Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • bog15dan

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2009

  • Mesaj Privat
dupa ce se incalzeste uleiul din cutie( dupa ce mers 5-10 minute) sa zicem ca rulez in viteza a2a si vreau sa o scot pe liber, in momentul cand trag maneta din viteza 2 nu revine pe locul N ( intre a3a si a4a) ci ramane intre a1a si a2a, aceeasi simptoma si intre a5a si a6a( respectiv daca rulez in treapta 5 si dau pe libera ramane intre a5a si a6a)
astept raspunsuri
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Probail ai cutia decalata, parerea mea e ca ar trebui desfacuta, sa nu ajungi sa cumperi alta! Treaba asta se intampla la Dacia 1310, daca stii!
  • bog15dan

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2009

  • Mesaj Privat
decalata nu e sigur ca toate vitezele sunt la locul lor, numai ca schimbatorul uneori nu revine pe liber intre a3a si a4a. tind sa cred ca e ceva de la timonerie poate.
  • bog15dan

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2009

  • Mesaj Privat
nu mai are nimeni astfel de simptome?
  • fritzanu

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Salut!
Aceeasi problema o am si eu (Z19DTH, Caravan, 2005, 145.000km). Am incercat initial sa ung tijele care ies din cablurile timoneriei(langa vasul cu lichiod de frana).Parca nu mai facea, dar dupa scurt timp problema a revenit. Acum am desfacut vivilinul din jurul manetei schimbatorului de viteze si am uns-o la baza. S-a mai ameliorat problema, dar nu s-a rezolvat. Acolo sunt si 2 arcuri care ajuta maneta sa revina in pozitia vitezelor 3-4. Am impresia ca nu mai au forta necesara. In concluzie nu i-am dat de cap.
  • cristihass

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra OPC 2008 Z28NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2012

  • Mesaj Privat
in cel mai rau caz demonteaza cutia si verifica bucsile sau garnituri ceva ( nu sunt sigur ca nu am mai desfacut cutii de viteze) , desii e un efort oribil de mare si costisitor. daca vrei pe cineva priceput la cutii , anunta-ma.
  • FBogdan

  • Mesaje scrise: 487
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006 Z20LER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Acele arcuri sunt cu siguranta vinovate de faptul ca maneta nu revine in pozitia normala cand e scoasa la punctul mort.
Cei care au mestegarit pe la vechile Dacii 1300 1310 si 1410 stiu bine de problema asta, insa la Dacie totul era simplu si la vedere, arcul respectiv aflandu-se chiar sub masina unde iesea schimbatorul de viteze si se imbina cu tija ce duce in cutie. Arcul acela ori ruginea si nu mai avea elasticitate, ori se rupea si cadea de acolo.
  • bog15dan

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2009

  • Mesaj Privat
multumesc pentru raspunsuri, daca a reparat cineva chestia asta si n-a mai avut probleme sa-mi spuna si mie cum a facut si cat a costat. eu momentan o las asa.
  • redghola

  • Mesaje scrise: 171
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Am aceeasi problema la masina din semnatura, si inca nu i-am dat de cap. Despre ce arcuri e vorba? A rezolvat cineva problema asta?
Va multumesc!
  • FBogdan

  • Mesaje scrise: 487
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006 Z20LER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Spune un coleg mai sus, ca sub vinilinul ce inveleste schimbatorul de viteze, se afla 2 arcuri. Din ce stiu eu, aceste arcuri sunt pentru ghidaj, adica sunt montate acolo in asa fel incat atunci cand scoti maneta din viteza si o aduci la punctul mort, ele o trag putin spre dreapta sau spre stanga, astfel incat schimbatorul sa stea pe liber in dreptul treptelor 3 si 4 Smile
Daca aceste arcuri se rup sau isi pierd proprietatile de extensie sau contractie, apare problema pe care o aveti.
Nu stiu cat costa arcurile respective si nici cum se schimba la Opel, eu n-am avut probleme cu ele, dar ma gandesc ca nu e mare inginerie. La vechea Dacie 1300 > 1410 era o operatiune de 2 minute maxim daca aveai o rampa unde sa sui masina, iar arcul respectiv costa mai putin decat o bere Smile
  • redghola

