Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire
  • J01NT09

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salutare am o vectra 1.8 din 2003
am urmatoarea problema si nu ii dau de cap de o luna.

Cand pornesc motorul apa urca la 92 c toate bune si frumoase....am caldura am de toate....dupa ce incep sa merg cu ea apa scade pana la prima linie.......si nu mai creste deloc decat daca ma opresc din mers.
Am schimbat 3 termostate
Am schimbat pompa de apa ,garnitura de chiuloasa
Nu ii dau de cap
Sa fie oare sonda de apa?senzorul la apa
?ce sa fiee oare
  • krydoo

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
verifica pe tester sa nu ai vreo eroare si daca valoarea temperaturii indicata de tester sa fie egala cu cea indicata de ceas.
  • J01NT09

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Nu Stiu care e problema dar am rezolvato cu un simplu 'Carton " la motor!

Nu am reusit sa aflu care e problema de se raceste asa repede dar dupa ce i am pus cartonul in fata nu mai am nici o problema caldura de stau in pantaloni scurti:))
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Merita de incercat un al 4-lea termostat, nou, de calitate si montat cu mai multa atentie, Practic ce ar fi facut un termostat bun si corect montat , ai facut tu cu acel carton.
  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Asemanator face si Focusul II. Cand e frig afara..daca merg pana in 110 apa e la 88...daca trec scade la 75...Desi termostatul este inchis..curentul rece de sub capota reuseste sa raceasca blocul motor..desi la viteza mai mare se arde mai mult combustibil...cartonul rezolva...
La masinile mai pricopsite (la Ford chiar pe Focus III ) are niste lamele..gen jaluzele care se inchid cand e frig...

Daca ar fi ceva in neregula cu termostatul nici 60 grade nu poti atinge...chiar si vara.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR