Robben
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Arges
- Masina: Tigra 1998 WOL0SAF
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2013
- Mesaj Privat
Salut tuturor detinatorilor de opel tigra ... Sunt nou pe forum , am o tigra model 98 1.4 16v 90cp bun , permisul il am de vreo 7 luni tigra am luato de la fratele instructorului meu cu care am facut scoala va zic de la inceput sa intelegeti povestea , fostul proprietar lucrand in armata si fiind plecat in Afganistan nu circula cu masina o pornea fratele lui o data la 2-3 luni deci trebuia stransa si ea pe ici pe colo ceea ce nu am facut , toate bune si frumoase pana cand dupa vreo 5 luni de la achizitie am observat ca imi pica ulei la la capacul motorului pe cureaua alternatorului si imi iesea fum , m-am decis dupa vrei 2 sapt sa ii schimb garnitura la capac supape dar am avut inconstienta sa las un tovaras care nu are treaba cu mecanica care mia pus garnitura dar 2 prezoane din spatele capacului spre interiorul masini au dat in gol dar bineinteles ca nu mia zis nimic sa ma trezesc dupa o sapt ca aveam locasul unde intra bujiile plin ochi cu ulei si fisele la fel sa fac infart si nu alta .Precizez ca inainte de asta masina mergea ca unsa nu am avut probleme cu ea . Am schimbat din nou garnitura cu una noua am bagat prezoane de 11 care s-au infiletat perfect am scos bujiile le am sters , le-am uscat fisele la fel dar dupa astea am observat ca imi face condens si fisele sunt mai mereu ude , le-am sters din nou si vad ca de 2 zile nu mai face condens dar merge foarte rau , merge intrerupt si se vede cum se chinuie sa urce care credeti ca ar fi problema cei care s-au confruntat cu probleme de genul ? sa fie inca ulei pe fise in interiorul lor ? sa fie bujiile de vina ? nu stiu ce sa ii fac azi o sa ii scot bujiile sa le curat sa vad cum se prezinta ...deci daca ma poate ajuta cineva as aprecia . Cam mare Romanul ) dar am vrut sa se inteleaga toata povestea de la bun inceput ! Mersi anticipat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
Robben
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Arges
- Masina: Tigra 1998 WOL0SAF
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2013
- Mesaj Privat
- Iscander_88
- **
- 426 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Vectra 1999 Y16XE
- Constanta
Iscander_88
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1999 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
Si neaparat bujiile.....Bujiile astea nu se curata, se inlocuiesc. se curata in caz de urgenta, daca sunt afumate sau ceva de genu...din cate stiu se aplica un strat pentru o scanteie mai buna, si pentru a fi un pic universale (vara/iarna). Daca se curata, stratul se elimina, si bujiile care oricum e recomandat sa se schimbe la 30.000 de km, nu se vor face deloc mai bune. Te ajuta si o testare, e posibil sa traga aer fals, sa se strice senzorul de presiune admisie, sau sa se strice bobina de inductie din cauza fiselor/bujiilor
Robben
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Arges
- Masina: Tigra 1998 WOL0SAF
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2013
- Mesaj Privat
Ceva am rezolvat aveam o fisa ce nu dadea curent probabil fura ca aveam bujia 3 afumata restul erau maro , acum i am luat alta fisa merg toate bujiile corect dar problema persista insa diferit de data asta pe drept merge de rupe normal dar la panta intrerupe ? dc oare doar la panta ? acum ce sa mai fie fisele sunt ok tind sa cred ca e din altceva afara de bujii fise si astea ce tine de scanteie un test agrafa m-ar ajuta dupa parerea voastra ?