  • Mesaje scrise: 171
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Eu nu am motorul de 1.9 pe care il are colegul de forum, si ma gandesc, asta sa faca diferenta si la pozitionarea acelor arcuri, ca la mine sub acea protectie nu e nici un arc......
  • Isac DGP

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2010

  • Mesaj Privat
si eu am probleme cu o eroare la care nu ii dau de cap: ECN02345b ! am curatat turbo si masina tot prost merge adica nema turbo. lucru asta mi se intampla doar cand motorul se incalzeste. ce poate fi?

si inca ceva, acest lucru l-am patit fix dupa ce am pus pe masina alta baterie si anume rombat premier de 75ah, oare sa nu "recunoasca" bateria... HELP please, nu pot sa imi dau seama ce are....
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut.
Verifica si electrovalva turbo,furtunasele de la electrovalva.
Bateria nu are nici o treaba cu problema ta.
  • Isac DGP

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2010

  • Mesaj Privat
fi te rog mai explicit de furtunele....si electrovalva se poate verifica daca e dusa?
zic de baterie pt ca azi in teste...dintr-o data mi s-a aprins becu cu baterie(rapid verificare alternatorul incarca si baterie este noua) si dupa aia imi da break switch please check (becuile mergand) la amandoua erorile am oprit si am pornit motorul dupa care au disparut.
  • Isac DGP

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2010

  • Mesaj Privat
am rezolvat...un furtunas spart
  • Isac DGP

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2010

  • Mesaj Privat
o alta problema cu care ma confrunt ar fi aceea ca imi bate volanul de zici ca se rupe. pana la viteaza de 100 e ok...dupa aia incepe incet incet sa bata pe la 130 are apogeul, moment in care nu il mai pot tine in mana, iar pe la 160 isi revine si e ok. rotile le-al echilibrat in 3 locuri diferite si la fel este. ideea este ca aceasta bataie in volan se simte doar cand masina este in sarcina( gen accelerez sa urc viteza sau cruise) daca sunt in frana de motor nici macar o bataie in volan. nu stiu ce e cu ea, suspectez sa fie o problema mecanica pt ca in vara pe centura bucurestiului am dat intr-o cale ferata de am strambat jantele pe partea dreapta. poate aveti ideee la ce sa ma uit sa vad daca e mecanic defect ceva.
  • Isac DGP

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2010

  • Mesaj Privat
am revenit asa de craciun cu problema. plec din SB la VL ...totul bine si frumos, ajung la VL a2a zi cand plec pornesc, totul bine pe valea oltului vreo 20 km super ok insa la un moment dat imi limita turatia nemaiputand "sprinta" si s-a aprins martorul cu cheie......ajung cu ea asa la sibiu opresc masina...dupa vreo 20 min plec....martorul cu cheita s-a stins dar a ramas martorul MOTOR aprins. eroarea ce am citit-o cand s-a aprins cheita a fost ECN 227911.


help
  • Isac DGP

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2010

  • Mesaj Privat
banuiesc o problema...cred ca pierd lichid de servo pt ca atunci cand mi-am ridicat masina pe elevator chiar pe baia de ulei, am vazut un lichid verde uleios care nu e motorina....iar mecanicul mi-a spus ca nivelul de lichid de servo este scazut....pe unde pot pierde? ma interesez inainte de a demonta mecanul pe acolo 10000 de piese si sa fie ceva foarte usor de rezolvat. aveti idee?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
pai la ce mecanic teai dus tu daca nu stie pe unde ai pierderile de ulei,ia incearca sa te tuci la un cofetar poate el gaseste pe unde pierde caseta,
nu sunt cofetar dar tot in domeniu lucrez,ia vezi caseta la capete in burdufe daca ai ulei,sau furtune fisurate
fitiar meseriasu de ras,tia mai luat si bani?
  • Isac DGP

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2010

  • Mesaj Privat
nup...0 lei. asta o fost ceva rapid asa cand am urcat-o pe elevator sa pun o roata inainte de sarbatori si nici io nu am avut chef sa stau aiurea pe acolo. o sa merg sapt asta la verificat insa inainte am zis sa intreb ca vb ta sa nu ma palavrageasca si sa ia banii aiurea
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR