Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • christi.dmb

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Detin o Astra G 1.6 16v z16xe motor/ an 2002/ si am momente cand imi consuma 8 cand 10 , masina porneste greu cam 3-5 secunde de cand dau cheie iar cand porneste are turatia oscilanta si tremura masina mai ales la rece...am fost la tester si in timp ce mergea motorul mi-a oprit injectoarele la 1-4 se oprea motorul iar la 2-3 absolut nimic , am schimbat bujiile cu unele bosh cu 4 "craci" si masina nu difera cu nimic, tinand sa mentionez ca am gasit bujii de renault pe masina...am fost la un mecanic sa curat injectoarele cu ultrasunete si mi-a zis sa probez mai intai o bobina ca imi tremura motoru si multi care au mai venit la el a fost bobina de vina.. Nu am gasit nicaieri pentru masina mea la SH sa fac proba, si miros puternic de noxe oricand este pornita, tin sa mentionez ca masina trage doar ca se mai tremura la plecarea de pe loc.

A mai patit cineva asa?
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
bobina defecta,am facut un test cu bobina mea pe o zafira cu acelasi motor ca si al tau,avea aceleasi probleme,am pus bobina mea si......cu greu am mai recuperato.respectivu voia sa-mi dea banii pe bobina,
daca vrei putem incerca
bujiile de pe masina mea sunt NGK iridium
  • christi.dmb

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
am testat bobina de la Nicu dar tot la fel face, am fost sa curat injectoarele cu ultrasunete iar din pacate masina are aceleasi simtome....astept si eu o rezolvare de la cei care au mai patit asa
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
ai dat rampa cu injectoare jos si ai vazut cum pulverizeaza? La fel modulul de aprindere.. sa vezi scanteile? Astea doua se pot da jos si se poate urmari functionarea lor in timp ce cineva da la automat... La modulul de aprindere trebuie legate filetele bujiilor cu niste sarme de masa...
bujiile de pe 2 si 3 cum arata?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
atunci mai ramane un test de compresie
  • christi.dmb

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Nu am vazut cum pulverizeaza ca mi-a zis ca acest model nu are prindere pe aparatu lor si doar m-i le-a curatat.nu am incercat cu bujia, toate 4 s-au afumat
  • christi.dmb

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
unde se fac testu de compresie si cat costa?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
in orce service care se respecta... nu costa o avere.. pana-n 100 RON
Mai curata si verifica EGR-ul, MAP-ul.... incearca sa elimini posibilele cauze....
daca se afuma bujiile inseamna ca e de la amestec..e prea bogat..
amu iarna e mai dificil sa depistezi cauza...
  • christi.dmb

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
am fost la opel mi-a facut diagnoza nu da nici-o eroare...iar mecanicu a zis ca e simtoma de bobina
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Am avut problema asemanatoare la o vectra B si a fost calculatorul,nu -mi dadea impuls de - pt injectoare,pune un bec conectat la mufa injectorului si vezi daca se aprinde cand dai la cheie,daca nu se aprinde e din calculator
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Din lipsa de osciloscop,se poate folosi un led(1,6v),inseriat cu o rezistenta de 300 ohmi,pentru a verifica in cupla instalatiei de la bobina de inductie,existenta semnalelor de functionare.In cupla respectiva(demontata oe pe bobina),firul negru este +(plus) si maro este -(minus),celelalte fiind fire de semnal(Negru/galben,Negru/rosu,Negru/alb,Negru/albastru),ce vin din calculator.Pentru protectia catalizatorului,se vor demonta cuplele electrice ale injectoarelor,apoi se va conecta ledul(atentie la polaritate) intre plus(+) si fiecare din cele 4 fire de semnal,actionindu-se electromotorul,momente in care ledul va emite fleshuri,ce confirma ca pe firul respectiv vine semnal de comanda a aprinderii.Cu acelasi led se poate verifica si comanda injectoarelor,in cupla fiecarui injector,cu electromotor actionat,fleshurile confirma existenta comenzii pe injectorul verificat. Investitia costa,aproximativ 1 leu(led+rezistenta),eficienta o va aprecia fiecare,in momentul folosirii... Atentie,becurile cu filament au inertie mare in funtionare(aprindere),nu se pot compara cu ledurile...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR