djfllo
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
- tonypsg
- ****
- 1,463 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Brasov
tonypsg
- Mesaje scrise: 1,463
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
djfllo
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
Cred ca o sa schimb distributia, uleiul, tecile si oringurile si daca tot persista problama, atunci garnitura si eventual rectificat chiuloasa.
Acum trebuie sa caut un service bun sa faca asta ca in Bistrita se pare ca nu stie nimeni sa schimbe tecile alea pe deasupra, nici nu stie nimeni de ele inafara de firma de care am zis mai sus.
Probabil voi trage o fuga pana la Cluj daca nu gasesc mai aproape.
Acum trebuie sa caut un service bun sa faca asta ca in Bistrita se pare ca nu stie nimeni sa schimbe tecile alea pe deasupra, nici nu stie nimeni de ele inafara de firma de care am zis mai sus.
Probabil voi trage o fuga pana la Cluj daca nu gasesc mai aproape.
djfllo
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
- mazak
- **
- 142 mesaje
- din 17 Jun 2008
- Astra 2000 y17 DTI
- Brasov
mazak
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y17 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2008
- Mesaj Privat
Salut, vreau sa va arat extractorul de teci pe care l-am folosit eu cu succes , metoda de extragere a fost pe deasupra fara sa mai dau chiulasa mare jos.
Extractorul este format din:
-tija cu umar filetata M6 la capete
-piulita normala M6 la un capat folosit ca opritor
-piulita strunjita M6 la celalat capat (diametrul exterior al piulitei sa fie cu 0.2mm mai mica decat diametrul interior al tecei)
-saiba conica taiata pe lungime
-o bucata de material gaurita la mijloc sa intra tija filetata , folosita ca contragreutate
-teava strunjita conic la un capat si la celalalt capat drept, pe interior sa aiba un umar in care sa se sprijine tija filetata
Va multumesc frumos si sper sa ma fi facut inteles pentru toti.
Extractorul este format din:
-tija cu umar filetata M6 la capete
-piulita normala M6 la un capat folosit ca opritor
-piulita strunjita M6 la celalat capat (diametrul exterior al piulitei sa fie cu 0.2mm mai mica decat diametrul interior al tecei)
-saiba conica taiata pe lungime
-o bucata de material gaurita la mijloc sa intra tija filetata , folosita ca contragreutate
-teava strunjita conic la un capat si la celalalt capat drept, pe interior sa aiba un umar in care sa se sprijine tija filetata
Va multumesc frumos si sper sa ma fi facut inteles pentru toti.
djfllo
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
Multumim mult mazak mai ales pentru desen. Azi mi-au facut si mie baietii de la servici cateva, pentru mine si un coleg ca avem masini la fel, doar ca au gresit o masura si nu au dat gaura dinauntru pana unde trebuie, asa ca i-am rugat azi sa ne faca altele.
Uite cum au iesit:
Oringuri o sa i-au de la un mazazin de specialitate, dim material EPDM(-50 grade celsius la 130 grade celsius) sau material MVQ (-50 la +200) doar ca inca nu stiu dimensiunile exacte.
O sa schimb si distributia odata cu tecile astea iar uleiul il mai las 2 saptamani, in caz ca mai scade si dupa operatiunea asta, e clar ca e garnitura de chiuloasa si atunci o sa-l schimb atunci.
Uite cum au iesit:
Oringuri o sa i-au de la un mazazin de specialitate, dim material EPDM(-50 grade celsius la 130 grade celsius) sau material MVQ (-50 la +200) doar ca inca nu stiu dimensiunile exacte.
O sa schimb si distributia odata cu tecile astea iar uleiul il mai las 2 saptamani, in caz ca mai scade si dupa operatiunea asta, e clar ca e garnitura de chiuloasa si atunci o sa-l schimb atunci.
- tonypsg
- ****
- 1,463 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Brasov
tonypsg
- Mesaje scrise: 1,463
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
Pietonul
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2012
- Mesaj Privat
Dragi " opelisti", am si eu o problema cu astra mea g caravan1.7dt isuzu. Pierde antigel , undeva la 3-400 grame la 5-600 km.Am schimbat pe rand oringuri calorifer , radiator nou , calorifer nou + oringuri noi ...tot pierde si nu se vede pe nicaieri. Chiulasa... zicea un mecanic , bun , nu are nici un sintom , nu tu apa in ului , nu ulei in apa , nu fum diferit pe esapament....nimin nimic. Sunt disperat , de ar face poc odata pe undeva sa stiu unde este buba. Ma bate gandul sa schimb garnitura.Stie cineva la cat se ridica costurile pieselor incluzand planeitate , verificat scaune supape? Are legatura si cu distributia? trebuie si ea schimbata obligatoriu ( are 20.000 km de cand e schimbata). Rog ajutor.
