum ai depistat ca era bulit?
istoricul pe intelesul meu este asa: schimbi motorul care era bulit dar ecu bun. Apoi depistezi ca si ecu era bulit. Vine nenea te rezolva, faci inaugurarea si apar iar probleme. Invarti debitmetrul de cateva ori pana constati ca din cauza lui consuma.
Ai facut vreun reset la ecu? ai masurat debitmetrele? ce fel de debitmetru ai cumparat ca si aici sunt probleme?
Andreidey
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2013
- Mesaj Privat
Calculatorul are garantie 6 luni dar incerc sa le iau putin prin eliminare nu vreau sa ma duc peste ala frate e vina ta si nush ce,mi s-a parut un baiat f finutz si mi-a zis ca daca e vreo problema mi-l schimba.Dupa ce mi sa oprit prima oara am mers cu masina la service,a facut test si a dar eroare la clapeta de acceleratie,debitmetru si catalizator..clapeta nu avea nimic doar ca mufa nu facea contact bine asa ca am schimbat mufa si am rezolzat problema,am gasit si la mufa de la debitmetru un fir rupt pe care l-am cositorit (ma gandesc ca d'aia dadea eroare),nu am mai pus-o pe tester ma duc astazi si eventual fac si ceva poze.Multumesc mult!
Andreidey
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2013
- Mesaj Privat
Am depistat pana la urma dupa cateva ore de munca...la servisul unde am dus masina cand am schimbat motorul mi-a schimbat debitmetrul dar nu debitmetrul pe care il aveam era problema, cred ca mi la schimbat cu unu care nu se potrivea(sa faca un ban in plus) si pentru ca acesta nu se potrivea perfect domnul mecanic l-a anulat taind un fir de la mufa si acoperind cu camasa de cauciuc (se cunostea ca firul nu era rupt ci taiat).atunci cand am lipit eu firul debitmetrul lucra si de aceea nu se accelera de loc si statea doar la relanti,am scos mufa de la debitmetru si am facut o tura(mergea bine),am pus din nou debitmetrul vechi si am bagat mufa si ce sa vezi...motorul mergea perfect si nu aparea nimic in bord,dar nici vreo eroare pe tester (le stersesem pe cele vechi),am plecat la plimbare cu testerul legat sa depistez alta eroare,dupa cateva stradute se opreste din nou..atunci mi-am dat seama ca e pompa de benzina..inainte de toate manevrele am scos furtunul de la benz am pus o sticla si dai...benzina baga bine nu intrerupea,am mai asteptat putin si i-am dat iar mi sa parut ca a avut o ezitare exact cum avea masina cand plecam de pe loc...in fine...am schimbat pompa (140lei) si am iesit la plimbare...si m-am plimbat..merge super nu a mai avut nicio ezitare la plecarea de pe loc si nici pompa nu se mai aude decat f putin..maine plec din oras cu masina sa vad daca imi mai face vreo figura.
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Sfatul meu: nu lasati masina nesupravegheata in service. Va luati concediu, scutire medicala, a murit varu, gasiti motiv. Daca masina necesita repaus cateva zile in service, luati masuri ca sa nu se creada ca sunteti afoni: fac si eu o poza ca sa i arat lui tata, amanta, samd Daca vad ca aveti talente in voi, o sa o lase moale. Mai va invartiti pe la km, daca reusiti sa stati pana se inchide si veniti la ora deschiderii e si mai bine.
Eu am ticul asta de cand am dus masina (alta) la tinichigiu si mi-au furat becurile, da, becurile, toate becurile au fost furate si inlocuite cu unele arse. Cu o saptamana inainte cumparasem Philips. Pe langa chestia cu furtul, au umblat si la instalatia electrica de m-a costat tone de bani. Asa ca de atunci canci repaus la service.
Eu am ticul asta de cand am dus masina (alta) la tinichigiu si mi-au furat becurile, da, becurile, toate becurile au fost furate si inlocuite cu unele arse. Cu o saptamana inainte cumparasem Philips. Pe langa chestia cu furtul, au umblat si la instalatia electrica de m-a costat tone de bani. Asa ca de atunci canci repaus la service.
Andreidey
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2013
- Mesaj Privat
da asta a fost greseala mea,am si o alta masina si in perioada aia mergeam mai mult cu ea si de aia am fost asa delasator...oricum i-am lasat Agiluta lu ala la service mai mult de un an:)))...asta asa doar pt ca nu putea sa o faca,si ma sunau mereu sa vin sa o iau...ce sa iau domne', ati reparat-o..merge? pai sta la relanti:))...aaa lasa ca o sa vin eu sa o iau...si tot asa...nu am avut niciun interes...pan la urma am mers si am luat-o asa si na am reparat-o in alta parte...ma asteptam sincer sa am ceva piese schimbate pe ea...deocamdata am depistat doar asta dar cine stie ce surprize ma asteapta:))