- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Italian Style
- **
- 153 mesaje
- din 05 Mar 2010
- Astra 2010
- Braila
Italian Style
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2010
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Italian Style
- **
- 153 mesaje
- din 05 Mar 2010
- Astra 2010
- Braila
Italian Style
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2010
- Mesaj Privat
- Italian Style
- **
- 153 mesaje
- din 05 Mar 2010
- Astra 2010
- Braila
Italian Style
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2010
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Italian Style
- **
- 153 mesaje
- din 05 Mar 2010
- Astra 2010
- Braila
Italian Style
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2010
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Am mai scris pe topicul asta, dar si pe topicul de la Insignia (motorizarea mea e mai raspandita la Insignia), despre un "clanc" care se auzea si se simtea undeva in transmisie la accelerare/decelerare. Banuiala mea si a celor de la service era ori volanta, ori ceva rulmenti in cutie, ori joc in grup. Saptamana trecuta am lasat masina in service, s-a dat jos cutia, s-a verificat volanta - OK, s-a verificat cutia (desfacut carcasa cutiei, verificat rulmenti, grup...) - OK.
Kit-ul de ambreiaj, inclusiv volanta, aratau impecabil, uzura aproape inexistenta, fara sa fi fost incinse etc.
Pana la urma s-a constatat ca "clancul" provine de la discul de ambreiaj care avea joc intre butuc (cel cu caneluri care intra pe axul CV) si discul pe care vine materialul de frictiune.
Jocul se manifesta ca in filmuletul de mai jos, dar la mine era ceva mai mic:
http://www.youtube.com/watch?v=c6oW4rIdJTw
S-a inlocuit placa si discul de ambreiaj iar "clancul" a disparut.
Kit-ul de ambreiaj, inclusiv volanta, aratau impecabil, uzura aproape inexistenta, fara sa fi fost incinse etc.
Pana la urma s-a constatat ca "clancul" provine de la discul de ambreiaj care avea joc intre butuc (cel cu caneluri care intra pe axul CV) si discul pe care vine materialul de frictiune.
Jocul se manifesta ca in filmuletul de mai jos, dar la mine era ceva mai mic:
http://www.youtube.com/watch?v=c6oW4rIdJTw
S-a inlocuit placa si discul de ambreiaj iar "clancul" a disparut.
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
Legat de problema cu patrunderea apei pe la colturile geamurilor vreau sa va zic ca problema este in continuare si la masinile din loturile mai noi. Am fost mai zilele trecute in service si era o masina noua proaspat spalata pentru livrare. M-am uitat atent si am vazut aceleasi usoare infiltratii de apa, deci concluziile le puteti trage si voi..
Inca o chestie care m-a surprins la aceasi masina este ca desi era un diesel nu mai avea puntea Watts. Sa fie oare dotare optionala acum?
Inca o chestie care m-a surprins la aceasi masina este ca desi era un diesel nu mai avea puntea Watts. Sa fie oare dotare optionala acum?
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
marce
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2008
- Mesaj Privat
- victormarius
- **
- 164 mesaje
- din 26 Jul 2012
- Astra 2010 A16XER
- Galati
victormarius
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2012
- Mesaj Privat
S-au luat dupa Vw care ofera suspensie independenta la golf VII doar la motorizarile de peste 140 cp. Si Seat la fel cred. Reducerea costurilor cu efect pozitiv doar pt producatori, clientii dau aceeasi bani si primesc mai putin. Oricum, sa fim noi sanatosi ca s-avem parte de fiarele astea si anul asta. La multi ani !
- Italian Style
- **
- 153 mesaje
- din 05 Mar 2010
- Astra 2010
- Braila
Italian Style
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2010
- Mesaj Privat
- Okta43
- ***
- 817 mesaje
- din 15 Aug 2010
- Astra 2010 A14XER
- Dambovita
Okta43
- Mesaje scrise: 817
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2010
- Mesaj Privat
De la un timp observ o scadere a puterii motorului, pana acum am stat sa analizez ce se intampla iar acum va scriu poate imi dati o idee.
Pornesc masina, plec si observ ca dupa trecerea de 4000 ture unde ar trebui sa inregistreze cuplu maxim nu exista nici-o diferenta de putere, trage la fel atat sub 4000 de ture cat si peste. Daca opresc si repornesc masina am toate sansele sa mearga cum trebuie (sa se simta o diferenta cand trece de 4000 ture). Cateodata trebuie sa repornesc de doua - trei ori pana sa mearga cum trebuie.
Nu am reusit sa gasesc nici-o explicatie pentru asta, dar astept idei de la voi poate reusesc sa rezolv problema.
Pornesc masina, plec si observ ca dupa trecerea de 4000 ture unde ar trebui sa inregistreze cuplu maxim nu exista nici-o diferenta de putere, trage la fel atat sub 4000 de ture cat si peste. Daca opresc si repornesc masina am toate sansele sa mearga cum trebuie (sa se simta o diferenta cand trece de 4000 ture). Cateodata trebuie sa repornesc de doua - trei ori pana sa mearga cum trebuie.
Nu am reusit sa gasesc nici-o explicatie pentru asta, dar astept idei de la voi poate reusesc sa rezolv problema.
- alex.panciu
- **
- 197 mesaje
- din 11 Apr 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Bucuresti
alex.panciu
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- alex.panciu
- **
- 197 mesaje
- din 11 Apr 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Bucuresti
alex.panciu
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
- bodo 2010
- **
- 266 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Neamt
bodo 2010
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
Verifica intai sa nu ai vreun cod de eroare stocat in Ecu, insa nu ne-ai spus cum se simte masina. O simti fara vlaga si pe restul plajei de turatie? Merge cumva inecat, simti vreo trepidatie neobisnuita? Am vazut acum ca a mai fost o situatie oarecum similara cu a ta care s-a rezolvat prin schimbarea bateriei, insa nu stiu daca asta e si cazul tau.
- Okta43
- ***
- 817 mesaje
- din 15 Aug 2010
- Astra 2010 A14XER
- Dambovita
Okta43
- Mesaje scrise: 817
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2010
- Mesaj Privat
Masina trage la fel pe toata plaja de turatii. De la relanti pana la 6500 ture. Daca o opresc si o repornesc trage de la relanti pana la 4000 ture normal iar dupa se simte cum trage mai tare.
In rest nu are nici-un zgomot ciudat. Singurul cod de eroare stocat este unul de la butonul de comanda al geamurilor (banuiesc ca a intrat apa acolo vreodata).
Problema cu bateria a fost a Alexandrei cu care m-am intalnit in Constanta sa comparam masinile. La ea asa a venit masina si oricat o reporneai mergea la fel dar o sa ma duc sa fac si o masurare a bateriei sa vad cum se prezinta. Aveti idee care ar fi valorile normale pentru baterie ?
In rest nu are nici-un zgomot ciudat. Singurul cod de eroare stocat este unul de la butonul de comanda al geamurilor (banuiesc ca a intrat apa acolo vreodata).
Problema cu bateria a fost a Alexandrei cu care m-am intalnit in Constanta sa comparam masinile. La ea asa a venit masina si oricat o reporneai mergea la fel dar o sa ma duc sa fac si o masurare a bateriei sa vad cum se prezinta. Aveti idee care ar fi valorile normale pentru baterie ?