- tonypsg
- ****
- 1,463 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Brasov
tonypsg
- Mesaje scrise: 1,463
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Mai verificati si pompele de apa ca si de la ele se poate pierde antigel, atentie antigelul se evapora foarte repede si daca nu verificati cand e mot. cald( imediat de la oprire sau cu mot. pornit) nu veti vedea ca pierde pe la pompa, eu asa am patit. De obicei pompa de apa cand se duce presutupa din ea pierde prin cele 2 gauri din gatul pompei. Colegul DJFILO cat ar costa o teaca din acelea facute( daca as vrea sa cumpar) si din ce material sunt facute ? Le-ai folosit si tu si se potrivesc perfect?
- cristyliviu
- ****
- 1,025 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,025
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salutari stimati colegi! Am o rugaminte la cei care au facut operatiunea asta sa ma ajute si pe mine cu niste coduri de piese! Pana acum am asa:
cod GM 97262564 - teaca, masnson injector
cod GM 94005872 / 5817564 - garnituri teaca injector - nu stiu cat vin in punga 2? 4?
mai trebuie si garnituri ce vin pe injector? alea ce cod au? trebuie si saibe de cupru de etansare?
Vreau sa imi adun din piese, ca toate odata te lasa cu buzunarul gol, si pe datorie!
cod GM 97262564 - teaca, masnson injector
cod GM 94005872 / 5817564 - garnituri teaca injector - nu stiu cat vin in punga 2? 4?
mai trebuie si garnituri ce vin pe injector? alea ce cod au? trebuie si saibe de cupru de etansare?
Vreau sa imi adun din piese, ca toate odata te lasa cu buzunarul gol, si pe datorie!
- tonypsg
- ****
- 1,463 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Brasov
tonypsg
- Mesaje scrise: 1,463
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
- cristyliviu
- ****
- 1,025 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,025
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
- tonypsg
- ****
- 1,463 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Brasov
tonypsg
- Mesaje scrise: 1,463
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
Dany7776- Suspendat
- 347 mesaje
- din 02 Nov 2011
- Alta tara
Dany7776- Mesaje scrise: 347
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2011
- Mesaj Privat
Nu prea le am cu motoarele.
Am o rugaminte daca puteti sa-mi explicat in aceste poze care sunt Gaurile circuitului e Racire (Antigel) si care ale sistemul de ungere (Ulei) si ce reprezinta celelante gauri.
Si cateva Example pe Poze cu garnitura chiulasa: Cand apare ulei in antigel si antigel in ulei sau Fum Alb pe tiava de esapament.
Am o rugaminte daca puteti sa-mi explicat in aceste poze care sunt Gaurile circuitului e Racire (Antigel) si care ale sistemul de ungere (Ulei) si ce reprezinta celelante gauri.
Si cateva Example pe Poze cu garnitura chiulasa: Cand apare ulei in antigel si antigel in ulei sau Fum Alb pe tiava de esapament.
OvP
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
Salutare colegi de suferinta! Sunt posesorul unui Opel Astra G, 1.7 DTI cu vestitul motor Isuzu (y17dt). Acum cateva zile mi-a schimbat mecanicul axele cu came, o pastila de la unul din tacheti si oringurile de pe injectoare. Totul ok pana a doua zi cand a cedat pompa de apa si s-a pierdut antigelul. S-a inlocuit pompa de apa si dupa doua zile am constatat ca vasul de expansiune era aproape gol. Antigelul s-a infiltrat in baia de ulei si de aici incepe "nebunia"... Am citit postarile colegilor si am inteles ca sunt doua variante pentru rezolvarea problemei, garnitura de chiulasa si inlocuirea oringurilor de pe tecile injectoarelor. I-am explicat si mecanicului si impreuna am hotarat sa incercam varianta cu schimbul oringurilor de pe teci. Intrebarea mea este: Ma poate ajuta cineva care a facut acesta operatiune si are ustensila necesara pentru scoaterea tecilor?
kaine_10
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2011
- Mesaj Privat
- Octav
- **
- 245 mesaje
- din 05 Jun 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Octav
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cristyliviu
- ****
- 1,025 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,025
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
kaine_10
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2011
- Mesaj Privat